וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל MongoDB: "נרחיב השקעותינו בישראל, ונגייס כאן עובדים"

13.12.2022 / 12:22

על רקע הפיטורים וצמצומים בתעשיית ההייטק המקומית, דייב איטיצ'ריה, מנכ"ל חברת הענק האמריקאית עם שווי שוק של כ-14 מיליארד דולר, ביקר לראשונה בישראל ונפגש עם יזמים וסטרטאפים ישראלים: "רואים בישראל יעד אסטרטגי"

מימין. גל בן דוד, דייב  איטיצ'ריה . לי קפון. ליאת מנדל,
מימין: גל בן דוד, מייסד ו CTO של חברת אינטסייטס. דייב איטיצ'ריה מנכ"ל MongoDB, לי קפון, מייסדת ומנכ"לית Suridata/ליאת מנדל

מנכ"ל MongoDB דייב איטיצ'ריה הוביל אמש אירוע מפתחים בת"א בביקור ראשון מסוגו של מנכ"ל חברת הענק האמריקאית בישראל. איטיצ'ריה מבקר בישראל במטרה לפגוש יזמים, מייסדים ומובילי סטארטאפים, ולהכיר טוב יותר את האקוסיסטם הישראלי בתחום, בו MongoDB הולכת וצוברת תאוצה.

MongoDB מפתחת את "אטלס"- פלטפורמת הדאטה הנפוצה ביותר בקרב מפתחים. החברה הגדילה את הצוות הישראלי שלה פי שש בחמש השנים האחרונות, ומעסיקה כיום עשרות עובדים בסניף הישראלי. החברה אף ממשיכה בגיוס עובדים נוספים.

"MongoDB רואה את ישראל כיעד אסטרטגי" אמר איטיצ'ריה באירוע שהתקיים אמש בת"א "ישראל עשירה במתכנתים מוכשרים וסטארטאפים חדשניים. MongoDB השקיעה עד כה 30 מיליון דולר בשוק הישראלי, ואנו מתכננים להמשיך להשקיע ולגייס עובדים נוספים כאן בישראל, למרות מצב השוק העולמי".

"כאשר השקנו את קרן ההשקעות שלנו, MongoDB Ventures, מוקדם יותר השנה, אחת מההשקעות האסטרטגיות הראשונות שלנו היתה BigID הישראלית, שגם היא רואה את עצמה כמי שבונה מחדש את תחום ניהול המידע בענן".

כחלק מהביקור ערכו בחברה סדרת פגישות עם גורמי מפתח בתעשייה בישראל.

חברות ויזמים המבקשים ליצור קשר עם MongoDB מוזמנים לפנות למייל mdbisrael@mongodb.com‬‏‬‬

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully