וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה שגיא-נחמני מונתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק ב-Medz

14.12.2022 / 14:52

שגיא-נחמני תוביל ותנהל את מערך השיווק של החברה ובמסגרת זו תהיה אמונה על בניית אסטרטגיה שיווקית ודיגיטלית, תוך שימת דגש על צמיחת פעילות האיקומרס של Medz בארץ ובחו"ל

דנה שגיא נחמני. יחצ,
דנה שגיא-נחמני/יחצ

חברת הסטארטפ Medz, המפתחת פלטפורמה להזמנת תרופות ומוצרי פארם אונליין, מודיעה על מינויה של דנה שגיא-נחמני לתפקיד סמנכ"לית השיווק. דנה תוביל ותנהל את מערך השיווק של החברה ובמסגרת זו תהיה אמונה על בניית אסטרטגיה שיווקית ודיגיטלית, תוך שימת דגש על צמיחת פעילות האיקומרס של Medz בארץ ובחו"ל.

לשגיא מעל ל-10 שנות ניסיון בעולמות השיווק, הפרסום והדיגיטל. החלה את דרכה המקצועית בעולם הפרסום והמיתוג, הובילה וניהלה תהליכי אסטרטגיה ובניית מותג של מותגים מובילים בארץ. כמו כן, ניהלה מגוון מותגים בינלאומיים ביניהם: מותגי הטואלטיקה של ג'ונסון אנד ג'ונסון, פסטה ברילה, וטונה ריו מארה. בשנת 2015 הצטרפה לקימברלי קלארק וניהלה את קטגוריית מגבות הידיים ונייר הטוואלט בקימברלי קלארק Professional. במסגרת תפקידה הובילה מגוון מהלכים אסטרטגיים, ניהלה פורטפוליו של מותגים בינלאומיים ביניהם קלינקס, Wypall, scott.
בשנת 2018 הקימה את הסטרטאפ הטכנולוגי AskLily וכיהנה כ- CMO (כיום Selectika), אשר פיתח מנוע המלצות לאתרי איקורמס בעולם האופנה. דנה בעלת תואר ראשון, A.B במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ומימון; ותואר שני M.A במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

ככלל, הפלטפורמה שמפתחים ב-Medz, משנה את הדרך בה אנו רוכשים תרופות ומוצרי פארם, באמצעות הזמנה אונליין ומשלוח עד בית הלקוח - בתוך שעתיים בלבד. במסגרת זו, ניתן להזמין כמאות תרופות שניתן לרכוש בבית מרקחת ביעילות, במהירות ואף ליהנות מהזמנה של מוצרי היגיינה, מוצרי טיפוח, מוצרי תינוקות ויטמינים ועוד. בנוסף, מציעה Medz שירות חדשני ומקצועי בעל חשיבות רבה בפן האישי המתקבל באמצעות שיחת ייעוץ טלפונית של רוקח הבודק אם הלקוח מכיר ויודע להשתמש בתרופה. כיום השירות ניתן בערי המרכז: ת"א, ר"ג, גבעתיים, בני ברק, קריית אונו, פתח תקווה, גבעת שמואל ורמת השרון, ובהמשך צפוי להיכנס לערים נוספות ברחבי הארץ ולספק אלטרנטיבה קלה, מיידית נוחה ומהירה לרכישת תרופות ומוצרי פארם ברוב חלקי הארץ.

בן זינגר, מנכ"ל ומייסד חברת הסטארטפ Medz: "אנחנו שמחים לצרף אלינו את דנה שגיא-נחמני שמביאה עמה ניסיון עשיר בעולמות השיווק, האסטרטגיה והדיגיטל. דנה תוביל ותנהל מערך השיווק בחברה, ומדובר בתוספת כוח משמעותית לצוות. יחד נוכל להצעיד את החברה קדימה ולממש את החזון המשותף".

דנה שגיא נחמני, סמנכ"לית השיווק בחברת הסטארטפ medz: "אני שמחה להצטרף לצוות Medz ולהוביל את פעילות השיווק של החברה. אני מאמינה שהאלטרנטיבה שאנחנו מציעים ב Medz היא בשורה אמיתית שיכולה לעזור ולהקל על הצרכנים בחיי היום יום שלהם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully