וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממריאה לבורסה? ארקיע תהפוך לחברה ציבורית

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 10:48

חברת ההשקעות הבורסאית טכנופלס ונצ'רס, חתמה על הסכם מיזוג עם ארקיע במסגרתו יחזיקו בעלי המניות של ארקיע, ערב המיזוג, ב-76% ממניות החברה המשותפת. המנכ"ל, גדי טפר: "זהו צעד משמעותי עבור ארקיע. אנו מאמינים כי החבירה עם חברה ציבורית תאפשר לארקיע לגדול ולהתפתח"

מטוס איירבאס Airbus 321neo LR ארקיע. איירבאס, מערכת וואלה! NEWS
מטוס איירבס של ארקיע. אחד מתוך צי של 7 מטוסים/מערכת וואלה! NEWS, איירבאס

טכנופלס ונצ'רס בע"מ, חברת השקעות בורסאית, הודיעה היום כי חתמה על מזכר הבנות עם חברת התיירות והתעופה ארקיע קווי תעופה ישראליים בע"מ.

במסגרת מזכר ההבנות, תרכוש טכנופלס את מניות ארקיע, כנגד הקצאת מניות של טכנופלס כך שבעלי המניות של ארקיע ערב המיזוג וכן צדדים שלישיים אחרים, יחזיקו לאחר המיזוג ב-76% מהון המניות המונפק והפרע של טכנופלס. עוד סוכם כי תקופת ה-No Shop תהיה מהיום ולמשך תקופה של 45 יום בה ארקיע וטכנופלס לא ינהלו משא ומתן עם גופים אחרים ולא יתקשרו או יסכימו להתקשר בכל הסכם הסותר או אשר ביצועו עשוי לסכל או להקשות את אפשרות ביצוע העסקה.

את ארקיע מייצג עו"ד רונן קנטור ממשרד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, עמית גרוס ושות', המלווה את ארקיע תקופה ארוכה בכל מהלכי המיזוג שלה לרבות מול אל על ואחרים. בנקאי ההשקעות בעסקה האמורה מטעמה של ארקיע הוא אילן ניר מפורטופינו השקעות בע"מ.

גדי טפר, מנכ"ל ויו"ר ארקיע, אמר כי "זהו צעד משמעותי עבור ארקיע. אנו מאמינים כי החבירה עם חברה ציבורית תאפשר לארקיע לגדול ולהתפתח וכן להצטייד במטוסים נוספים, להרחיב את מגוון השירותים הניתנים ללקוחות עם היציאה ממשבר הקורונה, לפתוח אפיקים נוספים לציבור המשקיעים ולהגיע להישגים בענפי התעופה והתיירות בארץ ובעולם".

מימין יעל ארד, גדי טפר יו"ר דירקטוריון ארקיע, עוז ברלוביץ' מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל. עודד קרני, באדיבות הוועד האולימפי בישראל, אתר רשמי
גדי טפר, יו"ר ומנכ"ל ארקיע (בעת חתימת הסכם שת"פ עם הוועד האולימפי לקראת משחקי פריז 2024). "צעד משמעותי"/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות הוועד האולימפי בישראל

מודה גם לפרופ' ירון זליכה

טפר הוסיף ואמר: "בהזדמנות זו, אני מבקש להודות לעובדי ארקיע המסורים על שיתוף הפעולה ותרומתם הגדולה להצעדת ארקיע לפסגות חדשות, לאבי חורמרו (מנכ"ל קבוצת ג'ורדאש ישראל ונציג משפחת נקש בישראל), לפרופ' ירון זליכה (יו"ר תות תיירות ותעופה בע"מ, חברה של עובדי ארקיע), למר אילן ניר מפורטופינו השקעות, לרונן קנטור, עו"ד המלווה אותנו במהלך המשמעותי הזה וכן להנהלת ארקיע וללקוחותיה המסורים".

ארקיע קווי תעופה ישראלים בע"מ היא חברת תעופה ותיירות ישראלית בעלת פעילות פנים ארצית ובינלאומית, ומחזיקה בצי של 7 מטוסים.

בעלי השליטה בחברה לפני המיזוג עם טכנופלס הם האחים ג'ו, רפי ואבי נקש המחזיקים בכ-70% ממניות ארקיע, כאשר 30% הנותרים מוחזקים עובדי ארקיע המאוגדים תחת חברת תות תיירות ותעופה בע"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully