וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: המוצרים החדשים על מדפי הסופרמרקט

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 12:32

אלו המוצרים שהושקו לאחרונה ועלו על מדפי הסופרמרקט. אם עוד לא הספקתם להכיר ולטעום - זה הזמן

טונה ותוספות:

לראשונה מותחת דיפלומט את סטארקיסט ונכנסת גם לקטגוריית הארוחות המוכנות Ready Meals - באמצעות סדרת ארוחות חמות מוכנות בשם LunchBox המשלבות בין הצורך לארוחה טעימה ומלאה, לבין הדרישה שהארוחה תהיה גם מזינה.

סטארקיסט LunchBox מציעים חדשנות מוצרית עם ארוחות המוכנות לאכילה שאינן מצריכות הוספת מים, אידיאליות לאכילה לאחר חימום במיקרוגל כ 30 שניות בלבד (למרות שאפשר לאכול אותן גם ללא כל חימום).כל מנה מהווה ארוחה מלאה ומשביעה, עשירה בחלבון וללא חומרים משמרים ועם ערך קלורי נמוך יחסית (300 קלוריות לארוחה בממוצע).

הארוחות מגיעות במארז נוח לשימוש, קלות לנשיאה ומהוות פתרון זמין ונייד כארוחה מהירה שאינה מצריכה קירור ושמתאימה לאכילה גם מחוץ לבית ובנסיעות לחול. המוצר בעל חיי מדף של עד שנה וחצי.

סדרת סטארקיסט LunchBox מגיעה בשלוש גרסאות: אורז בסמטי וירקות בתוספת טונה ושמן זית, אורז קינואה ופלפלים בתוספת טונה בלימון וטימין ופסטה ברוטב נפוליטנה בתוספת טונה ועגבניות מיובשות.

מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 שקל ל-200 גרם. ניתן יהיה להשיג במגוון רשתות השיווק

סטארקיסט lunchbox_ ארוחה שלמה ומזינה. יח"צ,
סטארקיסט lunchbox ארוחה שלמה בקופסה/יח"צ

הסימפוניה של הזיתים הפיקנטיים:

מחלבות שטראוס משיקים "סימפוניה זיתים פיקנטיים" 5% שומן (במהדורה מוגבלת), גבינה במרקם שמנת עם זיתים פיקנטיים שמשדרגים את הארוחה.

סימפוניה מציעה מגוון רחב של טעמים: סימפוניה בצל מקורמל, שום שמיר, פלפל שיפקה, חציל קלוי, בצל ירוק וזיתים ירוקים, באריזה של 200 גרם. זמין לרכישה ברשתות השיווק.

סימפוניה זיתים פיקנטים. סטודיו שטראוס,
סימפוניה זיתים פיקנטים/סטודיו שטראוס

וופלים פרימיום:

לאחר שבעה עשורים בהם הקפידה חברת הוופלים והעוגיות מן הוותיקה לייצר ולשווק רק את הטעמים המוכרים ואהובים של המותג, הוחלט על הרחבתו לקהלים נוספים והשקת סדרת וופלים פרימיום בשלושה טעמים חדשים.

סדרת הפרימיום משווקת באריזות שחורות ואלגנטיות וכוללות את הטעמים: ופל קקאו עם עלי ופל שחורים בטעם שוקולד מריר (עם המון קקאו), ופל קקאו עם עלי ופל שחורים וקרם בטעם וניל וופל עם קרם אגוזי לוז אמיתי (ללא תמציות טעם).

מהלך זה מצטרף למהלך של פנייה לקהלים שצורכים מוצרים ללא תוספת סוכר, במסגרתו הורחבה משמעותית קטגורית הוופלים והעוגיות ללא תוספת סוכר בחברת מן ופותחו ופלים ללא תוספת סוכר עם 40% פחות שומן רווי ביחס למתכון הקודם, תוך שיפור משמעותי של הטעם וכן עוגיות ללא תוספת סוכר במגוון טעמים מופחתות שומן רווי עומדות בקריטריונים של תו תקן של איגוד הסוכרת הישראלי.

אבי פקר, מנכ"ל "מן": "פיתוח סדרת פרימיום הוא חלק מצמיחתה של חברת מן והתרחבותה לקהלים נוספים. הסדרה החדשה מציעה שלושה טעמים מיוחדים ואיכותיים במחירים נוחים והוגנים. הסדרה החדשה מעמיקה את מיקום מוצרי חברת מן מול המתחרים הגדולים מהארץ ומחו"ל ואני גאה על כך".

סדרת הפרימיום נמכרת באריזות של 200 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 6.90 שקל. להשיג ברשתות השיווק.

וופלים פרימיום של 'מן'. מיכל סודאי,
סדרת הפרימיום של מן, המחיר המומלץ לצרכן: 6.90 שקל/מיכל סודאי

ביסקוויט סנדויץ':

מותג העוגיות הבריטי Mcvities מתרחב ומשיק שני מוצרים חדשים שנכנסים לקטגוריית העוגיות בסגמנטים הצומחים בקטגוריה ומצטרפים לסדרות הקיימות במשפחה: THINS, DIGESTIVE, FLIPZ.

המוצרים שנוספים לסדרת העוגיות: ביסקווטים Whole grain creams, המכילים 3 אריזות פנימיות בכל חבילה, אחד במילוי קרם חלב וקרם בטעם שוקולד חלב והשני במילוי קרם בטעם אגוזי לוז. הביסקווטים החדשים של מקוויטיס, האחד עוגייה ממולאת והשני עוגיית סנדוויץ', עשירים בחיטה מלאה.

המחיר 10.90 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק

מקוויסט ביסקוויט במילוי שוקולד חלב. יח"צ,
מקוויסט ביסקוויט במילוי שוקולד חלב, המחיר: 10.90 שקל/יח"צ

ללא גלוטן - ללא סוכר:

מותג האפייה "דני וגלית", מתמחה באפייה בריאה של עוגיות, מלוחים ומוצרי אפייה מ-100% דגנים מלאים, ללא חומרים משמרים, ללא ממתיקים מלאכותיים, תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים - מתאימים גם לטבעוניים.

דני וגלית, האנשים מאחוריי המותג לקחו על עצמם לספק מענה לפינוק ליד הקפה או כארוחת בוקר מזינה ללא נקיפות מצפון ועם המון טעם. והם משיקים בימים אלו, סדרת מארזי עוגיות ייחודית לנמנעים מגלוטן וללא סוכר בארבעה טעמים: קוקוס לוז על בסיס קמח שקדים, אוכמניות גרידת תפוז על בסיס קמח שקדים, מייפל פקאן על בסיס קמח שקדים, גרידת לימון וקשיו על בסיס קמח שקדים.

העוגיות ממותקות ב-sweetango, תחליף סוכר שרכיביו מהטבע ומאושר ע"י האגודה הישראלית לסוכרת והן מתאימות לאנשים המעוניינים להימנע מגלוטן וללא סוכר.

את כל מוצרי "דני וגלית" ניתן להשיג ברשתות הטבע, בגרין של השופרסל, מרכולים ברחבים הארץ או ישירות מאתר האונליין.

סדרת העוגיות החדשה של דני וגלית ללא גלוטן וללא סוכר. עומר סבח,
סדרת העוגיות החדשה של דני וגלית ללא גלוטן וללא סוכר/עומר סבח

חדשנות בעולם הוופל:

LAGO, נחשב לאחד ממותגי הוופלים המוכרים והפופולריים ביותר באיטליה ואירופה מגיע לישראל. המותג מיוצר במפעלים שבצפון איטליה, בעל מגוון רחב הכולל 8 טעמים שונים וחדשנות מוצרית אשר באה לידי ביטוי בשילובים של שוקולד, אגוזים ופירות.

במותג מקפידים ושמים דגש על איכות חומרי הגלם, קרם הווניל מיוצר באמצעות תמצית ייחודית ואיכותית של בורבון מדגסקר, קרם אגוזי הלוז מיוצר מאגוזי לוז ממקור איטלקי הידוע בטעמו.

כמו כן, המוצרים אינם מכילים שמן דקלים השימוש הוא בשמנים איכותיים כגון שמן חמניות ושמן קוקוס התורמים לשיפור איכות המוצר. המותג מגיע לישראל עם 2 סדרות שונות:

סדרת Plaisir עם שילובים מיוחדים של וופלים המכילים שוקולד עם פירות, וופלים מצופים בשוקולד חלב עם קרם פסיפולורה ואגוזי לוז מקורמלים, וופלים במילוי קרם קוקוס בציפוי שוקולד מריר, גלילי וופל במילוי קרם דומדמניות שחורות בציפוי שוקולד מריר, גלילי ופל במילוי קרם אגוזי לוז בציפי שוקולד חלב, גלילי ופל במילוי קרם קקאו בציפוי שוקולד חלב.

וסדרת Mini Rolls המפנקת עם מארזים המכילים גליליות נישנוש בטעמים מיוחדים. הסדרה מגיעה בשלושה טעמים שונים: גלילי ופל במילוי קרם אגוזי לוז, גלילי ופל במילוי קרם קוקוס וגלילי ופל במילוי קרם קקאו. כולם עם דגש משמעותי על איכות כמו השימוש בקרם לוז איטלקי ובקרם וניל איכותי.

מחיר מומלץ לצרכן 10-11 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות

מיני רול. יח"צ,
מיני רול של LAGO/יח"צ

איטלקי מפנק:

יורו מחלבות אירופה משיקה סדרת קינוחי פרימיום אישיים ומפנקים מאיטליה על בסיס קרם גבינת ריקוטה ומסקרפונה. הסדרה החדשה כוללת 5 טעמים ומגיעה במנה אישית בכוס זכוכית, על בסיס גבינות ריקוטה ומסקרפונה, המגיעים ארוזים במנות אישיות בכוסות זכוכית.

הסדרה החדשה כוללת 5 טעמים: קרם ריקוטה עם מנגו ופירורי ביסקוויט, קרם ריקוטה שוקולד עם גנאש שוקולד ועוגיות, קרם ריקוטה שוקולד קרמל עם עוגיות, קרם ריקוטה שוקולד עם פירות יער ועוגיות, קרם מסקרפונה עם בישקוטים טבולים בקפה עם ציפוי קקאו.

מחיר לצרכן לפי אפליקציית השוואת מחירים CHP, בתאריך 19.12.22, באזור תל אביב-יפו: 9.90 שקל ליחידה, משקל כולל: 85 גרם. להשיג ברשתות השיווק

סדרת קינוחים אישיים חדשה מבית ויליפוד. סטודיו say,
סדרת קינוחים אישיים חדשה מבית ויליפוד/סטודיו say

לאפות כמו בקונדיטוריה:

'עלית' משדרגת את חוויית האפייה הביתית ומשיקה לראשונה אבקת קקאו 23% שומן - אבקת קקאו איכותית בעלת טעם שוקולדי עמוק, עשיר ועסיסי, המעניקה לנו חוויית אפייה ביתית.

מקור פולי הקקאו במערב אפריקה, בעלי טעם מאוזן בין מתיקות למרירות והם מאפשרים המסה טובה ומרקם חלק לאפייה טעימה ומושלמת. הקקאו מגיע בקופסת אלומיניום נוחה לשימוש חוזר, המסייעת לשמור על מטבח נקי.

כיום קיימים על המדף מגוון של סוגי קקאו, הבסיס של רוב הסוגים הוא קקאו דל שומן (10-12%). על פי נתוני סטורנקסט 2022, קקאו עלית הוא המוביל בנתח השוק בקטגוריית הקקאו.

המשקל: 250 גרם. ניתן להשיג החל מחודש מינואר ברשתות השיווק.

אבקת קקאו 23% של עלית לאפייה. יח"צ,
אבקת קקאו 23% של עלית לאפייה/יח"צ

טעם הסחלב:

מחלבת טרה, כחלק מתהליך ההתחדשות של המותג, מרחיבה גם את סדרת משקאות החלב ומשיקה משקה חדש בטעם סחלב, במהדורה מיוחדת לחודשי החורף הקרירים: משקה חלב בטעם סחלב באריזה משפחתית של ליטר. המשקה טעים כשהוא מוגש קר וניתן גם לחמם אותו, מומלץ להגיש עם תוספת קינמון, אגוזים או קוקוס.

משקה החלב החדש בטעם סחלב יושק ללא תוספת סוכר ודל בלקטוז, זאת בדומה לכל סדרת משקאות החלב של משקה בטעם סחלב של טרה מכיל רק 46 קלוריות ל-100 מ"ל ו-1.5 אחוז שומן.

ניתן להשיג את משקאות החלב של טרה בכל נקודות המכירה. המוצר משווק במחירים משתנים הנקבעים על ידי הקמעונאים בלבד.

משקה חלב בטעם סחלב של טרה. יח"צ,
משקה חלב בטעם סחלב של טרה/יח"צ

סודה קצת אחרת:

קבוצת CBC (החברה המרכזית לייצור משקאות קלים) מבצעת השקה משמעותית בתחום הסודה, ומשיקה בישראל את מותג משקאות הפרימיום הבינלאומי: Nørdic Mist (נורדיק מיסט).

המותג יושק בישראל עם מי סודה; סודה בטעמים עדינים: לימון, תפוח-נענע ונענע-גרידת לימון; וסדרה של שלושה מיקסרים עם טוויסט ייחודי בטעם: טוניק-הל, טוניק-פירות יער ונענע וג'ינג'ר אייל.

כל המוצרים פותחו בהתבסס על מחקרי שוק מעמיקים במטרה להתאימם לחיך הישראלי. סדרת המשקאות החדשה של Nørdic Mist כוללת בקבוקים בגודל אישי ומשפחתי.

סדרת הסודה של Nørdic Mist כוללת: מי סודה בבקבוק זכוכית 250 מ"ל ובבקבוק 1 ליטר העשוי מ50% פלסטיק ממוחזר (rPET); וסודה בטעמים עדינים ללא סוכר: לימון, תפוח נענע ונענע גרידת לימון, אשר יושקו בבקבוקי זכוכית אישיים של 250 מ"ל.

סדרת המיקסרים של Nørdic Mist כוללת: טוניק הל; טוניק פירות יער; ונענע וג'ינג'ר אייל, אשר יושקו בבקבוקי זכוכית אישיים של 200 מ"ל המותאמים לסצנת הברים והמסעדות, וכן בבקבוק 1 ליטר העשוי מ50% פלסטיק ממוחזר (rPET) לקהל מקצועי ולאירוח ביתי.

המותג נמכר במחירים משתנים הנקבעים ע"י הקמעונאים בלבד. מגוון המוצרים והטעמים של NORDIC MIST בישראל יורחב בהדרגה.

מיקסרים. רונן מנגן,
סדרת הסודה והמיקסים של Nørdic Mist/רונן מנגן

לחיים בסילבסטר:

חברת א.ג.ת.ד מהחברות המובילות בישראל בייבוא מותגי אלכוהול מביאה לישראל בדיוק בזמן לחגיגות הסילבסטר Casa Martelletti שנמצא גבעות מונפראטו שבצפון מערב איטליה את סדרת יינות המבעבעים הכוללת 4 סוגי יינות מסוג יין לבן.

בשנות ה-70 הוקם מפעל מונטיליו מונפראטו שהפעילות בו מוקדשת כולה להפקה של יינות פיימונטה ויינות מבעבעים, בסמוך למפעל נמצא מרתף מרשים שנקרא Casa Martelletti המיועד למבקרים וטעימות. הייבואנית, מציגה את ארבעת היינות של יקב Casa Martelletti שיתאימו לערב הסילבסטר:

אסטי קאזה מרטלטי - הרכב זני: ענבי מוסקטו ביאנקו דה קנאלי, אלכוהול: 7%, צבע: קש לבן בהיר, טעם: יין לבן מתוק בעל חוזק נמוך, בועות עדינות ומתמשכות, ארומה מרעננת עם נגיעות פרחוניות אינטסיביות, מאוזן ומתוק ומלא ברכות כמשי בעל סיומת נהדרת. המחיר: 50 שקל

בלאן דה בלאקס קזה מרטלטי - הרכב זני: זני ענבים לבנים, אלכוהול: 11%, צבע: צהוב בהיר עם גוון בצבע ירוק, טעם: יין לבן מבעבע ייבש מאוד, ארומה פרחונית ועסיסית, הטעם, מאוזן ומרענן עם סיומת עגולה. המחיר: 50 שקל

מוסקטו קאזה מרטלטי - הרכב זני: זן מוסקטו, אלכוהול: 6.5%, צבע: קש בהיר, טעם: יין לבן מתוק, ארומה מרעננת, עם נגיעות ארומתיות חזקות, בעל טעם מאוזן ומתוק. המחיר: 49 שקל.

מוסקטו קאזה מרטלטי - הרכב זני: זן גאלרו, אלכוהול: 11%, הצבע: צהוב בהיר עם נצנוצים בגוון ירוק, טעם: יין לבן מבעבע יבש, בעל ארומה, מרעננת עם נגיעות פרחוניות חזקות וטעם, מאוזן, עדין עם סיומת נעימה. המחיר: 50 שקל.

ישווק בחנויות האלכוהול הנבחרות ברחבי הארץ

asti_dolce. יח"צ,
סדרת יינות מבעבעים של Casa Martelletti/יח"צ

הסקוטית חוגגת

הסקוטית מבית ישרקו המייבאת ומשווקת מוצרי מזון, מהמובילים בעולם, משיקה לקראת חגיגות סופשנה שמפניה לאנסון וויט לייבל יבשהLanson White Label Sec מחבל שמפיין שבצרפת.

לאנסון וויט לייבל היא שמפניה יבשה. עשויה מענבי פינו נואר 50%, 35% שרדונה ו-15% פינו מונייה. הענבים מגיעים מ- 100 חלקות וכרמים מעולים בשמפיין: 50% מהם מחלקות גראנד קרו ופרמייר קרו.

השמפניה מבוססת על יין מבציר 2015 שהתיישן במשך 4 שנים על השמרים. בלאנסון וויט לייבל מעורבבים גם יינות רזרב, שחלקם התיישנו עד 20 שנים, והם מהווים 35% מהבלנד.

השמפניה בצבע זהוב מבריק, עם ניחוחות קייציים של אגס, משולבים בארומות של מאפים טריים, דבש ומרציפן. עם טעמים של פירות לבנים, אפרסק ומינרליות שמבליטים את האופי המתקתק של השמפניה.
השמפניה מתאימה לצד פירות ים עם רטבים על בסיס קארי מעט מתקתק או מתובל. ולצד פינגר פוד סלמון מעושן, אבוקדו ועוד.

המחיר: 229 שקל, ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות ובמסעדות וברים נבחרים אתר חברת ישרקו : http://www.israco.co.il/

הסקוטית מבית ישרקו משיקה שמפניה לנאנסון לשנה החדשה המחיר 229 שקל. יח"צ,
הסקוטית מבית ישרקו משיקה שמפניה לנאנסון לשנה החדשה המחיר 229 שקל/יח"צ

מרימים לשנה החדשה

am:pm ו-SPICEHAUS ממשיכים בשיתוף פעולה שזכה להצלחה ולביקושים רבים בשנה החולפת וחוגגים יחד גם את הסילבסטר עם מארז קוקטיילים חדש ובלעדי.

מארז הקוקטיילים החדש והבלעדי של המיקסולוג יותם שילה, שימכר במהדורה מוגבלת בסניפי באתר ובאפליקציית am:pm.

המארז מכיל 3 סוגי קוקטיילים (200 מ"ל לקוקטייל): פריז - קוקטייל על בסיס וודקה תותים ורמוט לבן; ניו יורק - קוקטייל וויסקי אמריקאי, דובדבנים וביטרים; לונדון - קוקטיילים ג'ין עשבי בטעמי מלפפון והדרים.

כל הרוכש מארז בסניפי או באתר am:pm ויגיע עם הקבלה, ייהנה מקוקטייל מתנה* באחד מהברים של SPICEHAUS דיזינגוף 117 או DOUBLE STANDARD דיזינגוף 247 בתל אביב.

המחיר: 99 שקל. להשיג עכשיו בסניפי am:pm ובאתר *קוקטייל מתנה בהזמנות של 100 שקל ומעלה בבר.

מארז קוקטיילים של אמפמ וספייסהאוז 99 שקל. סטודיו x,
מארז קוקטיילים של אמפמ וספייסהאוז 99 שקל/סטודיו x

קניות ב-whatsapp

שירות טכנולוגי חדש ובלעדי ל"כרמלה אונליין": מיזם המשלוחים הוותיק משוק הכרמל ומחלוצות תחום E-commerce המזון בישראל, מובילה מהפכה בחוויית השירות ומשיקה שירות חדש ובלעדי בשיתוף הסטראט-אפ "clara".

השירות פועל באמצעות הבינה המלאכותית "humanology" המשלבת יכולות מתקדמות מאד בזיהוי הרגלי הצריכה ומאפשרת ביצוע מגוון פעולות, כגון: הוספת מוצרים לסל לאחר הקניה, תזכורות על מוצרים שנוהגים להזמין ונשכחו, התראות על מוצרים שחוזרים למלאי ועוד.

מדובר בפריצת דרך משמעותית בחוויית הקנייה שהופכת לקלה, מהירה ובלתי אמצעית, הטכנולוגיה משלבת AI, וטכנולוגיה פרי פיתוחם בשם "humanology" המשלבת יכולות מתקדמות, והכל באמצעות WhatsApp במהירות, נוחות ובכל שעה.

https://www.carmella.co.il/

מארז פסטה ויין. כרמלה משלוחים. 149 שקל. באדיבות כרמלה,
משדרגים את המשלוחים: כרמלה אונליין משקיעים בחווית קניה/באדיבות כרמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully