וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד מה? לכבוד דמי חנוכה: מתנות לילדים

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 12:52

דמי חנוכה הם, כמו נרות וסביבונים, אחד מסמלי חנוכה. אך הקטנטנים שעוד לא יודעים מה לעשות עם הכסף, יעדיפו לקבל מתנה בסמוך לטקס הדלקת הנרות. הנה כמה רעיונות למתנות שישמחו אותם

ילד משחק בצעצועי עץ. ShutterStock
משחק או ממתק? מתנה לילדים לכבוד החג, דמי החנוכה/ShutterStock

הערב יחלו שמונה ימים שבהם, מדי ערב, תתכנס המשפחה סביב החנוכיה, כשברקע שירי החג, סופגניות, לביבות וגם דמי חנוכה.

עבור הקטנטנים, שאינם מבינים עדיין את משמעות הכסף או במשפחות שמעדיפות מתנות עם ערך (שאינו בהכרח כספי) עולה השאלה: מה קונים לילדים לכבוד החג? מתנה אישית או משפחתית? משחק או ממתק? מתנה אחת שווה וגדולה או אחת קטנה בכל יום מימי החג?

כדי להקל במעט על החיפוש, הנה כמה רעיונות למתנות, שינסו לענות על סוגים שונים של צרכים, תקציב וציפיות.

משפחה משחקת יחד משחקי קופסה. ShutterStock
אישי, משפחתי או טעים וצבעוני: מה קונים לילדים במקום דמי חנוכה ?/ShutterStock

לה-פמיליה

יודעים איך סבא וסבתא נפגשו?

חושבים שאתם מכירים את המשפחה שלכם? תחשבו שוב... המשחק החדש "מיליה פמיליה" יגלה
לכם הכל על הקרובים אליכם ביותר.

משחק הקופסה מבית "ניתן באהבה" מיועד לכל המשפחה וכולל למעלה מ-300 שאלות וניחושים משעשעים שיגלו לכם עובדות וסיפורים חדשים שלא הכרתם על בני המשפחה שלכם.

"מיליה פמיליה" מתאים למשפחה הגרעינית וגם למשפחה המורחבת ותורם לתקשורת עם סבא וסבתא ולחיזוק הקשרים במשפחה הגרעינית והמורחבת.

היזמית אורלי שמש, הבעלים של המותג "ניתן באהבה", פיתחה עד היום מגוון משחקים להעצמת התקשורת המשפחתית. המשחק החדש שלה מתאים לגילאי 5 עד 120 ומיועד לחיזוק הקשר עם ההורים, עם האחים, עם סבא וסבתא ועם כל המשפחה המורחבת תוך יצירת עניין ותקשורת בעזרת משחק לוח חווייתי ומצחיק.

המשחק שכולל איורים מרהיבים, מכיל לוח מסלול ייחודי שמורכב מחדרי הבית (מטבח, סלון, מקלחת וחדר שינה), ומארבעה מסדרונות שמחברים ביניהם. במהלך המשחק בני המשפחה עונים על שאלות וניחושים משעשעים על הבית ועל המשפחה שלהם, כמו לדוגמא: איך סבא וסבתא נפגשו? כיצד חגגו בר מצווה לאבא? אילו חיות מחמד היו לאמא בילדותה? איזו תלמידה היתה אמא כילדה? במה שיחקו אבא והאחים שלו כשהיו ילדים? מי הייתה חברת הילדות הכי טובה של אמא? ועוד ועוד.

לצד קלפי השאלות תמצאו במשחק גם חידוש שלא תמצאו במשחקים אחרים - לוחות וטושים מחיקים. על הלוחות כותבים בני המשפחה את הניחושים שלהם לשאלות וקלפי אסטרטגיה שבאמצעותם המשתתפים "חוטפים" תורים אחד לשני.

המחיר: 139 שקל (במקום 149 שקל) להשיג באתר ניתן באהבה: https://nitan-beahava.co.il או בטלפון: 077-200-18-02

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מיליה פמיליה. יח"צ,
המשחק המשפחתי "מיליה פמיליה", 139 שקל/יח"צ

חנוכיה מלגו

בונים את סמלי החג

לגו סטור ישראל מציעה מתנות חנוכה במהדורה מוגבלת, מתנה ערכית, יצירתית וחינוכית שתעסיק את הילדים או את כולכם יחד בזמן איכות משפחתי עם אוריינטציה לחג החנוכה: ערכת חנוכייה

ערכת חנוכייה גדולה, לגו סטור ישראל, המחיר: 150 שקל | ערכת 2 ב-1 לבניית חנוכייה וסביבון המחיר: 55 שקל. לכבוד החג תוצע הנחה באתר ובחנות בגובה 25%. לינק לאתר: https://lego.certifiedstore.co.il/ כתובת החנות: דיזנגוף סנטר תל אביב, בניין איי

ערכת 2ב1 לבניית חנוכייה וסביבון לגו סטור ישראל מחיר 55 שקל. -לגו סטור ישראל,
ערכת 2 ב-1 לבניית חנוכייה וסביבון לגו סטור ישראל מחיר 55 שקל/-לגו סטור ישראל

בין חשמונאים למדענים

מדענים צומחים

ערכות מדע ולימוד: שילוב של חוויה לימודית והעשרת הידע דרך משחק של חברת סטופר. ליין שלם 9 ערכות מדע המשלבות חוויה של כייף, מגוון ניסויים, למידה על גוף האדם, למידה על חידות ובלשנות, למידה על חיות ואפילו איך ליצור ערוץ יוטיוב משלכם ואיזה תכנים לעלות אליו. המחיר המומלץ לצרכן: 100-180 שקל. להשיג בחנויות הצעצועים החל מגיל 4 ומעלה (ערכת אלופי היוטיוב מגיל 8 ומעלה)

ליין משחקי מדע סטופר צעצעים. יח"צ,
ליין משחקי מדע סטופר צעצעים. המחיר: 100-180 שקל/יח"צ

חיים בסרט מצויר

הקוד הסודי של דיסני

בית דיסני מציעים דרך מהנה להכיר את הסרטים והדמויות בגרסה מחודשת למשחק רב המכר האהוב "שם קוד", משחק המילים הסודי שריתק את כל המשפחה.

במשחק "שם קוד - דיסני", שתי קבוצות מתחרות זו בזו בפתרון רמזים וחשיפת קלפי אוצר המבוססים על סרטי דיסני אהובים (מצד אחד של הכרטיס יש תיאור מילולי של דמויות, מיקומים, חפצים או סצנות מפורסמות ומצדו השני ישנן תמונות צבעוניות של הדמויות כך שגם ילדים שעדיין לא יודעים לקרוא יוכלו לשחק). אפילו מי שלא מכיר לעומק את כל סרטי דיסני יכול לשחק בקלות וליהנות.

מחיר מבצע: 89 שקל בין התאריכים 12-31 לדצמבר 2022. להשיג באתר KSP https://ksp.co.il/web/item/155384

הקוביה שם קוד דיסני של דיסני ישראל. מחיר 89 שח. להשיג באתר ksp.. באדיבות ksp,
שם קוד דיסני של דיסני ישראל, מחיר 89 שקל. להשיג באתר ksp/באדיבות ksp

בואו נאפה לנו חג

אופים ונהנים

רשת סולתם משווקת ערכת אפיה חווייתית ומלאת כיף לילדים. הערכה כוללת: תבניות אפייה אינגליש עשויה סיליקון, מערוך עץ, סיליקון ללישה, מטרפה, לקקן ומברשת למריחה של ביצה וציפויים. כל מוצרי עשויים חומרים איכותיים, עמידים בחום ובטמפרטורות גבוהות ומתאימים לשימוש רב פעמי.
המחיר: 59 שקל (במקום 229 שקל) להשיג בסניפי ואתר הרשת https://soltam.co.il/

מארז אפייה לילדים מבית סולתם 59 במקום 229 שח להשיג בסניפי רשת סולתם. יח"צ,
מארז אפייה לילדים מבית סולתם 59 במקום 229 שח להשיג בסניפי רשת סולתם/יח"צ

החפרן הקטן

ארכיאולוגים קטנים

ערכת חפירה וארכיאולוגיה טי-רקס לילדים שאוהבים לחקור: חנות המתנות והגאדג'טים Gadgetshop.co.il מציגה ערכת אריכאולוגיה וחפירה מבית בוקי צרפת, לילדים שאוהבים לחקור.

באמצעות הערכה שכוללת כלי חפירה: אזמיל, פטיש ומברשת (מותאם לילדים), ניתן לגלות מודל דמוי גולגולת של דינוזאור מסוג טירקס ובסוף החפירה והניקוי, להתגאות ולהציג את הממצא בגאווה על מעמד מרביה ממש כמו במוזיאון.

המחיר: 99 שקל. להשיג ב- https://www.gadgetshop.co.il/

ערכת חפירה וארכיאולוגיה טי-רקס 99 שקל להשיג ב- www.gadgetshop.co.il. יח"צ חו"ל,
ערכת חפירה וארכיאולוגיה טי-רקס 99 שקל להשיג ב- www.gadgetshop.co.il/יח"צ חו"ל

כושר בקטנה

שומרים על כושר

מתקן ספורט לקטקנטים 3 ב-1 של ליטל טייקס. מרכז ספורט לילדים כולל בתוכו 3 משחקים שונים: כדורסל, כדורגל ובאולינג. מלמד בצורה מהנה צבעים, מספרים וצורות. ומעודד פעילות באמצעות אורות וצלילים. מיועד לגילאי שנה+. המחיר: 269 שקל.

בית בובות ענק אפור דגם רוני. 3 קומות פלוס מרפסת הכולל ריהוט עם חדר שינה, רחצה סלון ומטבח מאובזרים. הילדים יכולים לשחק בהנאה, לצלול לתוך עולם הדמיון וליהנות מחוויה כיפית במיוחד. מגיל 3 ומעלה. המחיר: 299 שקל

משחק קופסא קופה ראשית - משחק שיעביר לכם שעות של הנאה לכל המשפחה על בסיס הסדרה המצליחה קופה ראשית. תוכלו להרגיש שאתם לקוחות בסופר עם ציטוטים בלתי נשכחים של הדמויות המרכזיות בסדרה. מיועד לבני 7 ומעלה. המחיר: 127 שקל

פלימוביל בית העץ עם מגלשה 101 חתיכות. תנו לילדים לשחק שעות ארוכות בערכת פלימוביל של בית העץ החדש עם מגלשה הם לא ירצו לעזוב אותו לרגע! . מגיל 4 ומעלה. המחיר: 139 שקל

מתקן ספורט לקטקנטים 3 ב-1 של ליטל טייקס ב-269 שקל.. עזריאלי קום,
מתקן ספורט לקטקנטים 3 ב-1 של ליטל טייקס ב-269 שקל./עזריאלי קום
פלימוביל בית העץ עם מגלשה ב-139 שקל. עזריאלי קום,
פלימוביל בית העץ עם מגלשה ב-139 שקל/עזריאלי קום

בוקסינג דיי

שומרים על כושר

הילדים שלכם אוהבים בוקיסינג? יש לנו את המתנה הספורטיבית המושלמת בשבילכם! מתקן אגרוף המתכוונן לגבהים שונים, מגיע עם כפפות עבות, ומותאם לפעילות בבית או בחוץ. המתקן יסייע לילדיכם בחיזוק היציבות והכושר הגופני. מתאים לילדים מגיל 6. המחיר 60 שקל.

מתקן אגרוף לילדים, המחיר: 60 שקל. מקס סטוק,
מתקן אגרוף לילדים, המחיר: 60 שקל/מקס סטוק

בלואי לישון

לישון עם חבר

בלואי היא סדרת טלוויזיה מונפשת אוסטרלית לילדים לגיל הרך. הסדרה עוקבת אחר בלואי, גורת כלבים כחולה מגזע בקר אוסטרלי, שגרה יחד עם משפחתה בעיר בהשראת בריזביין.

בלואי כלבלב חביב בן 6 שאוהב להפוך את חיי היומיום המשפחתיים להרפתקאות אינסופיות ומשעשעות. הביאו הביתה בובה ענקית של בלואי. צעצוע גדול ורך בגודל 32 אינץ', בדיוק בגודל המתאים לשחק, לחבק או להתחפש. נוצר מבדים רכים איכותיים.

הילדים מוזמנים להתכרבל איתו וגם ליצור מופע משלהם ולהפוך אותו לבן לוויה גדול ומפנק לפני השינה.

המחיר: 210 שקל. להשיג באתר הנסיך הקטן: https://www.littleprince.co.il/ ובחנויות הצעצועים

בובה ענקית בלואי, המחיר: 209 שקל. סטודיו הנסיך הקטן,
בובה ענקית בלואי, המחיר: 210 שקל, הנסיך הקטן/סטודיו הנסיך הקטן

הראש בעננים

מרחפים באוויר

הרחפן החדשני Syma X20P בעל פונקציות ייחודיות וביניהם ריחוף אוטומטי. הרחפן יכול לבצע דפוסי נפילה מעלה ומטה, אחורה וקדימה, שמאל וימין ואפילו סלטות. לרחפן סוללה חדשנית לצד מערכת ניהול סוללות מתקדמת והוא מתאים לגילאי 8 ומעלה.

המחיר: 209 שקל. ניתן להשיג בלינק: https://buyme.co.il/package/2798722/11618396

רחפן syma x20p מחיר 209 שקל ניתן להעניק באמצעות buyme. syma,
רחפן syma x20p מחיר 209 שקל ניתן להעניק באמצעות buyme/syma

השטח במתח

יוצאים לשטח

סמארט טויס מציעים משחק הרכבה של רכב שטח, בחבילה הכוללת רכב שטח מבית חברת Qihui המורכב מ- 199 חלקים כאשר הוראות ההרכבה פשוטות ומותאמות לילדים ותואמות לאבני ההרכבה של לגו. המשחק מתאים לילדים בגילאי 6-15

המחיר: 99 שקל. להשיג בלינק: https://buyme.co.il/package/2798722/11617353

רכב שטח qihui סמארט טויס מחיר 99 שקל. ניתן להעניק באמצעות buyme. qihui,
רכב שטח qihui סמארט טויס מחיר 99 שקל. ניתן להעניק באמצעות buyme/qihui

שטח אפור

בובות בשחור לבן

עוד חדש מחברת אילנית: סדרת ריינבואו היי - משיקה ליין חדש של בובות מרהיבות ביופיין, בשם "שדואו היי" המגיעות בסקאלת גוונים של אפור, שחור ולבן. הבובות בעלות סטייל מרהיב ומראה מקורי כקונטרה לבובות הריינבאו בצבעי הקשת. כל בובה מגיעה עם 2 סטים של בגדים ונעליים, עגילים, אביזרי שיער וסטנד לבובה. המחיר החל מ: 210 שקל.

ריינבו היי שאדו היי בסקלת גוונים אפור שחור לבן החל מ-210 שקל. שיווק אילנית,
ריינבו היי שאדו היי בסקלת גוונים אפור שחור לבן החל מ-210 שקל/שיווק אילנית

לילדים יוצרים

רשת רהיטי הילדים והנוער, עצמל'ה, מציעה סט שולחן יצירה עגול ו-2 כסאות בצורת דובי עם רגלי עץ חזקות ועמידות לאורך זמן. גודל השולחן: קוטר 60, גובה 50 ס"מ.

המחיר 395 שקל במקום 495 שקל (המבצע תקף עד סוף החודש). ניתן להשיג ברשת רהיטי הילדים והנוער, עצמל'ה

שולחן לקטנים שיוצרים, עצמל'ה. שחר פליישמן,
שולחן לקטנים שיוצרים, עצמל'ה/שחר פליישמן

צבעוני ואכיל

8 ימים של שכרון חושים

אמרתם חנוכה, התכוונתם מתוק והרבה. חג האורות אינו שלם ללא שלל מאפים מתוקים לגדולים ולקטנים, שידליקו לנו את האור בעיניים ויעשו לנו את החג טעים ביותר.

במיוחד לחג החנוכה 2022 משיקה AYA TAMAM ART OF DESSERT מארזים מפנקים הכוללים קינוחים מעוצבים וטעימים כמיטב המסורת. המאפים הצבעוניים והחגיגיים מגיעים בעיצוב מדליק לרגל חג האורות, כשבכל יום טמונה הפתעה חדשה ומתוקה.

המארז המפנק, שמפתיע בכל יום מחדש במהלך ימות החג, כולל דונאטס בציפוי צבעוני, סינבון לצד עוגה שוקולדית אישית מעוצבת לחג החנוכה, מקרונים מיוחדים עם ציורי נרות, קייקפופס מפתה, עוגיות פריכות עם ריבה בצורת סביבונים מסורתיים, נרות עוגיות בעיצוב רויאל אייסינג עם קרם לבן מפנק ותריסר נשיקות להשלמת המתיקות המתפרצת.

המחיר: 199שקל.

aya tamam the art of dessert. אנטולי מיכאלו,
aya tamam the art of dessert/אנטולי מיכאלו

ילד מתוק שלי

קיט מתוק לחנוכה

שני מארזי חנוכה שעוצבו ותוכננו במיוחד לילדים, המשלבים עוגיות חמאה באריזה חגיגית לצד שקיות קרם רויאל במגוון צבעים, וכן שקיות עם מבחר סוכריות שונות ומתקתקות, איתם יכולים הקטנטנים לצפות את הקוקיז בשלל גוונים.

המחיר: מארז המכיל 12 עוגיות חמאה במחיר: 140 שקל או עם 6 עוגיות חמאה במחיר: 105 שקל

חלק מההכנסות המארזים יועברו כתרומה ל-"עמותת עדי", המעניקה לאלפי ילדים ובוגרים עם מוגבלויות מעטפת שיקומית, מענה רפואי רב תחומי ומערכת חינוכית מכילה. העמותה מפעילה, בין היתר, את המרכז השיקומי בירושלים ואת הכפר השיקומי בדרום "עדי נגב - נחלת ערן".

aya tamam the art of dessert. אנטולי מיכאלו,
חנוקיט: aya tamam the art of dessert, המחיר: 140-105 שקל/אנטולי מיכאלו

ביצה אחת ביום

ביצה מפתיעה

קינדר משיקה מגוון מוצרים ייעודיים לחג החנוכה: קינדר בצורת חנוכייה, קינדר חצי מטר וביצת הפתעה מקסי ענקית ומפתיעה.

מארז החנוכייה החגיגי מורכב מ-9 יחידות שוקולד קינדר בצורת נרות דולקים, ברוח החג. בכל יום של החג, ההורים מוזמנים לחלק לילדים שוקולד אחד במקביל להדלקת הנרות היומית. משהו קטן, לרגע משפחתי ומשמח.

עוד מציעה קינדר את המוצר האהוב, אצבעות שוקולד, באריזה חגיגית בגודל חצי מטר, אריזה המקושטת בסביבון ובנרות החג. בנוסף, ביצת הפתעה מקסי, מתקשטת גם היא ברוח החג.


ניתן להשיג ברשתות השיווק ונקודות המכירה הנבחרות: https://www.kinder.com/il/he/xp/hanuka/

קינדר חנוכיה. פררו,
חנוכייה של קינדר: שוקולד לכל יום במהלך החג/פררו
קינדר ביצת הפתעה מקס. פררו,
קינדר, ביצת הפתעה ענקית/פררו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully