וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליל מוצרי אלומיניום תפטר 58 עובדים - עלות פרישתם 2 מיליון שקל

עינב בן יהודה

26.2.2003 / 11:12

החברה מעסיקה כ-380 עובדים; הוחלט על פיטורים בעקבות העתקת מפעל הייצור מקרית מוצקין לכרמיאל



חברת קליל מוצרי אלומיניום, חברה בת של של קליל תעשיות שבשליטת האחים צורי ולוי דבוש, תפטר 58 מ-380 עובדיה. עלות פרישתם של העובדים מוערכת על ידי החברה בכ-2 מיליון שקל.



מלאכי אלפר, מנכ"ל קליל, מסר כי בעקבות העתקת מפעל הייצור מקרית מוצקין לכרמיאל נוקטת החברה בצעדי התייעלות ובהתאמת מצבת כוח האדם להיקף הפעילות. לדבריו, ההסכם הושג לאחר מו"מ שניהלה החברה עם ההסתדרות במרחב חיפה ובמהלכו הושם דגש על הענקת תנאי פרישה מיטביים לעובדים המסיימים.



מהחברה נמסר כי כמחצית מהעובדים יפרשו באופן מיידי, ושאר העובדים יפרשו עם השלמת העברת הפעילות לכרמיאל, תוך חודשים ספורים. כמו כן, עובדי החברה שיהיו מעוניינים לפרוש מהחברה בתנאים דומים לתנאים המוצעים כעת לעובדים המפוטרים, יוכלו לעשות זאת תוך 6 חודשים מיום השלמת המעבר.



הכנסות קליל תעשיות, העוסקת בייצור ושיווק מערכות אלומיניום לבנייה ולתעשייה, בשלושת הרבעונים הראשונים של 2002, הסתכמו ב-155 מיליון שקל, ירידה של כ-10% לעומת התקופה המקבילה ב-2001. החברה רשמה הפסד של 22.1 מיליון שקל בשלושת הרבעונים הראשונים של 2002 וההון העצמי שלה נכון לסוף הרבעון עמד על 125.8 מיליון שקל והיווה 45% מהמאזן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully