וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורם טיץ מצטרף לג'נרל אטלנטיק בתור יועץ בכיר בישראל

13.12.2022 / 14:44

קרן ההשקעות ג'נרל אטלנטיק הודיעה היום שהיא ממשיכה להתרחב בישראל וממנה את יורם טיץ כיועץ בכיר של הפירמה. מתל אביב, טיץ יספק ייעוץ וסיוע אסטרטגי להשקעות של ג'נרל אטלנטיק בישראל

יורם טיץ. ג'נרל אטלנטיק,
יורם טיץ/ג'נרל אטלנטיק

קרן ההשקעות ג'נרל אטלנטיק הודיעה היום שהיא ממשיכה להתרחב בישראל וממנה את יורם טיץ כיועץ בכיר של הפירמה. מתל אביב, טיץ יספק ייעוץ וסיוע אסטרטגי להשקעות של ג'נרל אטלנטיק בישראל, יהיה זמין גם לחברות הפורטפוליו של הקרן, ויהווה איש קשר מרכזי לשיתופי פעולה ולשותפיה של הפירמה באיזור.

בסוף דצמבר, יסיים טיץ את תפקידו כשותף מנהל בErnst & Young ישראל אחרי מעל ל-15 שנים בתפקיד. יורם, שימש כיועץ ומנטור כבר מעל שלושה עשורים ליזמים ישראלים ומנכ"לים במהלך תפקידו כראש תחום ההייטק בEY ישראל מאז שנת 2000, ואף ייעץ באופן אישי למעל 3,000 חברות ישראליות במהלך התקופה. טיץ גם שיחק תפקיד מרכזי בהפיכת EY ישראל לאחת מפירמות הייעוץ המובילות במדינה.

בנוסף להצלחות המקצועיות שלו, יורם פעיל מאוד בפעילויות פילנתרופיה ויוזמות קהילתיות. הוא משמש כיו"ר אגודת ידידי שיבא, בית החולים הגדול ביותר במזרח התיכון ואחד מבתי החולים המובילים בעולם. הוא גם יזם משותף ויו"ר של תוכנית המנהיגות והעסקים של תגלית - "תגלית אקסל", שמביאה יהודים מוכשרים מכל העולם לגור ולעבוד בישראל. טיץ הינו בוגר תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב.

"ג'נרל אטלנטיק נרגשת לקבל את יורם כשחקן מפתח במשרד ההשקעות הצומח שלנו בישראל" אמר ביל פורד, יו"ר ומנכ"ל ג'נרל אטלנטיק. "התפקיד המרכזי שהיה ליורם באקו-סיסטם הטכנולוגי בישראל יהפוך אותו לנכס משמעותי עבור צוות ההשקעות הגלובלי שלנו, חברות הפורטפוליו וגם לשותפי ההון שלנו, בעיקר כשאנחנו ממשיכים להרחיב את הרשת של ג'נרל אטלנטיק בישראל."

"הקריירה הארוכה של יורם, שכללה טיפוח של השאפתנות היזמית לצמיחה, מוכיחה את האמונה שלו ביכולת של טכנולוגיה וחדשנות לעשות שינוי אמיתי", הוסיף אנטון לוי, נשיא משותף, דירקטור מנהל ויו"ר של צוות הטכנולוגיה הגלובלי של ג'נרל אטלנטיק. "הפרספקטיבה של יורם תהיה משמעותית מאוד ככל שג'נרל אטלנטיק תמשיך להתבסס כשותפה מבחירה בשוק".

יורם טיץ: "כבר תקופה ארוכה שאני עוקב ומתרשם מהפעילות של ג'נרל אטלנטיק, כפירמה המלווה יזמות גלובלית וככזו שנותנת רוח גבית לחברות ישראליות, המפתחות טכנולוגיה מהפכנית ונמצאות בשלבי צמיחה. אני שואף להמשיך ולהאיץ את מאמציה של ג'נרל אטלנטיק בישראל לתמוך בדור הבא של יזמים עם חזון, כאלה שרוצים לצמוח עם הפעילות שלהם החוצה,לעולם".

ג'נרל אטלנטיק פתחו את המשרד הרשמי שלהם בישראל באפריל 2022. הפירמה כבר השקיעה קרוב למיליארד דולר ב9 חברות טכנולוגיה צומחות מאז 2019.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully