וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GrowthSpace ממנה את ניתי אפק דובקס לסמנכ"לית מכירות אזורית

13.12.2022 / 12:14

אפק-דובקס, בעלת 18 שנות ניסיון במכירות וניהול בכיר ב - IBM ובמייקרוסופט תוביל את מערך המכירות של GrowthSpace בישראל ובאזור

ניתי אפק דובקס. אלון ישראל,
ניתי אפק דובקס/אלון ישראל

GrowthSpace, שפיתחה את פלטפורמת ה - AI הראשונה מסוגה בעולם לפיתוח עובדים, מודיעה על מינויה של ניתי אפק דובקס לסמנכ"לית מכירות אזורית של החברה. לפני תפקידה הנוכחי, היא שימשה כמנהלת מכירות ב - GrowthSpace, ובתפקידי ניהול בכירים, מכירות ופיתוח עסקי ב - IBM ובמייקרוסופט.

במסגרת תפקידה ב- GrowthSpace אפק-דובקס אחראית לתהליכי מכירות, פיתוח עסקים ושותפויות חוצי ארגון, ואסטרטגיית המכירות בשווקי ישראל ורחבי העולם.

"GrowthSpace נמצאת בצמיחה משמעותית ומתרחבת לשווקים נוספים, ולכן החלטנו לחזק את מערך המכירות ולמנות את ניתי לסמנכ"לית מכירות אזורית", אמר עומר גלס, מנכ"ל ומייסד שותף של GrowthSpace. "ההכרות של ניתי עם הפלטפורמה של החברה, יחד עם הידע, הנסיון וההובלה שלה בתחום המכירות והפיתוח המקצועי יתמכו בהמשך ההתרחבות של החברה בשווקים קיימים וחדשים".

בשנה האחרונה חוותה GrowthSpace צמיחה מואצת על רקע הביקושים הגדלים לפיתוח עובדים בארגונים. לאחרונה גייסה החברה 25 מיליון דולר בסבב B ממשקיעים מובילים Zeev Ventures, קרן ורטקס ומיקרוסופט, שנה בלבד לאחר סבב הגיוס הקודם. סך ההשקעות בחברה עומד על 44 מיליון דולר. החברה מעסיקה מעל 90 עובדים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully