וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליל ממשיכה לצמוח - כלכלית ובקרב חובבי הפרפרים

12.12.2022 / 9:26

חברת קליל ממשיכה לצמוח ומסכמת את הרבעון השלישי של 2022 עם צמיחה דו ספרתית והגדלת ההכנסות ב-30.9%. במקביל, צורי דבוש יו"ר קליל קיבל את תואר יקיר אגודת חובבי הפרפרים בישראל

צורי דבוש יו''ר קליל, דובי בנימיני, יו"ר אגודת הפרפרים, ופרדי אבוקרט מנכ"ל קליל. יחצ,
צורי דבוש יו''ר קליל, דובי בנימיני, יו"ר אגודת הפרפרים, ופרדי אבוקרט מנכ"ל קליל/יחצ

חברת קליל סיכמה את הרבעון השלישי של 2022 עם צמיחה דו ספרתית בכל תחומי הפעילות: ההכנסות ברבעון השלישי של 2022 צמחו ב-30.9% ל- 107.7 מיליון שקל; הרווח הנקי הסתכם ב- 4.7 מיליון שקל. מתחילת השנה ועד לסיום הרבעון השלישי, חילקה החברה דיבידנד לבעלי המניות, וביצעה רכישה עצמית של מניותיה בסכום כולל של כ- 12 מיליון שקל; לאחר תאריך המאזן, השלימה החברה את התוכנית לרכישה עצמית של מניותיה וזאת לאחר רכישת מניות נוספות בסך של כ- 3.3 מיליון שקל.

במקביל, צורי דבוש יו"ר קליל קיבל את אות יקיר אגודת הפרפרים בישראל לשנת 2022. אגודת חובבי הפרפרים בישראל בחרה לערוך את הכנס השנתי של האגודה בפארק הפרפרים שהוקם לפני כשנה בצמוד למפעל "קליל" בכרמיאל. לפארק הגיעו כ-180 מנטרי פרפרים מקצועיים ברשותו של יו"ר האגודה דובי בנימיני.

לאחר סיור בפארק התארחו חברי האגודה בכרמיאל נפגשו עם ראש העיר משה קונינסקי, שבירך אותם על העשייה והתגאה בפרויקט פארק הפרפרים במפעל קליל ולבסוף העניקו חברי האגודה לצורי דבוש את אות יקיר אגודת הפרפרים לשנת 2022.

פארק הפרפרים הוקם במתחם מפעל "קליל" בכרמיאל משתרע על שטח של כ-15 דונם. הוא כולל ביוטופים טבעיים כולל חורש פתוח, שיחים וצמחים רב-שנתיים וחד-שנתיים, רחבות של פרחי בר וצמחי תבלין, המותאמים לצרכי הפרפרים באזור. בהקמתו השקיעה החברה כ-3 מיליון שקל.

דבוש מציין :"לאחר כשנה מסיום הקמת הפארק הגיעו ביוזמתם לפארק כ-46 זני פרפרים מתוך 62 זנים שקיימים באזור".

  • עוד באותו נושא:
  • קליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully