וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפופ אפ האופנתי FASHION with LOVE שתורם לנערות בסיכון, חוזר

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 17:16

חנות הפופ אפ האופנתית FASHION with LOVE שתמכור פריטים של מותגי אופנה מובילים, ביניהם גם מותגי על יוקרתיים, תתארח הפעם (11-15.12) בקניון עזריאלי אילון. המיזם, בניהולה של לובה ג'ייקובסון, פועל למען הקהילה וכל הכנסותיו יועברו לעמותות שמסייעות לנערות בסיכון

לובה וליאת מוליוב. יח"צ,
היזמית לובה ג'ייקובסון והמפיקה ליאת מוליוב באירוע קודם של FASHION with LOVE/יח"צ

מהארונות של הפאשניסטיות ואושיות האופנה - לנערות בסיכון: קניון עזריאלי אילון יארח למשך שבוע את חנות הפופ אפ האופנתית של לובה ג'ייקובסון ובה ימכרו פריטים יוקרתיים של המותגים הנחשקים ביותר וביניהם: לואי ויטון, דיור, פראדה, סלין ועוד. כל ההכנסות ממכירת הפריטים יועברו למען נערות בסיכון.

בכל יום מצטרפות למעגל המצוקה נערות רבות שמחפשות בית חם, מקום בטוח להניח את הראש, ארוחה מזינה שתנחם אותן. עבור אותן בנות, שמגיעות למוסדות לנערות בסיכון לאחר שהוצאו מבתיהן בצו של בית משפט עקב מצבים קשים אליהם נקלעו, אותן עמותות המסייעות להן נותנות להן לא רק קורת גג אלא בית לכל דבר.

מעבר למסגרת העוטפת, הארוחה החמה והצוות הטיפולי הנערות הללו מבינות כי יש להן עתיד והן בונות יחד את האמונה בהצלחתן ואת הביטחון העצמי שלהן. מי שצולחת את שנותיה באחת העמותות יוצאת לדרך חדשה, מתגייסת לצבא או עושה שירות לאומי ולמעשה יוצאת לראשונה בחייה הבוגרים עם כל הכלים הנדרשים לחיים שלווים ומלאים.

כדי לסייע לכמה שיותר נערות במצוקה, חנות הפופ אפ האופנתית של לובה ג'ייקובסון מגיעה לקניון עזריאלי אילון לחמישה ימים בלבד במהלכם ימכרו פריטי יד שניה מהארונות של הפאשניסטיות ואושיות האופנה המובילות בישראל כשכל ההכנסות ממכירת הפריטים קודש לעמותות המסייעות לנערות בסיכון.

פופ אפ fashion with love. יח"צ,
פופ אפ fashion with love למען נערות בסיכון/יח"צ

בחנות הפופ אפ תוכלו למצוא פריטים של המותגים הגדולים בעולם וביניהם: לואי ויטון, דיור, ברברי, פראדה, אוף וויט, סלין, ולנטינו, גוצ'י ועוד, בטווח מחירים של בין 200-1,000 למעט פריטים מיוחדים.

טווח מידות בגדים: S-L
טווח מידות נעליים: 38-41

כל ההכנסות ממכירת הפריטים יועברו לשלוש עמותות שמסייעות לנערות בסיכון: כפר זוהרות של הרב גרוסמן, בית רות ועמותת אותות לנערות בסיכון

מי שיגיעו לרכוש בחנות הפופ אפ ייהנו גם מסטייליסטית אישית שתתאים את הבגדים והאאקססוריז בסטיילינג מדויק. על הפקת האירוע: ליאת מוליוב.

חנות הפופ אפ FASHION with LOVE של לובה ג'ייקובסון, תפעל החל מיום ראשון 11.12 ועד יום חמישי 15.12 בקניון עזריאלי אילון, לאורך שעות פעילות המתחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully