וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפדרמנים חוגגים 75

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 10.12.2022 / 21:07

מיקי וליאורה פדרמן. גיא יחיאלי,
מיקי וליאורה פדרמן/גיא יחיאלי

רשת מלונות דן ציינה בשלישי האחרון 75 שנים להיווסדה. האירוע לכבוד ציון הדרך המשמעותי, נערך במלון "דן תל-אביב" הצופה אל הטיילת של העיר העברית הראשונה, והוזמנו אליו רבים רבים שליוו ומלווים את הרשת הוותיקה.

את פני האורחים קיבלו בני משפחת פדרמן - בעלי הרשת, ובכלל זה: מיכאל פדרמן - יו"ר דירקטוריון מלונות דן, עמי פדרמן סגן יו"ר הדירקטוריון, גידי פדרמן מנהל התפעול (COO) של הרשת, רון פדרמן מנהל הפיתוח העסקי, ושלומי טחן מנכ"ל מלונות דן.

הערב כלל ברכות מצולמות מטעמם של נשיא המדינה, יצחק הרצוג; ושר התיירות יואל רזבוזוב; וכן ראיונות שהוקרנו על מסכים עם מיכאל פדרמן, ועמי פדרמן, ששיתפו ברגעים המרגשים והמיוחדים שלהם לאורך שנות פעילותה של הרשת.

הגיעו לברך את הפדרמנים ונהנו ממיצג וידאו ארט נוסטלגי שכלל תמונות היסטוריות של אח"מים שהתארחו במלונות, ואת רגעי השיא בהיסטוריה של הרשת: אהוד ברק ונילי פריאל, השרים: יואל רזבוזוב ואורית פרקש-הכהן; השרים לשעבר: עוזי לנדאו, סילבן שלום, ועוזי ברעם; שגריר ארה"ב בישראל תומאס ר' ניידס, דב קוטלר, ד"ר סאמר חאג' יחיא, חוה ואלפרד אקירוב, יונתן (יויו) לייטרסדורף ושהגיע עם אימו רינה מאייר, חנן פרידמן, ז'ק בר, ריצ'י הנטר, חנה וגדעון המבורגר, אלי פפושדו שחגג השבוע את יום הולדתו במסיבה עם חברים, דוד פתאל, ליאור רביב, ראובן אלקס, ליאון אביגד, כרמל ומיכאל חי, אבי ניסנקורן, אלי גונן, אתי וגד פרופר, סוזי ודן פרופר, יוסי דהן, שגיא יוגב, נדב ארנס, אמיר הלוי, קובי זוסמן, אסף בן דב, מאירה וצביקי פירון, נאווה ברק, הדוגמנית והשחקנית סנדי בר שמשמשת כפרזנטורית של מלונות דן, ורבים נוספים.

גידי פדרמן ורון פדרמן. גיא יחיאלי,
גידי פדרמן ורון פדרמן/גיא יחיאלי
גד ואתי פרופר. גיא יחיאלי,
גד ואתי פרופר/גיא יחיאלי
אלי פפושדו ועמי פדרמן. גיא יחיאלי,
אלי פפושדו ועמי פדרמן/גיא יחיאלי
רינה מאייר ויויו לייטרסדורף. גיא יחיאלי,
רינה מאייר ויויו לייטרסדורף/גיא יחיאלי
שלומי טחן וסנדי בר. גיא יחיאלי,
שלומי טחן וסנדי בר/גיא יחיאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully