וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן אלבז מונה למעצב ראשי של חוויות המשתמש של הסטארט-אפ Joyned

19.12.2022 / 14:57

אלבז, בוגר בצלאל בתקשורת חזותית, הוא מבכירי מעצבי ה-UI/UX בישראל ובין היתר בנה את השפה העיצובית של MyHeritage בתחילת דרכה ועיצב בה את ממשקי וחוויית המשתמש

אורן אלבז. יחצ,
אורן אלבז/יחצ

חברת הסטארט-אפ Joyned מירושלים, שפיתחה את Joyned Booking, פתרון שהופך הזמנת בתי מלון באתרי נסיעות לחוויה חברתית, הודיעה על מינויו של אורן אלבז כמעצב ראשי של חוויות המשתמש (Head of Design) שיוביל את פיתוח ה-UI/UX של האפליקציה הצוברת פופולריות ברחבי העולם.

אלבז, בוגר בצלאל בתקשורת חזותית, הוא מבכירי מעצבי ה-UI/UX בישראל ובין היתר בנה את השפה העיצובית של MyHeritage בתחילת דרכה ועיצב בה את ממשקי וחוויית המשתמש. כן היה מעצב בכיר בחברת monday.com ובחברת Tomorrow.io. הוא היה מייסד משותף ומעצב ראשי של חברת הסטארט-אפ TinyTap שפיתחה אפליקציה המאפשרת למורים לפתח משחקים חינוכיים עבור תלמידים. באמצעות האפליקציה פותחו 100,000 משחקים והחברה נמכרה לחברת Animoca Brand מהונג קונג בסכום של 50 מיליון דולר.

יונתן אברהם, מנכ"ל Joyned: "הניסיון העשיר של אורן בעיצוב חוויות המשתמש יהיה מנוף ממדרגה ראשונה בכניסה שלנו לשוק העולמי. אנו חותמים בימים אלה על הסכמים עם מותגי תיירות בינלאומיים שיטמיעו את הפתרון שלנו באתרי ההזמנות שלהם. הידע והניסיון של אורן בחוויות המשתמש בעולם ה-B2C יסייע לנו להאיץ את הצמיחה העסקית שלנו ולהפוך לסטנדרט דה פקטו של אתרי הזמנות בינלאומיים בשוק שהיקפו השנתי 1 טריליון דולר".

אורן אלבז: "אני מאמין גדול בפתרון החלוצי שפיתחה Joyned ולדעתי יש לו פוטנציאל אדיר. אתרום ככל יכולתי להצלחתו ולהצלחת החברה. התחברתי מהרגע הראשון ליזמים ולרוח הרעננה והחדשנית שלהם ושל צוות העובדים שהיו שיקול מרכזי בהחלטתי להצטרף לחברה".

הפתרון שפיתחה Joyned מאפשר תקשורת חברתית באתרי נסיעות ותיירות והופך את ההזמנה לחוויה משותפת. במהלך הגלישה באתר או באפליקציה המשתמש שולח לחבריו או לבני משפחתו הזמנה לצ'ט חי שבמהלכו כולם חשופים לתוכן האתר, מקיימים דיון ומחליטים ביחד על הזמנת טיסות, מלון, טיול ג'יפים, שיט ופעילויות נוספות. הפתרון מחליף את הנוהג המסורבל הרווח כיום שבו מבצע ההזמנה שולח לבני משפחה וחברים לינקים של חלופות שונות והדיון עליהם מתבצע טלפונית או בוואטסאפ. באופן זה, הזמן הנדרש להחלטת הקנייה מתקצר באופן דרמטי וחוויית החופשה הופכת למשותפת כבר בשלב ההזמנה.

Joyned נוסדה על ידי יונתן אברהם (מנכ"ל) ומיכאל לוינסון (סמנכ"ל מוצר) ומעסיקה 15 עובדים, רובם במשרדי החברה בירושלים. החברה הודיעה לפני כשנה על גיוס של 4 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים וביניהם היזם והאנג'ל יאיר גולדפינגר, שמכר את מיראביליס ל-AOL תמורת 407 מיליון דולר; ארתור סטארק (Arthur Stark), שכיהן לאורך 44 שנים כנשיא Bed, Bath & Beyond וכן רפי אשכנזי, כיום דירקטור ניהולי ויו"ר בפועל של Hard Rock Digital, מבית היוצר של רשת בתי הקפה Hard Rock.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully