וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההייטק במשבר? הסייבר פורח: עוד יוניקורן מישראל בדרך לנאסד"ק

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 11:09

הישראלית החדשה בנאסד"ק: HUB Security קיבלה אישור סופי למיזוג SPAC לפי שווי של 1.28 מיליארד דולר. ההצלחה הישראלית בולטת דווקא על רקע המשבר שפוקד את שוקי ההון וענף ההייטק ומוכיחה שכאשר יש ביקוש, יהיה גם מי שירצה להשקיע

נאסדק. נאסדק, GettyImages
עוד יוניקורן ישראלי דוהר כל הדרך לניו יורק. האב סקיוריטי, תיסחר לפי שווי של כ-5 מיליארד שקלים/GettyImages, נאסדק

חברת סייבר ישראלית חדשה בנאסד"ק: חברת האב סקיוריטי, המפתחת פתרונות ושירותי אבטחת סייבר, דיווחה כי קיבלה את אישורה הסופי של הרשות לניירות ערך האמריקאית לתשקיף מיזוג לפי שווי של 1.28 מיליארד דולר (בכפוף להשלמת מלוא התנאים הנדרשים לרבות אישור בעלי מניות ה- SPAC, אישור בורסת נאסד"ק, העדר מניעה חוקית וכדומה).

בכך, ניירות החברה צפויים להפסיק להיסחר בבורסת ת"א כבר במהלך ינואר הקרוב ולהתחיל להיסחר בנאסד"ק שבארה"ב.

האב סקיוריטי היא חברת אבטחת סייבר ישראלית שהפכה למוכרת בעולם בזכות טכנולוגיית מיגון חדשנית פרי פיתוחה. הטכנולוגיה, בה כבר נעזרות ענקיות בינלאומיות כמו, לוקהיד מרטין, סימנס, HSBC, משרד הבטחון בישראל ועוד. החברה משלבת גם מוצרי חומרה וגם מוצרי תוכנה בתחום ה-CONFIDENTIAL COMPUTING. תחת מודל שירות SaaS.

סייבר. ShutterStock
החשש מפני מתקפות סייבר הוא הקידום הטוב ביותר לשירותי ומוצרי האבטחה התחום/ShutterStock

"שיאו של תהליך"

אייל משה, מנכ"ל ומייסד HUB Security: "אנחנו גאים ונרגשים להודיע היום על כניסתנו למועדון היוקרתי של החברות הישראליות הנסחרות בנאסד"ק. המסחר בנאסד"ק הוא שיאו של תהליך בהתפתחותה של האב בשנים האחרונות ואנו מאמינים שישיא ערך רב לבעלי המניות וישמש מקפצה משמעותית לפעילותה של החברה ברחבי העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully