וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל סמו מציג: מארץ נהדרת לאמבטיה של אמישראגז?

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 11:17

מלך האמבטיה: אמישראגז בחרה בשחקן יובל סמו כפרזנטור לקמפיין חדש, שיציג את מחמם המים המהיר של החברה. סמו דמות שעוברת לגור באמבטיה למשך תקופת החורף, כי לא נגמרים לו המים החמים. ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-3 מיליון שקל

יובל סמו עובר לגור באמבטיה , קמפיין חדש לאמישראגז/רוני בר
יובל סמו קמפיין אמישראגז. ליאור נורדמן,
יובל סמו בקמפיין לאמישראגז: לא נגמרים לו המים החמים/ליאור נורדמן

הערב תשיק אמישראגז שמפיין לקידום מחמם המים המהיר של החברה. הפרזנטור הנבחר, יובל סמו, יגלם דמות חדשה ויעבור לגור באמבטיה למשך תקופת החורף, לאחר שהתקין את מחמם המים המהיר בגז ומאז הוא חוגג בפסטיבל אחד גדול - כי לא נגמרים לו המים החמים.

בסרטון הראשון של הקמפיין, סמו מגלם דמות של צרכן שרכש את מחמם המים הביתי של אמישראגז ומאז הוא נהנה ממים חמים 24/7, עבר לגור באמבטיה, לא מוכן לצאת ממנה לאורך כל תקופת החורף וחוגג בפסטיבל אחד גדול. הוא מבשל, אוכל, עושה ספורט ומארח באמבטיה - עבר לנהל את כל חייו באמבטיה עם מים חמים ומפנקים.

גילי ששון סמנכ"לית השיווק של אמישראגז: "מחמם מים ביתי בגז הוא מהמוצרים הנמכרים ביותר של אמישראגז כאשר לקראת עונת החורף הביקושים אליו גדלים במאות אחוזים. אנחנו מספקים פתרון כולל למים חמים באמצעות שילוב בין אנרגית השמש - דודי שמש של אמישראגז סולאר, ומחמם המים המהיר בגז כמוצר משלים אשר מטרתו לתת לצרכנים פתרון רציף של נוחות ואיכות חיים במיוחד בתקופת החורף".

"מחמם המים הוא חסכוני, מתקדם ובטוח לשימוש. חשוב להדגיש שבכל בית ניתן להתקין מחמם מים מהיר בגז וליהנות מנוחות מקסימאלית בעונת החורף ללא צורך "לחכות למים החמים או לשמור מים לחברי המשפחה שמחכים בתור להתקלח" ומבלי "להישאר באמצע המקלחת ללא מים חמים".

יובל סמו בקמפיין החדש לאמישראגז. ליאור נורדמן,
יובל סמו עובר לגור באמבטיה בקמפיין החדש לאמישראגז/ליאור נורדמן

בקמפיין החדש של ספקית הגז, הושקעו כ-3 מיליון שקלים והוא יעלה, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, בטלוויזיה ובדיגיטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully