וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: החידושים שעוד לא הכרתם מתחום הלייף סטייל

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 15:57

מוצרי הטיפוח החדשים שהושקו לאחרונה לצד הקולקציות לעונת סתיו-חורף 22-23, נוחתים על המדפים. הכירו את כל מה שחדש מתחום הביוטי ועוד לא פגשתם

ויטני יוסטון למאק. יח"צ חו"ל,
ויטני יוסטון למאק/יח"צ חו"ל

* * * * טיפוח * * * *

מחוות זהב לוויטני יוסטון

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C משיק, במחווה של כבוד לוויטני יוסטון, מאמניות הפופ ו-R&B הגדולות של המאה ה-20, קולקציה של מוצרי איפור במהדורה מוגבלת המבטאת בנאמנות את הסגנון והסטייל הייחודי והעוצמתי של וויטני - בולט ומקורי ויחד עם זאת לעולם לא מתנכר.

M.A.C x Whitney Houston לוכדת את הגוונים והגימורים במראות האייקונים של וויטני: עור מלא לחות, שפתיים באדום תוסס שהפך לגוון האייקוני המועדף שלה, עיני האיילה המפורסמות ומשיחת איפור מדויקת מאוד המדגישה את מבנה העצמות המדהים שלה.

מראה השפתיים העומד במרכז הקולקציה מקבל בוסט של גוונים מנצנצים מוזהבים ועתירי ברק

איפור העיניים מתמקד בפלטה של שמונה צלליות המגדירות בבירור את המבט הרושף של וויטני. הן מתחילות בגוון בז' מושלם, ממשיכות בשחור פחם, סגלגל אפור, גווני אפור, וצלליות מטאליות מתכתיות. צבעי היסוד הם כל מה שצריך פלוס צמד של סמקים שנוצרו כדי לעורר את הברק.

הקולקציה חוגגת את חייה ואומנותה של וויטני יוסטון בתמיכתן הגאה של MAC ו-SONY Pictures. הסרט "ויטני I Wanna Dance with Somebody " יושק בבתי הקולנוע בישראל החל מ-29 בדצמבר, 2022.

הקולקציה כוללת את המוצרים הבאים:

LIPSTICK / MAC X WHITNEY HOUSTON - מחיר לצרכן: 105 שקל

LIPGLASS / MAC X WHITNEY HOUSTON - מחיר לצרכן: 120 שקל

POWDER BLUSH / MAC X WHITNEY HOUSTON - מחיר לצרכן: 140 שקל

EXTRE DIMENSION SKINFINISH / MAC X WHITNEY HOUSTON - מחיר לצרכן: 179 שקל.

WHITNEY'S NIPPY EYE-CONIC PALETTE, מחיר לצרכן: 245 שקל

80 ROMANTIC LASH / M·A·C X WHITNEY HOUSTON, מחיר לצרכן: 90 שקל

NIPPY'S CLUTCH - בלעדי באתר האונליין - מחיר לצרכן: 160 שקל.

להשיג ברשת חנויות מאק ובאתר האונליין www.maccosmetics.co.il

מוצרי מאק בהשראת ויטני יוסטון. יח"צ חו"ל,
מוצרי מאק בהשראת ויטני יוסטון/יח"צ חו"ל

אנטיאייג'ינג לגוף

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז משיק תחליב לחות אנטיאייג'ינג לגוף עם הפעולה הכפולה: הזנה ומיצוק - בודי הידרא פלוס.

בודי הידרא פלוס מעניק לחות ומגע קטיפתי, נספג בקלות ובמהירות ואיננו דביק, שילוב של קרם לחות מזין + קרם למיצוק הגוף, המשלב חומצה היאלורונית להחדרת לחות לתאי העור למשך 48 שעות, מעניק תחושה מיידית של לחות, ברק וזוהר, בעל ניחוח ממכר ומרקם קליל ונעים, מיועד בעיקר לעור מדולדל או רפוי מעט.

המחיר: 199 שקל, תכולה -400 גרם. להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק באתר: https://www.lierac.co.il

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
ליראק פריז קרם גוף ממצק בודי הידרא 199 שקל. אסף לוי,
ליראק פריז קרם גוף ממצק בודי הידרא 199 שקל/אסף לוי

ד"ש מניו-יורק

האווירה החורפית המתקרבת אלינו בצעדי ענק, מתחילה עם לק נכון התואם את העונה. מותג הלקים הניו-יורקי והאייקוני essie, המתמחה בטיפוח ציפורניים משיק את הגוונים החדשים של הלק הקלאסי - מראה ציפורניים מושלם עם הגוון האהוב עלייך.

הקולקציה החדשה מציעה חמישה גוונים על קשת של כתום, סגול עתיק ועד אפור, שיכולים לפלרטט עם לוק חורפי שתאמצי לעצמך העונה. הרי הלק היום הפך הרבה מעבר לרק לק - הוא המסגרת שלך ללוק הנכון, ואקססורי משלים לכל הופעה.

מחיר מומלץ לצרכן: 42 שקל ליחידה, 10 מ"ל. להשיג בסניפי סופר-פארם, סופר-פארם אונליין ובחנויות פארם נבחרות

גווני החורף של essie 42 שקל. יח"צ חו"ל,
גווני החורף של essie 42 שקל/יח"צ חו"ל

* * * * טיפוח השיער * * * *

חברת הטיפוח הבינלאומית Moroccanoil, משיקה מארז לחות יוקרתי במהדורה מוגבלת לרגל סוף השנה האזרחית. המארז המיוחד מגיע בשתי אופציות והוא כולל את המוצרים הנמכרים ביותר של Moroccanoil בכל הזמנים: מסכת הזנה לחות/ מסכת לחות לשיער דק, ושמן טיפולי (רגיל או לייט)- מתנה. המוצרים מגיעים בגודל מוקטן המתאים לנסיעות. לרכישה באתר בלבד.

מארז לחות סופרסטאר כולל: מסכת הזנה לחות ( 75 מ"ל) - פורמולה ייחודית בעלת ביצועים גבוהים ומרקם עשיר וקרמי, המרככת את השיער לעומקו, משפרת את המרקם, הגמישות, הברק ויכולת העיצוב שלו. המסכה מתאימה לשיער רגיל עד עבה. שמן טיפולי Moroccanoil (25 מ"ל) מתנה - הבסיס החיוני לכל עיצוב, הוא משמש גם לשיקום שיער וגם לריכוך, עיצוב וגימור. מועשר בשמן ארגן נוגד חימצון וויטמינים המעניקים תוספת ברק ושיער בעל לחות ורכות. במחיר: 55 שקל.

מארז לחות סופרסטאר לייט כולל: מסכת לחות לשיער דק Moroccanoil (75 מ"ל) - מסכת הזנה לשיער של חמש דקות בלבד, המיועדת להחייאת שיער עמום וחסר חיים. פורמולה בעלת ביצועים גבוהים המזינה את השיער בלחות ומרככת אותו תוך שהיא משפרת משמעותית את המרקם, הגמישות והברק בשיער. למסכה מרקם עשיר וקרמי, אך עדיין קליל, והיא מיועדת לשיער דק. שמן טיפולי לייט (25 מ"ל) מתנה - הבסיס החיוני לכל עיצוב, הוא משמש גם לשיקום שיער וגם לריכוך, עיצוב וגימור. מותאם במיוחד לצרכים של שיער מובהר (בלונד פלאטין /לבן) ושיער דק/דליל. מועשר בשמן ארגן נוגד חימצון וויטמינים המעניקים תוספת ברק. המחיר: 55 שקל.

המארז נמכר באתר בלבד: https://www.moroccanoil.com/il/

מארז לחות סופרסטאר-לייט- moroccanoil מחיר 55 שח לרכישה באתר. יח"צ,
מארז לחות סופרסטאר-לייט- moroccanoil מחיר 55 שח לרכישה באתר/יח"צ

המקצוען לטיפוח השיער

מותג השיער המקצועי לוריאל פרופסיונל משיק מארזי טיפוח לשיער מסדרת Serie Expert ("סרי אקספרט") המעניקה פתרונות ייעודים לכל בעיות השיער.

המארזים יתחלקו לשני סוגים: מארזים המכילים 2 מוצרים: שמפו ומסכה, ומארזים הכוללים 3 מוצרים: שמפו, מסכה וקרם הגנה מחום לחידוש אורכי השיער/ תחליב מקצועי לשיער צבוע ופגום.

בין תתי הסדרות של סרי אקספרט, תוכלו למצוא את הפתרון המקצועי המדויק שיתאים לשיער שלכם:
ויטמינו קולור - להזנת שיער צבוע ושמירה על הצבע, פרו לונגר - לעיבוי קצוות ולחידוש האורכים
אבסולוט ריפייר - לטיפול בשיער פגום הסובל משבירה , מטאל דיטוקס - סדרה חדשנית הרשומה כפטנט המנטרלת את השפעת המתכות בשיער, מנקה אותן ומגנה בפני הצטברויות עתידיות. להגנה משבירת שיער ולמראה שיער מלא ברק ובריא.

מחיר מומלץ לצרכן: מארז עם 2 מוצרים: 205 שקל | מארז עם 3 מוצרים: 305-350 שקל. להשיג במספרות מורשות לוריאל פורפסיונל בלבד, ובייעוץ מעצב השיער שירות הלקוחות של לוריאל פרופסיונל 1-800-301-666

לוריאל פרופסיונל. יח"צ,
לוריאל פרופסיונל, מארזי טיפוח חדשים, המחירים: 205-350 שקל/יח"צ

רק השם נשאר כמו שהיה

הוואי, מותג טיפוח השיער והגוף הוותיק, המוכר ואהוב בישראל, הקיים משנות ה- 60, בהשקה ומיתוג חדש של כל מגוון מוצרי המותג בקטגוריות השונות. עם פורמולה חדשה, 92% רכיבים ממקור טבעי, אריזה ידידותית לסביבה.

הוואי, מותג טיפוח השיער והגוף, משיק את מגוון מוצרי המותג, בקטגוריות השונות: שמפו, מרכך, תחליב רחצה, בהשקה ומיתוג חדש הכוללים פורמולה חדשה המכילה 92% רכיבים ממקור טבעי. הזנה ורכות למראה שיער וגוף מטופח וניחוח שנשאר לאורך זמן.

כמו כן, המיתוג החדש כולל לוגו חדש, ואריזה חדשה וידידותית לסביבה: הבקבוק החדש עשוי מ-50% פלסטיק ממוחזר. הפקק החדש עשוי מ-25% פלסטיק ממוחזר.

הוואי שמפו תמציות אלוורה ותה ירוק לשיער רגיל: שמפו תמציות אלוורה ותה ירוק לשיער רגיל מעניק לשיער הזנה, רכות, גמישות וברק טבעי. הפורמולה המועשרת בתמציות אלוורה ותה ירוק ובנוטרי-ויטמינים, מזינה את השיער לעומק ומותירה אותו נקי, רך ונעים למגע, עם ניחוח שנשאר לאורך זמן.

הוואי שמפו תמצית פריחת הדובדבן לשיער רגיל: שמפו תמצית פריחת הדובדבן לשיער רגיל מעניק טיפוח מושלם למראה שיער קורן ומלא ברק. הפורמולה המועשרת בתמצית של פריחת הדובדבן בניחוח פירותי, מזינה את השיער ומותירה אותו נעים למגע, עם ניחוח שנשאר לאורך זמן.

הוואי שמפו שמן ורד הבר ושמן מקדמיה לשיער יבש: שמפו שמן ורד הבר ושמן מקדמיה לשיער יבש משקם את השיער ומעניק לו הזנה ורכות מחודשת, ומשיב לו את המראה החיוני. הפורמולה המועשרת בשמן ורד הבר, שמן מקדמיה ושמן קיק מזינה את השיער לעומק ומותירה אותו נקי, רך ונעים למגע, עם ניחוח שנשאר לאורך זמן.

מחיר מומלץ לצרכן שמפו / מרכך / תחליב רחצה: 14.90 שקל, תכולה: 700 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

שמפו הוואי מחיר 15 שקל. סטודיו אלדד שאו,
שמפו הוואי מחיר 14.90 שקל ליחידה שמפו/מרכך/תחליב רחצה/סטודיו אלדד שאו

* * * * איפור * * * *

הפנים של אנה זק

רשת SACARA משיקה לכבוד חגיגות הסילבסטר 2023, פלטת צלליות המורכבת מ- 8 גוונים אופנתיים
במראה נוצץ וזוהר - בחתימה אישית של אנה זק.

הפלטה מורכבת משמונה גווני ניוד-חום נייטרליים, גם גוונים כהים להצללה עמוקה וגם גוונים בהירים להארה, כך שהיא תתאים לכל גווני העור. מתוך שמונה הגוונים, ארבעה מתוכם בגימוט מאט וארבעה בגימור משי.

הצלליות של סאקרה במרקם קטיפתי ופיגמנט עוצמתי, למראה מנצנץ במיוחד, מלא בגלאם ושואו אופנתי.

טיפ לשימוש מושלם: לפני הנחת הצללית, נניח בטפיחות על גלגל העין את גוון הקונסילר המתאים, ולאחר מכן נטשטש בעזרת מברשת או ספוגיות על מנת להספיג שאריות על עפעף העין.

מחיר לצרכן: 40 שקל. ניתן לרכוש בכל סניפי רשת סקארה ובאתר https://www.sacara.co.il

סאקרה פלטת צלליות אנה זק מחיר 40 שקל. קית גלסמן,
סאקרה פלטת צלליות אנה זק מחיר 40 שקל/קית גלסמן

מותג היופי ג'ייד משיק את: IDYLLIC BRIGHTENING CONCEALER קונסילר המעניק אור וזוהר המעניק מספר שימושים במוצר אחד: כיסוי, טשטוש פגמים, אחידות בגוון העור, הארה, הצללה וגם פיסול הפנים.

הוא מגיע בחמישה גוונים שונים, על מנת שכל אחת תוכל למצוא את הגוון המתאים לה. מדובר בעט קונסילר בעל ספוגית רכה ונוחה לשימוש ומריחה קלה והוא עמיד בנוסף.

לעומת קונסילר רגיל שמיועד לכל אזור הפנים ואמור להיות בגוון המדויק לגוון העור שלנו וחשוב להקפיד על כך, קונסילר מאיר יכול להיות גם בגוון בהיר יותר מהגוון הטבעי שלנו על מנת להעניק את אותו אפקט של זוהר ומראה פנים מואר ועירני.

ה -IDYLLIC BRIGHTENING CONCEALER בעל מרקם קליל ומכיל אבקות מחזירות אור בשילוב עם מרכיב טיפוח, הפועלות נגד כהויות, נפיחויות וסימני עייפות. יש למרוח אותו באזורים הכהויות הרצויים ולטשטש בטפיחות קלות באמצעות האצבעות עד לקבלת מראה אחיד. העור לאחר השימוש בו מרגיש רך, אחיד, חלק וקורן.

המחיר המומלץ לצרכן: 99 שקל. את מוצרי מותג "ג'ייד" ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין: https://www.gade.co.il/

ג'ייד קונסילר idyllic מחיר 99 שקל. יח"צ,
ג'ייד קונסילר idyllic מחיר 99 שקל/יח"צ

יומולדת שמח לאיטלקי בן 25

מותג האיפור האיטלקי Kiko Milano המוביל בתחום האיפור בארץ ובעולם, חוגג יום הולדת 25 עם קולקציה נוצצת במיוחד.

קולקציית היום הולדת החגיגית, מסכמת 25 שנות איפור והיא מיוחדת במינה בכך שכוללת את כל ה-Best Sellers האהובים מכל הקולקציות ומכל הזמנים. לכל המוצרים בקולקציה יש דבר אחד משותף: כולם משקפים באופן מוחלט את ה-DNA של-KIKO MILANO עם איכות יוצאת מן הכלל שבדומה ליין, משתבחת עם השנים. כעת, בפעם הראשונה הם יצרו קולקציה במהדורה מוגבלת, בצבע כסף, שבאמת מראה את הסטייל עוצר הנשימה של המותג.

ניתן להשיג ברשת חנויות Kiko Milano ברחבי הארץ, ובאתר: https://www.kikocosmetics.co.il/

קיקו מילאנו קולקציית - happy b-day bellezza!. יח"צ,
קיקו מילאנו קולקציית - happy b-day bellezza!/יח"צ

* * * * אופנה * * * *

Mônot נוחת בישראל

בית האופנה Mônot נוסד לפני כשנתיים על ידי המעצב אלי מזרחי. סוד הצלחה המטאורית שלו טמון בעיצובים חושניים, המציגים מראה יוקרתי ואלגנטי בזכות הקפדה על דיטיילז ועל איכות גבוהה.

בין הפריטים שמצטרפים לקולקציית הערב החדשה שנוחתת בפקטורי 54, ניתן למצוא שמלות שחורות אדג'יות ומחמיאות באורך מקסי או מיני, המציגות פתחי קאט-אאוט פיסוליים שיותירו את הסביבה פעורת פה.

בנוסף לשמלות מגיעים סט של טופ קטנטן הנלבש בשילוב מכנסיים מחויטים ושמלת מיקרו-מיני בעלת חלק עליון המסוגנן במראה של בלייזר גברי (דגם שנלבש על ידי אושיית הסטייל האהובה היילי ביבר).

טווח המחירים: 3,490-8,290 שקל. הקולקציה תימכר באתר https://factory54.co.il/ ובחנות בפקטורי 54 בקניון רמת אביב.

kat graham שמלה 8290₪. יח"צ,
kat graham בשמלה של המותג Mônot, המחיר: 8,290 שקל/יח"צ

הטרנד הח(ו)ם

קולקציית החורף של אמריקן איגל מציגה את הטרנד הח(ו)ם לעונה הקרובה: חום הוא הצבע החם ביותר העונה, אליו מצטרפים שלל גווניו, החל מחול ים, קרמל מלוח ועד שוקולד מריר.

הוורסטיליות החומה מזמינה גם שילובי בדים ומרקמים של עור, צמר, קטיפה או קורדרוי.

כדי לעשות את זה נכון החוכמה היא לשלב את הצבע החום עם צבעים אחרים, כגון: תכלת, סגול, ירוק וכן, אפילו שחור ולאמיצות שביננו, טוטאלק לוק של גווני חום ייצור מראה עמוק וחושני.

אמריקן איגל, מחיר מעיל 570 שקל. יח"צ חו"ל,
אמריקן איגל, מחיר המעיל בתמונה: 150 שקל (במקום 570 שקל)/יח"צ חו"ל

חוזרים לשנות ה-70

קרייזי ליין מציגה קולקציית סילבסטר עם אמירה אופנתית מלאה נצנצים וסטייל. הקולקציה הנשית זוהרת ומציגה שיק במגוון סגנונות, בגזרות מחמיאות, בדים עשירים מחטבים ואלגנטיים, תחרות, סאטן וקטיפה.

לצד הצבע השחור והדומיננטי בקולקציה משולב גם הצבע הירוק עם עושר, דרמטיות ותוספת לא שגרתית של שילוב דוגמאות צבעוניות בסגנון שנות ה- 70 שמשדרגות את המראה ויוצרות עניין וייחודיות, כאשר לכולם מתווסף שילוב של פייטים, ניטים ושאר אפקטים מבריקים המשולב גם באקססוריז.

מחירים החל מ- 100 שקל. להשיג בסניפי קרייזי ליין ובאתר https://www.crazyline.com/

קרייזי ליין. שי פרנקו,
קרייזי ליין, חוזרים לשנות ה-70 עם קולקציה חורפית/שי פרנקו

ענקית הספורט adidas משיקה את קולקציית Y-3 בשיתוף מעצב העל היפני יוז'י ימאמוטו, אחד ממעצבי האופנה החשובים והמשפיעים ביותר בעולם, אשר מוכר בעולם בזכות סגנונו האוונגרדי הנודע.

הקולקציה החדשה היא האחרונה בסדרת Y-3 לחורף/סתיו 2022, מלאה בצבעים ובהדפסים מנוקדים ומאפיינים מעולם הספארי, קולקציית Y-3 משלבת ישן וחדש בהרמוניה מושלמת. בפריטים השונים של הקולקציה ניתן לראות את השימוש בצבעים טרופיים ובהדפסים של רקמות פרחים וטקסטורות צבעוניות.

בין הפריטים הבולטים בקולקציה החדשה ניתן למצוא: שמלה שקופה בשילוב רוכסן ועיטורים של כתמי הסוואה, חליפה הכוללת מכנס שורט וסווטשרט בהדפס מנומר, מעילים בגזרת אובר סייז, נעלי ULTRA 4D ופריטים נוספים.

טווח מחירים: 150-2,400 שקל. זמין בחנות פופ-אפ, קניון רמת אביב ובאתר הסחר החל מ-22/12
מלאי מוגבל!!

Y3. יח"צ,
Y-3: הקולקציה החדשה של מעצב העל היפני בשיתוף adidas/יח"צ

גוצ'י ושאנל? כבר לא בגדר חלום

הכירו את "PURSUE" מותג חדש שבו תמצאו את פריטי הוינטג' הפופולריים ביותר וביניהם: פראדה, דיור, לואי ויטון ועוד מגוון פריטים של מותגי יוקרה נוספים.

במותג Pursue מקפידים על ייבוא של פריטי יד שנייה שמורים כחדשים, ומתחייבים למקוריות וייחודיות, ופריטים במחירים שווים ונגישים.

באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של ארנקים בטווח מחירים: 1000-1500 שקל ותיקים החל מ-1900 שקל. לינק לאתר: https://www.pursuetlv.com/

תיק וינטג' של המותג שאנל, המחיר: 8,690 שקל. באדיבות פרסו,
תיק וינטג' של המותג שאנל, המחיר: 8,690 שקל/באדיבות פרסו

מפעל החלומות של אלבר אלבז

המדיטק ומוזיאון העיצוב חולון גאים להציג: ספר התערוכה המרגשת "אלבר אלבז - מפעל החלומות".

ספר התערוכה אלבר אלבז מפעל החלומות, האוצר בתוכו על פני 220 עמודי צבע יפהפיים את סיפורו של אלבר אלבז - אגדת האופנה ומעצב העל הישראלי המצליח ביותר בעולם. בספר החוגג את יצירתו של אלבר מופיעים כל אוצרות התערוכה במלואה, מאיוריו של אלבר בילדותו, טקסטים וציטוטים מרגשים.

יערה קידר, אוצרת התערוכה ועורכת הספר: "כפי שהתערוכה מזמינה כל אחד לבוא ולהתאהב, כך גם הספר מזמין להכיר את אלבר ולהתאהב".

הספר יצא במהדורה מוגבלת וניתן לרכוש אותו באתר מוזיאון העיצוב חולון ובקופת המוזיאון - מזכרת מרגשת מתערוכת האופנה הגדולה ביותר שנעשתה אי פעם בעולם ובישראל כמחווה למעצב העל האייקוני ואגדת האופנה אלבר אלבז.

אלבר אלבז, מעצב-על ואגדת אופנה בין-לאומית. נולד בקזבלנקה, גדל בחולון, עבר לניו יורק, כבש את פריז והותיר אחריו מורשת מפוארת ששינתה את פני האופנה לנצח. הספר "אלבר אלבז: מפעל החלומות" הוא מחווה מרגשת ונוגעת ללב, החוגגת את חייו ואת יצירתו של האדם והמעצב.

הספר מאגד את אוצרות התערוכה כולה במהדורה מודפסת יחידה במינה. בין דפיו מתגלה לראשונה סיפורו המלא ומעורר ההשראה של הילד החולם, שהפך לכוכב זוהר בשמי האופנה הבין-לאומית. מאות תצלומים, איורי אופנה שאייר מילדות ועד בגרות, צילומים מתוך התערוכה עצמה, סיפור חייו, טקסטים וציטוטים בלתי נשכחים שלו, משמרים את חוויית הביקור בתערוכה ומזמינים להיפגש עם אלבר - ולהתאהב.

מחיר הספר: 200 שקל. ניתן להשיג את הספר "אלבר אלבז - מפעל החלומות"/ אוצרת יערה קידר, הוצאת מוזיאון העיצוב חולון, ישראל 2022 באתר המוזיאון ובקופות המוזיאון. לינק ישיר לרכישה

alber elbaz- the dream factory ספר התערוכה של מוזיאון העיצוב חולון. הדמיה,
alber elbaz- the dream factory ספר התערוכה של מוזיאון העיצוב חולון/הדמיה

* * * * אביזרי אופנה * * * *

נוצצות בטרמינל

אתר האופנה TERMINAL X משיק שיתוף פעולה יוצא דופן עם מותג התכשיטיםBE SEMBOL של חברות הילדות מור וספיר. השתיים מספרות כי יוצרות את התכשיטים מתוך תשוקה לתחום האופנה, היופי והאסתטיקה יחד עם הרצון לתת תוכן ומשמעות ללקוחותיהן - כל תכשיט עוצב מתוך מחשבה כך שמעבר ליופיו יהיה גם בעל ערך סנטימנטלי.

קולקציית התכשיטים החדשה שנחתה באתר TERMINAL X יחד עם מותג BE SEMBOL היא למעשה חלק מקונספט חדשני שפיתח אתר האופנה בשנים האחרונות בשם קולקציית TX COLLABS - מהדורה מוגבלת המבוססת על הסטייל הייחודי של מובילות דעת קהל בתחום האופנה.

הקולקציה הצבעונית והנוצצת של BE SEMBOL נוצרה בהשראת קטגוריית ערב חדשה שנכנסה לאתר האופנה TERMINAL X, המציעה בגדים ושמלות ערב.

הקולקציה מורכבת מעגילים, שרשראות וצמידים בציפוי זהב 14K או כסף, משובצים באבני חן טבעיות בעלות השפעה אנרגטית על העונד אותן, אבני סברובסקי וזרקונים.

טווח המחירים הינו 160-460 שקל. את הקולקציה ניתן להזמין היום ולקבל מחר עם שליח עד הבית.

טרמינל איקס קולקציית תכשיטים. אור רוזנברג,
טרמינל איקס קולקציית תכשיטים, טווח המחירים הינו 160-460 שקל/אור רוזנברג

הדוגמנית שעמדה בחזית הקמפיינים של הרמס, קלרינס וארמני, עכשיו בקולקציית שעונים חדשה שבאה לרענן את התחום שחשבנו שכבר ראינו בו הכל.

אחרי שאותרה בגיל 17 והפכה לדוגמנית מובילה, התגלגלה ססיליה בונסטרום למאחורי הקלעים של עולם האופנה והפכה למנהלת האמנותית של מותג האופנה העצמאי Zadig & Voltaire מושקת קולקציית השעונים המשלבת בין אלגנטיות לרוקיסטיות, עם לוח שעון המשלב הדפס מנומר או הדפסי סבנטיז פסיכודליים, וגולגולות פאנקיות כחלק מסימן ההיכר של המותג.

בין השעונים שמציעה הקולקציה - שעוני נשים מרצועת רשת זהובה/כסופה עם הדפס גולגולת חצי מנומרת וחצי זהובה/כסופה בצג השעון, שעון כסוף עם הדפס פרחוני בצג השעון ושעוני זהב וכסף יוקרתיים עם הדפס כנפיים כלוגו המותג על הצג.

שעון יד מוזהב עם לוח מנומר - 629 במקום 1049 שקל | שעון יד כסוף - 569 במקום 949 שקל. עכשיו ביריד השעונים עד 50 אחוז הנחה באתר ובסניפי הרשת ג'נטלמן עם אפשרות למדידה וירטואלית. https://youtu.be/xPWGnjouSMY - לינק למדידה דיגיטאלית. להשיג באתר ובסניפי רשת ג'נטלמן

zadig & voltaire להשיג ברשת ג׳נטלמן מחיר לפני 949ואחרי 569 שקל. יח"צ,
zadig & voltaire להשיג ברשת ג׳נטלמן מחיר לפני 949 שקל לפני הנחה/יח"צ

* * * * תינוקות * * * *

מגדילי את החיתולים

מותג החיתולים פמפרס זיהה את העלייה בצורך של הורים לתינוקות ופעוטות למידת חיתולים גדולה יותר ומשדרג את סדרת המכנסונים שלו עם מידה גדולה יותר, מידה 7, המאפשרת נוחות מקסימלית והגנה מקיפה מפני דליפות גם במשקלים של מעל 17 ק"ג.

בנוסף למידה החדשה, המותג מציג פתרון ייחודי אשר מספק ההגנה מיטבית מפני "קקי גב" כאשר סדרת המכנסונים החדשה מגיעה עם כיס עצירה ייחודי להגנה מקיפה מפני התופעה.

בסקר 'אסונות החיתולים' שנערך בשנת 2021 בקרב אלפי הורים באירופה לתינוקות בגילאי 0-3, העידו הורים רבים כי דליפות מהחיתול מהוות הפרעה משמעותית לחייהם ולחיי התינוק, כאשר למעשה מדובר בדאגה השנייה בגודלה המטרידה הורים ביציאה מהבית, הן בשל אי נוחות לתינוק, והן בשל ריבוי הכביסות להורים.

לאור אלה, משיקה חברת פמפרס את המכנסונים החדשים, עם כיס העצירה הייחודי אשר מגיעים גם במידה 7 לתינוקות ופעוטות במשקל העולה על 17 ק"ג. המכנסונים קלים ללבישה, ממש כמו תחתונים ולהסרה פשוט קורעים את צידי המכנסון, מגלגלים לתוך עצמו וזורקים לפח.

הסדרה החדשה מגיעה באריזות הגדולות יותר, +10 חיתולים בכל אריזה. את מידה 7 ניתן להשיג ברשת סופר פארם. שאר המידות זמינות במגוון רשתות השיווק. המחיר באחריות הקמעונאי בלבד. מחיר מבצע: 80 שקל לשני מארזי חיתולים במחיר השקה לשבועיים בלבד.

לראשונה בישראל: פמפרס משיק חיתול במידה גדולה, מידה 7. יח"צ,
לראשונה בישראל: פמפרס משיק חיתול במידה גדולה, מידה 7/יח"צ

* * * * לבית * * * *

בהשראת הכריסמיס

המותג האיטלקי DR. VRANJES המתמחה בעיבוד תמציות ובשמים בעבודת יד מציג קולקציה באווירת הכריסטמס.

המותג כולל קולקציית מפיצי ריח לחלל הבית בעבודת יד בפירנצה אשר מעוצבים במנורות זכוכית אקסקלוסיביות וצבעוניות וקולקציית נרות ריחניים הכוללות תמציות טהורות באגרטלי זכוכית צבעוניים אלגנטיים. קולקציית ההום דיפיוזר'ז כוללת יותר מ-20 ניחוחות בלעדיים וקולקציית מפיצי ריח חדשניים לרכב.

טווח המחירים: 125-1845 שקל. ניתן להשיג בחנות הבוטיק למותגי ביוטי אולטרה יוקרתיים BEYONDSKIN , בקניון רמת אביב https://beyondskin.co.il

דפיוזר 1845 שח ל-2500 מל dr. vranjes לרשת beyondskin. יח"צ חו"ל,
דפיוזר, 1,845 שקל ל-2,500 מ"ל dr. vranjes . נמכר ברשת beyondskin/יח"צ חו"ל

הלבנים שחוסכים

מוצרי החשמל הלבנים של גרונדיג (GRUNDIG) מגיעים לישראל. לאחר שנים בהן נעדרו מהשוק הישראלי, ראלקו תחזיר את מוצרי החברה לארץ כיבואנית הרשמית והבלעדית של גרונדיג בישראל.

ההשקעה בהחדרת גרונדיג לשוק הישראלי נאמדת בעשרות מיליוני שקלים כשההתמקדות תהיה בעיקר במוצרי חשמל ביתיים שמאופיינים בטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, ידידותיות לסביבה וחסכוניות באנרגיה, טכנולוגיות צמצום בזבוז מזון ועוד'.

מגוון מוצרי גרונדיג שיגיעו לישראל: מוצרי בילט אין, מקררים, מכונות ומייבשי כביסה, מדיחי כלים, תנורי אפייה, כיריים, קולטי אדים ועוד. מקבוצת ארצ'ליק מעדכנים כי ניכרת התעניינות וציפייה למוצרי גרונדיג בקרב הצרכנים בישראל וכי בכוחו של גרונדיג לאתגר את השוק ולהתמקם בין מותגי החשמל המובילים בשוק.

מחירים לדוגמא: מקרר בילט אין החל מ- 5,990 שקל | מקפיא ביט אין החל מ- 4,990 שקל | תנורי אפייה החל מ- 1,990 שקל | מכונות כביסה החל מ-1,990 שקל | מייבשי כביסה החל מ- 2,590 שקל | מקרר 4 דלתות נירוסטה החל מ-7,990 שקל.

תנור גרונדיג. באדיבות גרונדיג,
תנור גרונדיג, החל מ-1,990 שקל/באדיבות גרונדיג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully