וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן ספקטור מונה לתפקיד EVP Cloud Solutions בחברת abra

19.12.2022 / 10:17

ספקטור בעל רקע של 28 שנה בעולמות ה-IT, מגיע מרקע טכנולוגי בעולמות הפיתוח ותשתיות מחשוב ובעל תואר ראשון בניהול ותקשורת. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל MidLink

איתן ספקטור. ליבי קטן נאור,
איתן ספקטור/ליבי קטן נאור

היום (שני) הודיעה חברת abra על מינויו איתן ספקטור לתפקידEVP Cloud Solutions בחברה.

ספקטור בעל רקע של 28 שנה בעולמות ה-IT, מגיע מרקע טכנולוגי בעולמות הפיתוח ותשתיות מחשוב ובעל תואר ראשון בניהול ותקשורת. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל MidLink ולפני כן בשורת תפקידים במיקרוסופט, כאשר בתפקידו האחרון שם שימש מנהל פיתוח עסקי בעולמות הענן לסטארטפים ולפני כן בהקמה וניהול של תחום מערכות ההפעלה והווירטואליזציה תוך דגש על מערכות מבוססות קוד פתוח בחברת גלסהאוס.

במסגרת תפקידו, ספקטור, ינהל את כלל פעילות הענן של החברה לרבות: הקמה של סביבות חדשות בעננים, מיגרציות לענן, ניהול כלכלי אופטימלי של סביבות ענן, ייעול השימוש להורדת עלויות עבור הלקוחות, עזרה בתהליכי פיתוח, אבטחת מידע בענן בדגש על הענן של אמזון AWS ו- מיקרוסופט Azure . כמו כן הפעילות מתמחה בהטמעה של פתרונות Office 365 בדגש על אבטחת מידע, שירות מנוהל של טלפוניה בעזרת טכנולוגיות מיקרוסופט Teams ובניית ארכיטקטורות מתקדמות בעננים השונים.

abra הוקמה בתחילת שנת 2020 במטרה לאפשר לכל ארגון להשיג את היעדים העסקיים אשר הוא מציב לעצמו, באמצעות סל של מוצרים ושירותים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר בשוק. החברה רכשה עד היום למעלה מעשר חברות ופעילויות וצמחה בקצב מהיר, בתקופה של שנתיים, לחברה שמעסיקה מעל ל- 1,000 עובדים ומתמחה בתחומי IT ותוכנה מגוונים.

איתן ספקטור, EVP Cloud Solutions, abra: "תחום הענן מתפתח בקצב מהיר ואיתו הצרכים של הלקוחות לפתרונות חדשים הכוללים פיתוחים המאפשרים התאמה אישית על פי צורכיהם. אנו באברא מפתחים כלים מתקדמים שעוזרים ללקוחות שלנו להגיע ליעדים העסקים והטכניים שלהם בצורה היעילה ומהירה ביותר. אני משוכנע שפעילות הענן באברא תספק מענה מקיף ואופטימלי ללקוחות ואני מודה לשי אוזון על הבעת האמון".

שי אוזון, מנכ"ל abra: "אני מברך על הצטרפותו של איתן ל- abra, הידע והניסיון שצבר לאורך השנים הם נכס אדיר לחברה. החלטנו לפתח באברא את תחום AWS, במטרה להמשיך ולהגדיל את היצע הפתרונות הטכנולוגים שאנו מעניקים ללקוחותינו כבר היום. התרחבותה של פעילות הענן באברא, בהובלתו של איתן, תאפשר לנו להמשיך ולהעניק ערך מוסף ללקוחותינו ומענה עדכני לאתגרים העסקיים שלהם, מתוך ראייה של הצורך ההולך וגדל במערכות ענן".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully