וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג נאוטיקה הום פותח שני סניפי פופ-אפ ומגייס עשרות עובדים

15.12.2022 / 0:16

מותג מוצרי הבית השיק בישראל לפני מספר חודשים את אתר האונליין הראשון מסוגו בהשקעה של כ-20 מיליון שקל. כעת מודיעה החברה על פתיחת שני סניפי פופ-אפ ראשונים בירושלים וחיפה ומגייסת לטובת המהלך 15 עובדים

חנות נאוטיקה. יחצ,
נאוטיקה הום/יחצ

לפני כארבעה חודשים הושק לראשונה ובבלעדיות בישראל אתר נאוטיקה הום בהשקעה של כ-20 מיליון ש"ח. באתר החדש ניתן לרכוש קולקציה רחבה של מצעים יוקרתיים, מגבות בטכנולוגיות בלעדיות, פיג'מות מהבדים האיכותיים בעולם ובעתיד גם כלי בית ופריטים נוספים.

זוהי בשורה מרגשת עבור הצרכנים אשר יכולים כעת לרכוש את המותג הבינלאומי במדינת ישראל. כעת, מאפשרת נאוטיקה הום ליהנות ממגוון הפריטים והמוצרים האיכותיים שלה גם בחנויות פיזיות.

חנויות הפופ-אפ הראשונות יפתחו בקניון מלחה בירושלים ובגראנד קניון בחיפה, ישתרעו של שטח של
כ-200 מטר ויהיו פתוחות למשך מספר חודשים. בחברה מציינים כי מה שהוביל אותם להקדים ולפתוח את חנויות הפופ-אפ בישראל היו הבקשות החוזרות ונשנות מציבור הלקוחות ורצונם לחוות ממקור ראשון את הטכנולוגיות ואיכות הבד של מוצרי החברה. כמו כן, בחברה מוסיפים כי עסקה ממוצעת באתר עומדת על מאות שקלים. פתיחת החנויות דורשת הערכות מיוחדת ועל כן החברה מגייסת עובדים למגוון תפקידים כמו עובדי קופה, מוכרים, אחראי משמרת ועוד.

עלות המהלך של פתיחת 2 הפופ-אפים נאמדת ב-200 אלף שקל, כאשר בשנת 2023 יפתחו פופ-אפים נוספים ברחבי הארץ וחנות פיזית ראשונה מסוגה בעולם.

מירב בנית אילוז. שי פרנקו,
מירב בנית אילוז/שי פרנקו

מירב בנית אילוז, סמנכ"לית שיווק, נאוטיקה הום ציינה: "אנחנו שמחים לפתוח את חנויות הפופ אפ הראשונות שלנו בערים מרכזיות בארץ ולפגוש פיזית את הצרכנים שכבר הביעו אמון המוצרים. יש לנו עוד הרבה מה להציע ברמת האיכות והנראות של המוצרים שלנו ובהמשך השנה אף יתווספו מוצרים נוספים רבים".

  • עוד באותו נושא:
  • נאוטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully