וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו welcome לויקטוריה סיקרט: מותג ההלבשה התחתונה מגיע לישראל

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 14:05

דלתא ישראל, בעלת הזיכיון הבלעדי למותג ההלבשה התחתונה VICTORIA'S SECRET, תשיק מחר (ב) לראשונה, אתר אונליין ייעודי לקהל הישראלי. עד 2025 מתוכננות להיפתח 10 חנויות פיזיות בהשקעה של 70 מיליון שקל. מה יציע המותג בישראל וכמה יעלו הפריטים בהשוואה למחירים בחו"ל?

VICTORIA'S SECRET. ZOEY GROSSMAN,
VICTORIA'S SECRET מגיעה לישראל ותפח כ-10 חנויות עד 2025/ZOEY GROSSMAN

המותג הבינלאומי VICTORIA'S SECRET, מהמובילים בעולם בתחום ההלבשה התחתונה והלבשת הפנאי, מגיע לישראל עם אתר אונליין ייעודי לצרכנים בישראל.

הזכיינית הבלעדית של המותג בישראל היא קבוצת דלתא ישראל מותגים אשר מודיעה על פתיחת החנות הפיזית הראשונה בספטמבר 2023 ב"גראנד קניון" בחיפה כאשר, ככל הניראה במקביל, תיפתח גם החנות השנייה של המותג ב"קניון הגדול" בפתח תקווה. טרם אושר סופית מיקומה של החנות השלישית שמתוכננת להיפתח גם היא עוד בשנה הקרובה.

הקולקציה של ויקטוריה סיקרט כוללת חזיות ייחודיות, תחתונים, לנג'רי, בגדי בית ושינה, כמו גם קטגוריית בישום וביוטי מצליחה וצומחת שתופסת כיום כ-20% מכלל המכירות של המותג וכוללת קולקציית בישום וליין מוצרי טיפוח הגוף עטור פרסים בינלאומיים.

victorias secret 2022 holiday edit sleep lingerie. VS&CO,
victorias secret 2022 holiday edit sleep lingerie/VS&CO

קצב פתיחת החנויות תלוי בהצלחה

בתכנית העתידית של החברה, לפתוח כ-10 חנויות פיזיות בפריסה ארצית עד לשנת 2025, תחת הקונספט החדש של המותג העולמי, בשטח של כ-350 מ"ר כל אחת ובהיקף השקעה המוערך בכ- 70 מיליון שקל בחמש השנים הקרובות. התכנית לפתיחת החנויות הפיזיות יושפע מקצב הטמעת המותג בישראל ובהתאם לביקושים.

הקונספט העיצובי החדש כולל צבעים רכים ונשיים, רגועים ובהירים בניגוד לעיצוב החנויות בקוספט הקודם בסגנון "בורדל" עם שימוש בצבעים כהים ואווירה חשוכה.

בינתיים, עד לפתיחת החנויות, יפעל אתר האונליין, בעברית כמובן, החל ממחר (12.12) והוא ייתן מענה רחב ללקוחות, הן בצד השירותי שיכלול: שירות לקוחות, החלפות והחזרות, משלוחים מהירים וסיוע אנושי בבחירת המידה והדגמים, והן בצד השיווקי שיציע קולקציות רחבות הכוללות טווח עצום של מידות ללפריטי ההלבשה התחתונה, לצד מוצרי פנאי וטיפוח.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
victorias secret 2022 holiday. VS&CO,
victorias secret 2022 holiday/VS&CO

יקר בפער של המע"מ

בנוגע לתמחור הפריטים בהשוואה לאתרים או לחנויות בחו"ל, נמסר מצד חברת דלתא ישראל כי הם יהיו דומים לאלו המוצעים ברחבי העולם עם פער שנובע בעיקר מתשלום המעמ"מ המחוייב בישראל על פי חוק.

האם המחירים יהיו אכן גבוהים ב-17% או שמא עלויות השילוח ישפיעו גם הם על המחירים שייאלץ הצרכן הישראלי לשלם? את זה נוכל להבין בקרוב. בינתיים, ועל מנת להוזיל בעלויות האחסון וצמצום הסיכונים הכרוכים במלאים גדולים, החליטו בדלתא מותגים להתנהל עם אספקה אווירית (מלאי מוטס) מידי שבוע, מה שיגדיל אולי את הסיכוי להשאיר את המחירים דומים ככל האפשר למחירים המוצעים בחו"ל.

המרכז הלוגיסטי של חברת דלתא מותגים ישראל, יהיה זה שיספק את השירות עבור המותג ויקטוריה סיקרט כמו גם ליתר מותגי הקבוצה.

האתר הישראלי של ויקטוריה סיקרט, ייספק משלוחים בקנייה מעל 199 שקל, וכן החלפת/החזרת מוצרים עם שליח עד הבית.

victorias secret 2022 holiday. VS&CO,
victorias secret 2022 holiday/VS&CO

"השראה למיליוני נשים בעולם"

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה היום: "אנו נרגשים לייצג בישראל את המותג הנחשק בעולם בתחום ההלבשה התחתונה. VICTORIA'S SECRET הוא מותג מוביל ואהוב בכל העולם, המהווה השראה למיליוני נשים, ומהווה עבורנו תוספת אופנתית ועדכנית לתמהיל המותגים של קבוצת דלתא ישראל מותגים, המובילה את קטגוריית ההלבשה התחתונה והבית בישראל".

עוד הוסיפה בוגנר: "הקמת אתר און ליין ייעודי ל- VICTORIA'S SECRET בעברית הוא הצעד הראשון בכניסת המותג לישראל, אשר יספק שירות מהיר ללקוחות, בתוך עד 3 ימי עסקים בלבד, שירות החזרות מהיר מפתח הבית ללא תשלום וחווית קנייה מיטבית לקהל בישראל".

victorias secret 2022 love cloud bra panty collection. VS&CO,
victorias secret 2022 love cloud bra panty collection/VS&CO

הפריטים שישווקו בישראל

אתר הסחר יציא את הקולקציות המובילות של המותג, ביניהן: מבחר רחב של חזיות, תחתונים ובגדי שינה ייחודיים, לצד מוצרי הביוטי הכוללים את מוצרי הבישום וטיפוח הגוף של המותג.

טווח מידות:
תחתונים: XS-XXL
חזיות: 70A-85F
פיג'מות ולנג'רי XS-XXL

טווח מחירים לפי קטגוריות באתר:
חזיות: 169-369 שקל
תחתונים: 45-129 שקל
פיג'מות ולנז'רי: 195-429 שקל
בשמים: 89-345 שקל
מיסט וטיפוח הגוף: 45-109 שקל
תיקים וארנקים: 89-389 שקל

ניתן להשיג החל ממחר (12.12) באתר האונליין של המותג ויקטוריה סיקרט בישראל בכתובת: https://www.victoriassecret.co.il/

victorias secret 2022 sexy tee bras stretch cotton bikini panty. VS&CO,
victorias secret 2022 sexy tee bras stretch cotton bikini panty/VS&CO

ייצוג תעסוקתי נשי

לרשת למעלה מ-1350 חנויות בפריסה עולמית, וייצוג נשי נרחב הכולל למעלה מ 25,000 נשים. VICTORIA'S SECRET מתגאה בצוות הגדול ביותר של מומחי התאמת חזיות בעלי הכשרה מיוחדת ברחבי העולם והוא מתחייב להוות השראה לנשים ברחבי העולם בעזרת המוצרים וחוויות תוך העצמה ליצירת שינוי חיובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully