וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה SHARK: השואב הנמכר ביותר בארה"ב הגיע אליי לבדיקה

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 15:06

רק בשנים האחרונות הכרנו את החדשנות שמציעים שואבי האבק האלחוטיים ונפטרנו (אם כי לא לגמרי) מהכבלים המסורבלים שטיילו איתנו בבית - ואפשר כבר להודות שהתמכרנו. הפעם, קצת לפני הגעתן של סופות החול האופייניות לעונה הקרה וריבוי האבק, הלכתי לבדוק את הכוכב האמריקאי

שואב אבק SHARK אלחוטי ZERO-M VERTEX DOUBLE- PRO דגם IZ323. יח"צ,
שואב אבק SHARK אלחוטי ZERO-M VERTEX DOUBLE- PRO/יח"צ

חברת שריג אלקטריק, היבואנית הרשמית של Shark בישראל, השיקה לאחרונה דגם חדש של שואב אבק למותג הנמכר ביותר בארה"ב כבר 4 שנים ברציפות.

הדגם החדש והאלחוטי של המותג האמריקאי SHARK שהושק לאחרונה, משווק ע"י היצרן כדגם מתקדם ונטען שנולד תחת סדרת השואבים של המותג (Zero Maintenance) ZERO M, המתפארת בפטנט לאפס תחזוקה ומניעת הסתבכות שיער או פרווה על המברשת.

דגם זה, שקיבל את השם VERTEX DOUBLE PRO, מגיע, בניגוד לדגמים קודמים בסדרה, עם זוג סוללות לשאיבה רציפה למשך כשעתיים ועם מסך דיגיטלי חכם.

שואב אבק SHARK אלחוטי ZERO-M VERTEX DOUBLE- PRO דגם IZ323. יח"צ,
שואב אבק SHARK אלחוטי ZERO-M VERTEX DOUBLE- PRO דגם IZ323/יח"צ

הבטחות יצרן:

מדובר בדגם חדש (Vertex Double Pro (IZ323 ומתקדם של SHARK הכולל פטנט בלעדי למניעת הסתבכות השיער במברשת וללא צורך בתחזוקה שוטפת לחוויית שימוש נוחה ופשוטה, מוט גמיש כדי שלא תצטרכו להתכופף ושני חידושים טכנולוגיים:

מסך דיגיטלי חכם לנוחות השימוש המציג את מצב הסוללה, עוצמת השאיבה וסוג המשטח ומאפשר שליטה נוחה ב-3 המצבים (רצפה, פרקט ושטיח), לשימוש קל ונוח וללא צורך ללחיצה על ההדק, פשוט להעביר בין המצבים בלחיצת כפתור.

זוג סוללות נשלפות ונטענות (25.2V) עד 120 דקות לשאיבה רציפה ללא הפסקה עם אפשרות טעינה גם מחוץ לשואב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מתאים ל-3 המצבים, רצפה, פרקט ושטיח. טכנולוגית ZERO M. יח"צ,
מתאים ל-3 המצבים, רצפה, פרקט ושטיח. טכנולוגית ZERO M/יח"צ

החדשנות בסדרת M-ZERO

בנוסף לשני החידושים גם השואב החדש הינו דו מנועי (מנוע נפרד למברשת הסיבים הייחודית החובטת בלכלוך ובאבק מעומק השטיח) והוא נהנה מכל הטכנולוגיות שיש בשאר השואבים בסדרת ה-ZERO M:

טכנולוגיית המברשת הכפולה (Dou clean) - מברשת ייחודית המתאימה לכל סוגי המשטחים (רצפות, פרקטים, שטיחים) ללא צורך בהחלפת ראשים. המברשת הכפולה מורכבת מ-2 מברשות משולבות, לשאיבה נוחה תוך שמירה על עוצמת היניקה: מברשת ראש חובט לשאיבת לכלוך מעומק השטיח ומברשת רכה ללכידת לכלוך וחלקיקי אבק קטנים מהרצפה, ממש כמו העברת מטלית לחה.

טכנולוגיית האטימה המלאה - כוללת פילטר HEPA אנטיבקטריאלי המסנן עד 99.9% מהאבק. הטכנולוגיה לוכדת אבק, חיידקים ואלרגנים בתוך השואב ומונעת יציאת לכלוך חזרה לחלל החדר, ובכך מבטיחה לכידה ושמירה של חלקיקי האבק והלכלוך בתוך השואב, אידיאלי לאנשים בעלי אלרגיות או למשפחות עם ילדים קטנים

מנגנון גמיש FLEX - שואבי האבק של שארק מאופיינים במבנה ארגונומי המותאם לנוחות השאיבה והאחסון: המוט הגמיש והמתקפל מאפשר שאיבה נוחה מבלי להתכופף מתחת לרהיטים ובמקומות בעלי גישה מוגבלת, אפשרות הקיפול של השואב לשניים מאפשרת גם אחסון וטעינה מיטביים בחלל הבית שלא תופס מקום רב.

סוללה כפולה: שואב אבק SHARK אלחוטי ZERO-M VERTEX DOUBLE- PRO. יח"צ,
סוללה כפולה בדגם החדש של SHARK/יח"צ

מפרט טכני

בנוסף לאמור עד כה, שואב האבק ZERO-M VERTEX DOUBLE- PRO של שארק מגיע עם: לחצן טורבו לשאיבה יסודית, טכנולוגית dampening Noise להפחתת רעשים, תא איסוף גדול במיוחד ואפשרות ריקון המיכל על ידי לחיצת כפתו, מנגנון כיבוי אוטומטי לשמירה על המנוע בעומס יתר, מגן סיליקון בראש השואב להגנה מפני פגיעה ברהיטים ותאורת לד להארת אזור השאיבה.

סט אביזרים נלווים: אביזר צר לפינות ולחריצים, אביזר רב תכליתי לריפודים ושיער בע"ח, אביזר טורבו ממונע ועוד.

זמן עבודה: 2 הסוללות מאפשרות עבודה רציפה של כ-120 דקות, כאשר סוללה אחת בעבודה, השנייה בטעינה.

המשקל הכולל של השואב: 4.58 ק"ג

המחיר המומלץ לצרכן: 2,390 שקל.

צג דיגיטלי חכם: שואב אבק SHARK אלחוטי ZERO-M VERTEX DOUBLE- PRO. יח"צ,
צג דיגיטלי חכם בדגם VERTEX DOUBLE-PRO של שארק/יח"צ

הבדיקה

העיצוב: הדגם החדש יפה ומעוצב מהדגמים הקודמים וצג הדיגטלי ממעצים את חוויית המשתמש. עוזרת לכך היכולת לראות בכל זמן נתון את מצב הסוללה, העוצמה ותכנית העבודה שלו.

מראה ייחודי: המראה המקופל שלו בזמן שהוא נח, נראה אסתטי יותר. לי באופן אישי כל מה שמתחת לגובה העיניים פחות "מציק לי בעין". מצאתי לו פינת טעינה בחדר הארונות והוא לגמרי לא מפריע שם. בנוסף, נחמד שהוא ניראה קצת שונה מכל השואבים האחרים בקטגוריית השואבים האלחוטיים. מראהו הייחודי מבדל אותו, בעיני, לטובה.

עוצמת הרעש: לאוזן שאינה מקצועית, הטכנולוגיה dampening Noise להפחתת רעשים אינה ניכרת באופן חריג, לא לחיוב ולא לשלילה, אך הפעלתו לצד שני דגמים נוספים שאנו בודקים בימים אלו, המחישה כי הטכנולוגיה שמבטיחה, מקיימת, ואכן עוצמת הרעש מופחתת במעט אבל שוב, אל תבנו על כך שתוכלו לעבוד/ללמוד/לקשיב או לנהל שיחה בנועם בזמן שהוא עובד.

הכיפוף: היכולת של המוט להתקפל לטובת ניקוי מקומות נמוכים שקשה להגיע אליהם, מסייעת לעבודת הניקיון מתחת למיטות וספות והופכת את הניקיון ליסודי יותר באזורים אלו. בכל זאת, יש לציין כי האחיזה בשואב בזמן השאיבה המכופפת, לא נוחה במיוחד ודרוש מאמץ גופני לשם כך.

ריקון הפסולת: מיכל הפסולת גדול באופן יחסי, מה שמאפשר עבודה רצופה ללא ריקון עד לסיום. לחיצה משני צידי המיכל פותחת אותו בקלות אל תוך הפח.

התאמה לסוגי משטחים שונים: העובדה כי אין צורך להחליף אביזרים עם הירידה מהשטיח לרצפה / לפרקט הופכת את העבודה לחלקה יותר ופחות מסורבלת. לחיצה על כפתור ביחידת הבסיס, תעביר את מצב העבודה למותאם ומדויק לסוג המשטח. מאותה סיבה אגב, לא מצאתי שימוש יעיל באביזר לשיער בעלי החיים, אלא אם יצאתי לשאיבה של שיער הכלב בלבד, כלומר שזו הייתה מטרת ההפעלה מלכתחילה. בזמנים רגילים, שיער הכלב נשאב ביחד עם האבק ללא קושי.

זמן העבודה: הסוללה הנוספת אכן מתאפשר זמן עבודה ארוך מהרגיל. בזמן השימוש בשואב לא קרה שנאלצנו להפסיק את פעולת השאיבה בגלל סוללה, מה שכן קרה לנו לא מעט בדגמים אחרים של מותגים מקבילים.

עוצמת השאיבה: בדומה לשואב הקודם שבדקנו מאותה הסדרה M-ZERO, עוצמת השאיבה אכן מרשימה, וחזקה יותר משואבים אחרים שבדקנו, (עד כדי תחושת כובד פחות נעימה בזמן האחיזה).

משקל: ואם בכובד אנחנו מתמקדים, אז אומנם הסוללות מאפשות זמן עבודה ממושך מהרגיל אבל המשקל של יחידת הבסיס גבוה משמעותית מדגמים של מותגים מקבילים, מה שעשוי לגרום לעייפות כף היד עוד לפני שהסוללה נגמרת.

Shark Vertex Double Pro דגם IZ323

לסיכום הבדיקה

על פי היבואן, מחיר השואב מדגם ZERO-M VERTEX DOUBLE PRO שבדקנו: 2390 שקל. יש לציין כי מצאנו את הדגם הספציפי הזה גם במחירים נוחים יותר ברשת.

המחיר של דגם זה אינו שונה בהרבה מדגמים אחרים מקבילים של מותגים מתחרים ועל כן, השיקול שיש להפעיל לפני הבחירה בדגם אלחוטי מהקטגוריה הזו, צריכה להיות השימוש, זמן העבודה, העיצוב ועוד נתונים שחשובים לכם באופן אישי ועונים על הצרכים המדויקים שלכם.

לי למשל, היה קשה עם המשקל הכבד של יחידת הבסיס אבל בהחלט התרשמתי מהעיצוב הייחודי, מהגובה הנמוך של השואב בזמן האחסון, מהסוללה הכפולה ומעוצמת השאיבה.

השואב מגיע עם שנה אחריות מלאה +4 שנות אחריות נוספות על השואב ושנה אחריות נוספת על הסוללות (בכפוף לתקנון שריג אלקטריק). להשיג ברשתות החשמל המובחרות ובאתר שריג אלקטריק היבואן הרשמי https://sarig.com/shark/

מתקפל לחסכון במקום: שואב אבק SHARK אלחוטי ZERO-M VERTEX DOUBLE- PRO. יח"צ,
מתקפל לחסכון במקום: שואב אבק אלחוטי חדש מסדרת M-ZERO של SHARK/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully