וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנים החדשות של טורנדו: מי תיכנס לנעליה של רותם סלע?

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 17:43

שנה אחרי תום הסכסוך התקשורתי עם הפרזנטורית שליוותה אותה 6 שנים, מודיעה "טורנדו" על הפנים החדשות של החברה: נעמי לבוב תיכנס לנעליה של רותם סלע ותככב בקמפיין "טורנדו לוקח" שיעלה בשבוע הבא בהשקעה של כ-3 מיליון שקל

נעמי לבוב קמפיין טורנדו. רועי ראובני,
הפרזנטורית החדשה, נעמי לבוב, בקמפיין ל"טורנדו"/רועי ראובני

בינואר האחרון (2022) הגיעה חברת טורנדו להבנות עם רותם סלע ששימשה פרזנטורית של החברה ב-6 השנים האחרונות, לאחר סכסוך תקשורתי בין השתיים, בסופו סוכם כי סלע תמשיך לשמש פרזנטורית של "טורנדו" גם ב-2022, בינתיים, את סלע ניראית על המסך הגדול עבור מותג פיננסי גדול - אבל זה כבר סיפור אחר.

היום הודיעה חברת טורנדו, שנחשבת למותג מיזוג האוויר הצומח בישראל, על השקת קמפיין חדש "טורנדו לוקח" אותו תוביל הפרזנטורית החדשה של טורנדו, שחקנית הקולנוע, הטלוויזיה והתיאטרון זוכת פרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה, נעמי לבוב.

נעמי לבוב בקמפיין לטורנדו. רועי ראובני,
נעמי לבוב תיכנס לנעליה של רותם סלע ותוביל את הקמפיין החדש של "טורנדו"/רועי ראובני

מעדיפה להישאר בבית כי "טורנדו לוקח"

הקמפיין החדש כולל מגוון סרטים, בהשקעה המוערכת בכ-3 מיליון שקל כאשר המסר שמעבירה לבוב הוא כי אין לה סיבה לצאת מהבית שיש בו טורנדו למרות שמוצבות בפניה סיטואציות שונות ומגוונות, אטרקטיביות יותר או פחות, היא מעדיפה להישאר בבית כי "טורנדו לוקח" בכל מצב.

מנכ"ל טורנדו, רונן בזזי: "אני מברך על הבחירה בנעמי לבוב להיות הפנים החדשות של חברת טורנדו. נעמי היא שחקנית מוכשרת ומוערכת, ומתאימה מאוד לספר את הסיפור של טורנדו. אני מאחל לנו ולנעמי הצלחה משותפת".

הקמפיין, מבית משרד הפרסום מקאן ובוים על ידי אביב מערבי והוא יעלה עם מספר סרטים שונים שיעלו בכלל הפלטפורמות בפריסה רחבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully