וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולקציית הטיפוח לפנים של המותג SABON קיבלה תו תקן אורגני בינלאומי

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 18:22

מותג הטיפוח הבינלאומי SABON משיק סדרת מוצרים חדשה לטיפוח הפנים GLOW FACE CARE. המוצרים בקולקציה מורכבים ממינרלים ייחודים מים המלח ורכיבים מורד דמשק, צמח בעל סגולות טיפוח והענקת זוהר לעור. זוהי סדרת המוצרים הראשונה של SABON בעלת תו תקן אורגני בינלאומי

סבון, סדרת טיפוח לפנים. יח"צ,
סבון, סדרת טיפוח לפנים טווח מחירים: 99-289 שקל/יח"צ

מוצרי הסדרה (למעט מוצר Rose Steam בקולקציה) זכו לתו התקן אשר ממחיש אף הוא את איכות המוצרים ומחויבות המותג להעניק לקהל הלקוחות את הטוב ביותר.

ירון לוי, מנכ"ל SABON ישראל ומזרח אירופה: "אנו גאים להשיק את קולקציית טיפוח הפנים היוקרתית GLOW FACE CARE, המעניקה חווית טיפוח איכותית עם ניחוחות נעימים לרגעים בלתי נשכחים. 25 שנים עברו מאז הושק הפילינג האייקוני של חברת SABON ואנו שמחים להמשיך ולחדש את מוצרינו, בעזרת הסגולות המיוחדות של מינרלים מים המלח, עם יתרונות הביוטי של ורד דמשק".

על מנת להתאים לכל סוגי העור ולאורח החיים של כל אישה, יצר המותג קו מוצרים מינימליסטי. הקולקציה החדשה מציעה יתרונות חיוניים לטיפוח העור ויצירת שגרת טיפוח נעימה ומלאה בזוהר. כך ניתן יהיה להשיג זוהר, טיפוח והנאה משילוב של ארבע מוצרים המשלימים זה את זה, ומקדמים את ארבעת הממדים של עור זוהר: ניקוי רעלים, עוררות, התחדשות ולחות.

סבון, סדרת טיפוח לפנים. יח"צ,
את סדרת המוצרים מרכיבים מינרליים ייחודיים ורכיבים של ורד דמשק/יח"צ

Rose Steam - טיפול אדים המעניק תחושה של ספא פנים בבית. עשוי מתערובת של מלחי ים המלח ועלי כותרת של ורד דמשק מיובשים, לטיהור העור וניקוי רעלים. הנוסחה הטבעונית, העשויה מ-93% מרכיבים טבעיים, מסייעת בפתיחת הנקבוביות ומאפשרת הסרת תאי עור מתים, זיעה, לכלוך וזיהומים אחרים כדי להשאיר את העור רענן ונקי. המחיר: 99 שקל.

Rose Water in Oil - תמצית עשירה לעור, שנועדה לספק לעור לחות וזוהר בריא. מועשרת במי ורדי דמשק, מינרלים מים המלח ואלוורה אורגנית יחד עם 3 שמנים בוטניים אורגניים להזנה והגנה על העור. שילוב המרכיבים יוצר תמצית קלת משקל הנספגת במהירות. הנוסחה הטבעונית, עשויה מ-99% מרכיבים טבעיים, מעניקה לחות, מרעננת ומוסיפה נפח לעור כהרף עין. לקבלת תוצאות טובות במיוחד, ניתן לשלב גם Rose Serum In Oil או Rose Soft cream לגימור זוהר ורענן. המחיר: 255 שקל.

Rose Serum in Oil - סרום המספק הזנה, חידוש והגברת הזוהר הטבעי של העור המורכב מתמצית אורגנית המושלמת לטיפוח העור באופן יומיומי. התמצית מועשרת ב-8 שמנים בוטניים והיא מועשרת בעלי כותרת של ורדי דמשק טריים שנקטפו בעבודת יד ותמצית יוקרתית של שמן אתרי מורד דמשק. סרום משיי וקל משקל זה מחדש את העור ומוסיף לו זוהר לאורך זמן. אפקט מורגש מיד בשימוש יומיומי: העור הופך לח, חלק יותר וזוהר באופן טבעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סבון, סדרת טיפוח לפנים. יח"צ,
סדרת מוצרי טיפוח לפנים, SABON - הראשונה בעלת תו תקן אורגני בינלאומי/יח"צ

סדרת ה-Glow Face החדשה, קיבלה את תו התקן האורגני של ארגון COSMOS. ארגון צרפתי עצמאי בעל שם עולמי.

לפיכך, סדרת ה-Glow Face עומדת בקריטריונים הבאים:

לפחות 95% מרכיבים ממקור טבעי

לפחות 20% מסך מרכיבי המוצרים הם בעלי הסמכה אורגנית

בעלי אריזה ירוקה וייצור ידידותי לסביבה

מוצרי הסדרה מעולם לא נוסו על בעלי חיים

בנוסף, בהתאם לתו התקן של ארגון COSMOS, לא נעשה שימוש ב:

חומרים משמרים

טווח המחירים: 99-289 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת החנויות SABON

שמנים מינרליים

סיליקונים

מלחי אלומיניום

חומרי צבע וריח סינתטיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully