וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודהסטרים במהלך התייעלות שיביא לפיטורים נרחבים

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 16:21

הקורונה שהשפיעה לטובה על הביקוש למכשירים ביתיים ומוצרים נלווים של חברת סודהסטרים, כבר מאחורינו ובחברה החליטו על התייעלות שמשמעותה פיטורים בהיקף רחב של עובדים, מרביתם מהמפעל בלהבים. בשלב זה יפוטרו 120 עובדים, אך אפשר שהמספר יהיה גבוה יותר

לוגו סודהסטרים חדש במפעל. יח"צ,
מפעל סודהסטרים: מהלך ההתייעלות עלול להוביל לפיטורי עובדים רבים. בשלב הראשון 120, אבל אפשר שבהמשך עוד רבים אחרים/יח"צ

לפני כשנה התקיים מהלך פיטורים רחב בו נפרדה חברת "סודהסטרים" מקרוב ל-300 עובדים, כיום, 3 חודשים לאחר מינויו של מנכ"ל חדש לשוק הישראלי בחברה, ממשיך אותו מהלך התייעלות בגל פיטורים נוסף.

במהלך הנוכחי יפוטרו 120 עובדים מתוך כ-2,000 עובדים בישראל, רובם, מהמפעל בלהבים שבדרום, כאשר החברה צפויה להיפרד בתקופה הקרובה מעוד רבים נוספים בחלקים אחרים של הארגון.

תגובת סודהסטרים: "בשנים האחרונות הגדילה סודהסטרים את היקף כוח האדם בכדי לתת מענה לצמיחה שליוותה את החברה תקופה ארוכה, וביתר שאת בתקופת הקורונה. התחזיות הנוכחיות של היקפי הייצור משקפות חזרה לרמות הביקושים שהיו מוכרות בעבר. במקביל, החברה חשופה לתנאי השוק הגלובליים התנודתיים, המשפיעים על פעילותה.

כל אלו מחייבים אותנו לנקוט בצעדי התייעלות ולבצע התאמות למציאות העסקית החדשה, גם במסגרת כוח האדם של החברה. לאחר מחשבה מעמיקה, התקבלה החלטה כואבת לבצע הפחתה של כ- 5% מכוח האדם הגלובלי של החברה"

עוד הוסיפו מצד החברה: "אנו כמובן נעניק תמיכה לעובדים אלה באמצעות מתן מענק פרישה וסיוע במציאת מקום עבודה חלופי דרך מרכז קריירה ייעודי שיוקם לאתר החברה בלהבים".

בנוגע לצפי פיטורים נוספים בחברה, נמסר מסודהסטרים, כי בניגוד לאמור לעיל, כי לא מתכוננים כאלו מעבר ל-120 שלגביהם נמסרה הודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully