וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוס מזמינה את לקוחותיה להשתתף באליפות המחזור

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 16:43

לרגל יום המחזור של ישראל שהתקיימה בשבוע שעבר (8.12), חברת סיבוס סודקסו, המספקת פלטפורמה טכנולוגית בעולמות ניהול תקציבי ארוחות, רווחה ו-wellbeing עבור עובדים, פותחת את ההרשמה לאליפות המחזור הראשונה של חברות בישראל בשיתוף תאגיד המחזור תמיר

אליפות המחזור - סיבוס ותאגיד המחזור תמיר. יח"צ,
אליפות המחזור - סיבוס ותאגיד המחזור תמיר/יח"צ

סיבוס סודקסו, חרטה על דגלה בשנים האחרונות את קידום נושא איכות הסביבה וקיימות, ומסייעת באופן אקטיבי לחברות שעובדות איתה להיות ירוקות יותר. סיבוס סודקסו, קידמה משלוחים וטייק אווי ללא סכו"ם חד פעמי ואף עודדה חברות למעבר דיגיטלי מלא ללא כרטיסי פלסטיק. כמו כן, החברה חילקה ללקוחותיה במהלך חגי תשרי צידניות אשר בתוכן ערכה המכילה כוסות, צלחות וסכום לשימוש רב פעמי.

הגר ורשבסקי סמנכ"לית השיווק והמוצר של סיבוס סודקסו: "אנחנו נרגשים להשיק את אליפות המחזור הגדולה של חברות בישראל. אליפות המחזור משיקה כמובן עם הערכים שלנו, אותם אנו פועלים לקדם גם בקרב לקוחותינו. אין לי ספק שהאליפות תהיה הצלחה ותגרום לחברות ולעובדים למחזר יותר ולשמור על איכות הסביבה שלנו ועולם ירוק יותר".

רני איידלר מנכ"ל תאגיד המחזור תמיר: "אני מברך את חברת סיבוס על היוזמה לקדם מחזור אריזות בקרב חברות בישראל. תושבי המדינה הם עובדי החברות, וכשמתרגלים להפריד אריזות בעבודה, קל יותר לשנות את ההרגלים גם בבית ולהפך. אני מזמין את כל לקוחות סיבוס להצטרף לתחרות, להפריד אריזות, למחזר ולתרום לשמירה על הסביבה".

האליפות תצא לדרך ב-1.2.2023 ותימשך שלושה חודשים, במהלכם יפרידו העובדים באמצעות פחי מחזור ייעודיים את הפסולת המשרדית - אריזות מזון וטייק-אווי, אריזות של ציוד משרדי ואריזות ניקיון - ובסיום תזכה החברה המנצחת בפרס שווה במיוחד לכל העובדים שלה.

*בכפוף להוראות תקנון הפעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully