וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לא שר, אבל סמוטריץ' כבר מודד את הלשכה במשרד האוצר

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 12:36

ראש הממשלה המיועד עוד לא הודיע "עלה בידי", ממשלה טרם קמה ובצלאל סמוטריץ' עדיין לא הושבע כשר, ובכל זאת הוא שלח כבר את ראש המטה שלו לסייר במשרד האוצר. עובדי המשרד נדהמו: "לא מקובל ובטעם רע". בלשכת סמוטריץ' מתעקשים: "הוא הוזמן על ידי אנשי המשרד"

בניין משרד האוצר. ראובן קסטרו
משרד האוצר בירושלים. יחסית לגוף שטרם קם, הממשלה החדשה פעילה מאוד - ולא רק בתחום החקיקה/ראובן קסטרו

משרד האוצר הוא ללא ספק מהחשובים שבין משרדי הממשלה והקרב על מי ימלא את התפקיד הבכיר מאפיין את ימיו הראשונים של כל משא ומתן קואליציוני, אבל נדיר ששר שטרם נכנס לתפקידו בממשלה - שלפחות באופן רשמי - טרם הושבעה, ישלח נציג מטעמו כדי לסייר במשרד החדש, להכיר את הנכס ואת הנפשות הפועלות - ולהכין את הקרקע לקראת כניסתו של השר המיועד - וזה בדיוק המחזה שנגלה לעיניהם המשתאות של עובדי משרד האוצר.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' עדיין לא נכנס לתפקידו כשר האוצר, אבל ראש המטה שלו, שריה דמסקי, כבר ערך ביום חמישי שעבר סיור מקדים במשרד האוצר בירושלים, בלי ליידע את שר האוצר המכהן (עדיין) אביגדור ליברמן. לדמסקי התלוותה מנהלת כוח האדם במשרד, גם היא ללא אישורו של השר.

בצלאל סמוטריץ' בהשבעת הכנסת ה-25, 15 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
ח"כ בצלאל סמוטריץ'. בעוד כשבוע, ככל הנראה, יהיה כבר שר האוצר באופן רשמי, אבל כנראה שקשה לו כבר לחכות/ראובן קסטרו

העמיד את מנהלת כוח האדם במצב בלתי אפשרי?

גורמים באוצר, שנדהמו לראות את ראש המטה של סמוטריץ' מסייר במשרד, אמרו ל"וואלה" שכניסה למשרד ממשלתי של מי מפמלייתו של שר מיועד, עוד טרם השבעת הממשלה, היא דבר לא מקובל ובעל טעם רע.

"הוא לא תיאם עם אף אחד, לא הודיע, פשוט התייצב. זה כמו שמישהו יכנס אליך הביתה בלי רשות", אמרו שם.

במשרד האוצר הוסיפו: "סמוטריץ' לא נושא כרגע בשום תפקיד רשמי ולכן אין לו רשות וסמכות לשלוח את אנשיו למשרד האוצר ולהתנהג כאילו הוא בעל הבית. המינימום היה לתאם, או לפחות לעדכן את ליברמן על כוונתו של דמסקי לסייר במקום ולא להעמיד את מנהלת כוח האדם במצב בלתי אפשרי, מול הבוס המיועד שלה, כשהיא לא יכולה לסרב לו. ככה לא מתנהגים".

מלשכת סמוטריץ' נמסר בתגובה: "דמסקי הוזמן ע"י אנשי המקצוע על מנת לקדם מעבר מסודר. היות ואזרחי ישראל נמצאים בראש מעיניי השר היוצא ליברמן ובראש מעניינו, ברור כי מעבר בין הממשלות חייב להתבצע על הצד הטוב ביותר למען אזרחי ישראל".

שר האוצר אביגדור ליברמן סרב להגיד לדברים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בנימין נתניהו, בצלאל סמוטריץ', אריה דרעי, אביגדור ליברמן בהשבעת הכנסת ה-25, 15 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
שר האוצר, אביגדור ליברמן מול מחליפו. סרב להגיב/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully