וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: כוננות חנוכה כבר כאן

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 16:59

נצנוצים בקיקו מילאנו, חוה זינגבוים נכנסת לקטגוריה חדשה, ב- IBAGS הלקוחות עוברות לקדמת הבמה, מותג בישום חדש לבוטיק אינדיבידואל, 'מקס ברנר' ממשיכים את המסורת ותורמים לקהילה ומה קורה כשאור שפיץ ומותג צ'יטוס נפגשים

נשים בחזית ibags מגייסת 5 חברות. ורד פרקש,
נשים בחזית ibags מגייסת 5 חברות/ורד פרקש

נשים בחזית

מותג העל הוותיק PIERRE CARDIN, משיק קולקציית תיקי עור המיוצרת במספר מפעלים איטליה ונמכרת ברשת IBAGS

את המותג הקים מעצב האופנה הצרפתי פייר קרדן, בעל סגנון אוונגרדי ועיצובים בהשראת עולם החלל, קרדן היה מחלוצי אופנת היוניסקס והוא אהב בעיקר צורות גיאומטריות וב-1954, הוא עיצב את "שמלת הבועות" המפורסמת. התיקים בקולקציה הנוכחית מיוצרים כל אחד במפעל המתמחה בסוג עור אחר, כמו למשל סדרה שמיוצרת מעור DOLLARO - עור רך עם טקסטורת ריקועים, המיוצרת במפעל אחד בלבד שמתמחה בעור זה.

את הקולקציה מובילים כמה דגמים עיקריים: תיק צד בעל סגירת מגנט נוחה, לתיק שני תאים פנימיים המחולקים עם תא אמצעי בעל סגירת רוכסן ותא פנימי קטן הנסגר עם רוכסן ותא חיצוני, תיק נוסף הוא תיק יד וקומפקטי שנסגר בעזרת מגנט המסתובב על צירו וידית נשיאה דמוית במבוק, לתיק תא מרכזי רחב וכיס קטן בבטנה בסגירת רוכסן עם אפשרות לרצועת נשיאה כתיק קרוס בודי, תיק צד בעל סגירת רוכסן למי שפוחדת שישלפו לה דברים מהתיק, הוא מחולק ל-3 תאים רחבים שווים, רצועה נוחה לנשיאה, ידית מעוצבת ושרשרת בצבע זהב, תיק צד אלגנטי בסגירת רוכסן עם שני תאים פנימיים המחולקים על-ידי תא אמצעי וסגירת רוכסן, כולל אפשרות לחיבור רצועה מתכווננת לנשיאה על הכתף.

גוני הקולקציה מדויקים והם כוללים: אפור-ירוק, ורוד עתיק, ורוד פודרה, צהוב בהיר, תכלת ג'ינס ותכלת בהיר. לכבוד השקת קולקציית חורף 2022-2023, בחרו ברשתIBAGS להביא את הלקוחות לקדמת הבמה, במקום לגייס דוגמניות, את הקמפיין מובילות 5 חברות אימהות פעילות, עובדות, עצמאיות ושכירות, כשכל אחת בחרה את התיק שילווה אותה במהלך היום. את כל הקולקציות כמו גם תיקי המותג פייר קרדן, ניתן להשיג ברשת חנויות ובאתר חברת IBAGS

נשים בחזית קולקציית תיקי pierre cardin לרשת ibags. pierre cardin לרשת ibags,
נשים בחזית קולקציית תיקי pierre cardin לרשת ibags/pierre cardin לרשת ibags

חוויה של בושם

מותג הנישה הצרפתי 'Maison Crivelli הנמכר בבתי הכולבו המובילים בעולם, מגיע לישראל, מייסד המותג הוא טיבו קריוולי, צרפתי צעיר, הרפתקן, סקרן ורגיש, שבילה כעשור מחייו במדינות אסיה השונות, שם חווה חוויות יוצאות דופן של טעמים, צלילים, מרקמים וריחות. קריוולי למד לקחת את הזמן, להעריך את עוצמתו של הטבע ולחיות את הרגע.

ההשראה לבשמי המותג מגיעה מחוויות שהוא עבר ועובר, רגעים עוצמתיים, מפתיעים ואינטנסיבים המותירים חותם על החושים אותם הוא מעביר דרך הניחוח. סגולתו היפה ביותר של בושם בעיניו היא היכולת להפתיע, להדהים את החושים ולקחת למסע של גילוי אישי. הערכים המובילים את תהליך יצירת והפקת הבשמים הם חדשנות, יושרה, הפתעה ו"חיים איטיים".

כל בושם בקולקציה נוצר ללא אילוצי זמן, תוך שימוש בחומרים טבעיים הנבחרים בקפידה ומשולבים בחיבורים מפתיעים ואותנטיים. סדרת האקסטרט דה פרפיום מגשימה את הפילוסופיה והעשייה של מייזון קריוולי בצורה הטהורה ביותר, בשמים טבעוניים ועוצמתיים הנותנים ביטוי לאמת החומר. במרכז כל בושם חומר גלם המקבל פרשנות מקורית ועכשווית ובא לידי ביטוי בניחוח על שלל היבטיו.

הבושם הראשון מסדרת האקסטרט דה פרפיום של המותג-היביסקוס מהג'אד, הושק לראשונה בסתיו 2021 וזכה להצלחה ושבחים, כעת הסדרה מתרחבת עם שני ניחוחות חדשים: Ambre Chromatique ניחוח בהשראת טיול בג'ונגל בחיפוש אחר שרף של עצי בנזואין, בכל צעד נגלים מראות מרהיבים של טבע מלא חיים וצבעים, הניחוח מגלה לאורך זמן את היבטיו השונים-ארומה מתובלת של פלפל שחור וקטורת הפוגשת בחמימות מפתה של אקורד אמבר. קומפוזציה מורכבת, תוססת וחושנית.

הניחוח השני- Patchouli Magnetik שהשראתו רכיבה על אופנוע בשדות פטצ'ולי במהלך סערה טרופית, הרוח לוכדת ניחוחות, האדרנלין גואה ומחדד את החושים. היבטיו האדמתיים והעציים של הפטצ'ולי נחשפים, מועצמים במפגש עם ארומה קרמית של גרדניה ואלגום, וניל ובנזואין מוסיפים רכות ועומק לניחוח. להשיג בבוטיק אינדיבידואל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חוויה של בושם מותג חדש נוחת באינדיבידואל. יח"צ,
חוויה של בושם מותג חדש נוחת באינדיבידואל/יח"צ

סוף שנה מנצנצת

רגע לפני חגיגות סוף השנה, מותג Kiko Milano משיק את קולקציית Holiday Fable החוגגת שמחה, זוהר ונשיות, האריזות היפהפיות מכילות מוצרים מדליקים ונוצצים ביניהם: מייק-אפ עמיד ל 24 שעות; פודרה במרקם קרמי מסווה; פלטה המכילה ברונזר, היילייטר, סומק ופודרה מקבעת בניחוח פריחת תפוז; סומק והיילייטר סטיק במארז משולב;


פלטת המכילה 5 צלליות בגוונים עשירים במיוחד ופיגמנטים דומיננטיים; מסקרה עם אפקט עוצמתי ומשפר נפח עמידה לאורך זמן; שפתון מטאלי נוצץ עם אפקט מטאלי מנצנץ; שפתון קרמי בגימור מבריק; שניים באחד-סרום ופריימר עם לחות אינטנסיבית; ספריי פנים בניחוח לבנדר בעל 4 פעולות במוצר 1: רענון, לחות, פריימר ומקבע איפור; מסכה מתקלפת מועשרת באבקת פחם, פרחי אדמונית ותמצית זרעי קפה;

ג'ל לחות עם חומצה היאלורונית; סומק מט; היילייטר פודרה בגימור מטאלי; היילייטר נוזלי עמיד בגימור מטאלי; צללית בגימור מטאלי נוצץ; פלטה המכילה 12 צלליות בגימורים שונים ובגוונים מהפנטים; אייליינר דו צדדי עמיד, מוס לשפתיים בגימור מט; מברשת קבוקי עם סיבים סינתטיים. להשיג ברשת חנויות Kiko Milano ברחבי הארץ.

סוף שנה מנצנצת קולקציה מושלמת לקיקו מילאנו. יח"צ,
סוף שנה מנצנצת קולקציה מושלמת לקיקו מילאנו/יח"צ

לילה טוב

מותג הטיפוח היוקרתי NUXE המבוסס על רכיבים ממקור טבעי, משיק קרם לילה אנטי אייג'ינג מרוכז מסדרת MERVEILLANCE LIFT-הטיפול האולטימטיבי לקמטים בעור, במרקם קטיפתי המבוסס על שמן מיקרו אצות פעיל במיוחד.

בסדרת הטיפוח Merveillance מוצרי טיפוח אנטי-אייג'ינג המושרים בשמן מיקרו-אצות, שפותחו בהתאם להתחייבויות היופי הנקי של המותג, פורמולות טבעוניות, ללא סיליקון, 96% רכיבים ממקור טבעי, תמצית שמן מיקרו אצות טהורה ויציבה, ריכוז גבוה של חומצות שומן חיוניות ונוגדי חמצון טבעיים.

כל טיפת שמן מכילה כוח מרוכז של 4 מיליארד מיקרו-אצות ויש גם אחריות אקולוגית: CO2ה- ממוחזר ועושה שימוש חוזר כמעט אינסופי ושאריות המיקרו-אצות מתפרקות. chlorella vulgaris-אצה ירוקה מיקרוסקופית ממים מתוקים שהתגלתה לראשונה לפני 2.5 מיליארד שנים ושרדה.

האריזות אקולוגיות, כחלק מהאג'נדה של המותג, האריזות ניתנות למיחזור ותוכננו בכדי למזער את ההשפעה הסביבתית. להשיג באתר האונליין ובסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם, אתר גילטי ובתי מרקחת נבחרים.

לילה טוב קרם לילה חדש ל NUXE. יח"צ,
לילה טוב קרם לילה חדש ל NUXE/יח"צ

הושיטו יד

תאגיד הקוסמטיקה חווה זינגבוים נכנס לקטגוריית מוצרי הגוף ומשיק קרם ידיים המצטרף לסדרת Remicronized פורצת הדרך.

Remicronized Hand Cream הוא קרם ידיים טיפולי המבוסס על DEEP SKIN TECHNOLOGY-שתי טכנולוגיות מזעור פורצות דרך ומוכחות מחקרית, המאפשרות החדרת חומצה היאלורונית ממוזערת וקולגן פברילי ממוזער בצורתו המקורית, לעומק העור במריחה. לקרם מרקם עשיר הנספג במלואו, הוא מעניק לידיים טיפול אנטי-אייג'ינג פעיל ועוצמתי, מעכב הופעת סימני הזדקנות, מחליק ומעדן את העור ומעלה את רמת הלחות בעומק למשך שעות ארוכות.

זינגבוים משיקה גם ערכה ייחודית במהדורה מוגבלת: BE THE LIGHT במסגרתה 5% ממכירת כל מארז ייתרמו לעמותת "אל סם", המעניקה שירותי טיפול פרטני לבני נוער, צעירים ובני משפחתם בסוגי התמכרויות שונים.

השנה לראשונה, יעניק התאגיד חסות ראשית למסיבת T-DANCE של הדי ג'יי הבינלאומי עופר ניסים המתקיימת לאחר 3 שנים שלא התקיימה, ערכת BE THE LIGHT מבוססת על פורמולת PROPHECY פורצת הדרך, מבית חוה זינגבוים, שפותחה עד לפיצוח הנוסחה הראשונה בעולם, שהצליחה להחדיר חומצה היאלורונית ממוזערת לעומק העור במריחה.

הערכה כוללת: Prophecy eye קרם עיניים ייחודי, במרקם קליל הנספג בקלות, Deep Skin Technology, Prophecy 2 - קרם פנים חדשני במרקם עשיר ונספג במלואו. Deep Skin Technology המעניק לפנים טיפול אנטי-אייג'ינג עוצמתי.

להשיג רק אצל קוסמטיקאיות.ים PME העובדות.ים בשיטת חוה זינגבוים.

חוה זינגבוים. יח"צ,
חוה זינגבוים/יח"צ

ניחוח מלכותי

אם יש לכם תשוקה מטורפת לחיים, לראות, להרגיש, לפתות ואתם מחפשים בושם מלא חיים, בלי גבולות, שיקרב אתכם לחיות את החיים, בית המלוכה מרינה דה בורבון משיק בושם בהשראת הסטייל שובה הלב של מרינה-אלגנטי ומלא חיים.

הבושם עוצב עבור הנסיכה המודרנית עם הילה זוהרת, אלגנטיות ושובת לב, עם החיוך שלא ניתן לעמוד בפניו והאומץ לקפוץ למערבולת של החיים. הניחוח פירותי פרחוני עם תווי יסמין, ונילה ואפרסק. להשיג ברשתות: סופר פארם, BE, המשביר לצרכן.

ניחוח מלכותי ניחוח חדש למרינה דה בורבון. יח"צ,
ניחוח מלכותי ניחוח חדש למרינה דה בורבון/יח"צ

יוקרה בריטית

מותג הביוטי הלונדוני Molton Brown, נכנס למלונות דן, ערכת מוצרי טיפוח איכותית של המותג היוקרתי, תוצב בחדרי הרחצה של החדרים והסוויטות היוקרתיות של מלון "המלך דוד" ירושלים ושל הסוויטות היוקרתיות של מלון "דן תל אביב".

בערכה מוצרי טיפוח יוקרתיים של המותג הלונדוני: גל רחצה, קרם גוף, שמפו, מרכך, סבון מוצק ועוד כשמגוון הניחוחות שנבחר בקפידה על-ידי הרשת כולל: Coastal Cypress & Sea Fennel, Indian Cress, Orange Bergamot, Gingerlilly, Fiery Pink Pepper, Ylang-Ylang, Kumudu, Coco Sandalwood ו-Black Peppercorn. מ-1973, מותג Molton Brown מציע מוצרים מבושמים בניחוחות אקזוטיים לטיפוח הגוף ולבישום הבית.

החברה זכתה להוקרה בזכות חדשנות וניחוחות שבזכותם נוצר הסבון הנוזלי היוקרתי הראשון בבריטניה. לחברה מעל 30 שנות ניסיון ושיתוף פעולה עם המלונות היוקרתיים בעולם.

יוקרה בריטית מולטון בראון במלונות דן. סיון אסקיו,
יוקרה בריטית מולטון בראון במלונות דן/סיון אסקיו

קונים ותורמים

רשת "מקס ברנר" משיקה לכבוד חנוכה, קולקציית מארזי מתנות בשת"פ עמותת אקי"ם, המבוססת על סמלי החג וממשיכה את המסורת השנתית של תרומה לקהילה.

המארזים המיוחדים הורכבו על בסיס החיבור של סמלי החג: סביבונים, חנוכיות וחטיפים בעיצוב מיוחד ובשילוב השוקולדים האיכותיים והאהובים, לצד שוקולדים חדשים ומפתיעים. בין מגוון המוצרים מארזי פרלינים בעבודת יד, טיפות שוקולד חלב עם קרם נוצ'לה, טיפות שוקולד חלב עם סוכריות קופצות ועוד.

רכישת המארזים עם החנוכייה מסייעת לקדם תעסוקת אנשים עם מוגבלויות ובעיקר את האמונה שלכל אדם יש את הזכות להגשמה עצמית. להשיג באתר האונליין של מקס ברנר www.max-brenner.co.il ובסניפי רשת מקס ברנר ברחבי הארץ.

קונים ותורמים  מארז חנוכה במקס ברנר. ditales,
קונים ותורמים מארז חנוכה במקס ברנר/ditales

חנוכיות וליהנות

מותג M HOME&H, בשת"פ עם המעצבת והיוצרת עדי ניסני, משיקים את חנוכיית "נוף מדבר", בה ניסני נותנת במה לחומר על-ידי גולמיות ותנועה ועובדת על התפר בין עיצוב לקראפט.

החנוכייה מיוצרת בתהליך ייחודי, בעבודת יד בסטודיו ואף חנוכייה לא זהה לשנייה. החנוכייה מעוצבת כאלמנט פיסולי וניתן להציב אותה כפסל במהלך כל השנה. להשיג בחנויות H&M HOME בקניון עזריאלי תל אביב וראשונים בלבד.

חנוכיות וליהנות חנוכייה מעוצבת-h&m. ירדן אמויאל,
חנוכיות וליהנות חנוכייה מעוצבת-h&m/ירדן אמויאל

רואים מרחוק

חוששים ממגע קרוב בעת בדיקה אופטית? מותג המשקפיים קרולינה למקה ברלין משיק שרות מיוחד אבל מיד, המותג משחרר את קולקציית משקפי הראייה לחורף עם מגוון סגנונות שיתאימו לכולם עם עדשות Pro Optic חדשות ומתקדמות המגנות מפני השתקפויות, קרינת UV ושריטות.

בין הדגמים: CATEYE -גזרת משקפי חתול המלווה אותנו משנות ה-50, בעיצובים עדכניים; משקפי טייסים VINTAGE-משקפי טייסים מעוצבים במראה וינטג', בחיבור בין מראה עכשווי לרטרו משנות ה-70, משקפי הטייסים מגיעים במגוון עיצובים וחומרים, מסגרת מתכת מוזהבת או מסגרת אצטט.

בקולקציה מסגרות דקות ועדינות בגוונים שקופים ופסטליים ומסגרות עבות. ניתן לבצע בדיקת ראייה בסניפים באופן טכנולוגי והיברידי בחדר בדיקת ראייה מתקדם וחדשני המופעל על-ידי אופטימטריסט השולט על הבדיקות מרחוק. להשיג בסניפי קרולינה למקה הפתוחים ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

רואים רחוק חידושים בקרולינה למקה ברלין. יח"צ,
רואים רחוק חידושים בקרולינה למקה ברלין/יח"צ

השפיץ של צ'יטוס

חטיף הגבינה האהוב צ'יטוס והקונדיטורית אור שפיץ, משתפים פעולה שנה שנייה ברציפות לטובת קולקציית סופגניות מפנקות ועשירות עם חטיף הגבינה צ'יטוס. בקולקציה: סופגניית Cheesecake המבוססת על קרם גבינה, שוקולד לבן, צי'טוס גבינה, ריבת חלב וקוביית בלונדיז וסופגניית PUFFS המבוססת על שוקולד חלב בציפוי צ'יטוס פאפס גרוס. ניתן לרכוש מארז מעוצב וממותג של 6 סופגניות במגוון מילויים וטעמים לאורך חג החנוכה בבייקרי של אור שפיץ.

השפיץ  של צ'יטוס אור שפיץ לצ'יטוס. MY social,
השפיץ של צ'יטוס אור שפיץ לצ'יטוס/MY social

מותק של חג

מותג השוקלדים קינדר, משיקה מארז חנוכייה חגיגי המורכב מ-9 יחידות שוקולד קינדר בצורת נרות דולקים, לכבוד החג המוצר האהוב- אצבעות שוקולד, יימכר באריזה חגיגית בגודל של חצי מטר, מקושטת באלמנטים של החג וביצת הפתעה מקסי בלבוש ברוח החג. קינדר משיקים במתחם "חנוקידס", פעילויות אינטראקטיבי.

מותק של חג מארז חגיגי למותג קינדר. יח"צ,
מותק של חג מארז חגיגי למותג קינדר/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully