וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהדורת נמרודי - ההקרנה

מיכל גלנטי

18.12.2022 / 14:26

עופר נמרודי. רמי זרנגר,
עופר נמרודי/רמי זרנגר

איש העסקים עופר נמרודי אירח בשישי בצהריים באולם 'סמולרש' שבאוניברסיטת תל אביב, את הקרנת הבכורה לסרט הדוקומנטרי הראשון שעשה בחייו: 'מעריב-מהדורת נמרודי'.

הסרט מתאר את שני העשורים בהם שימש נמרודי כמוציא לאור של העיתון. נמרודי עצמו נשא דברים נרגשים וסיפר שמדובר בסרט פרטי וקטן עליו עמל במשך חמש שנים עד שהפך ליצירה דוקומנטרית. הוא ביקש מהבאים לא לחפש אובייקטיביות, שכן הסרט נוצר מנקודת המבט האישית הפרטית שלו.

המקום כולו עוצב ממותג 'מעריב' עם שערים אייקונים של העיתון. לכבוד האורחים נערכה קבלת פנים עם קייטרינג מפנק. הגיעו לצפות: יעקב ארז, שרי אריסון, שירי ועידן וולס, ורד וברק רוזן, ענת תמיר ובנעד גולווסר, יהודית ואבי טיומקין, יעקב ברדוגו, בן כספית, נוני ועמוס מלכא, דן להט, אוריאל רייכמן, צביקה בר נתן, פיני רובין, מירי והרצל חבס, רפי אלול, אירמה מיכאלי ועוד ועוד.

טולדנו מחתנים

איציק טולדנו, יזם הנדל"ן ובעלים של חברת נדל"ן שמושבה בארה"ב, עם רעייתו ליאת, ליוו בחמישי את בתם, ירין, בחגיגת הנישואים לבחיר ליבה נתנאל מורדי.

מדובר באחת החתונות המפוארות ביותר שנערכה במתחם 'האנגר 11' שבנמל תל אביב, אשר כללה עיצוב מושקע ולא שגרתי, והפקה יוקרתית עליה ניצחה חברת ההפקות 'סקיי פרודקשנס', החביבה כל-כך על בני האלפיון העליון.

על הקייטרינג הופקד שף ארז קומרובסקי והתפריט העשיר כלל פטריות כמהין וקוויאר. על הבמה עשו שמח איתי לוי ושרית חדד, ובשעות הלילה המאוחרות יותר נפתח בפני הבאים חלל נוסף למען האורחים הצעירים יותר, שקיימו בו מסיבת 'אפטר פארטי' עד השעות הקטנות. בין החוגגים הרבים במקום נצפה גם חבר המשפחה המיליארדר טדי שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully