וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבת התות לנצח: מה הסופגנייה הכי פופולרית ב- Wolt?

20.12.2022 / 17:25

Wolt מפרסמת את נתוני הזמנות הסופגניות מהיממה הראשונה של החג, במקביל לגמר המונדיאל: למעלה מ-60 אלף סופגניות הוזמנו במהלך הערב, אך באיזו עיר הזמינו הכי הרבה סופגניות? מי מהסופגניות היא המבוקשת ביותר ומי מהמיוחדות כבשה את לבבות הישראלים?

חנוכה - סופגניות באפליקציית המשלוחים wolt. יח"צ,
חנוכה - סופגניות באפליקציית המשלוחים wolt/יח"צ

האם הישראלים שמרנים? מנתוני אפליקציית המשלוחים wolt, ניראה כי מבין עשרות אלפי הסופגניות שהוזמנו אמש במשלוח מהיר, ישנה כוכבת אחת, כאשר במקום הראשון, הובילה בפער הסופגנייה הקלאסית עם ריבת תות ואבקת סוכר.

בסך הכל הוזמנו בפלטפורמת המשלוחים של וולט מעל ל-60 אלף סופגניות במהלך הנר הראשון של חנוכה בלבד, ממגוון של 220 עסקים שמוכרים סופגניות ברחבי הארץ.

שפע הטעמים שהוצע השנה היה עצום ומגוון, מעורר סקרנות ותיאבון, אך עם כל זאת, הצרכן הישראלי נותר נאמן לסופגנייה המסורתית, הנוסטלגית, האייקונית.

מיד אחריה, למקום השני מבין הסופגניות המבוקשות, תפסה את מקומה הסופגנייה במילוי שוקולד נוטלה ובמקום השלישי במירוץ הצמוד, נמצאות מגוון הסופגניות המיוחדות (החל מסנט הונורה ומילוי פיסטוק, ועד סופגנייה מלוחה עם גבינת שמנת וירקות).

קבלו נתון מפתיע - את המקום הרביעי כבשה הסופגנייה הריקה ורק אחריה, במקום החמישי - סופגנייה במילוי ריבת חלב.

סופגניה מלוחה בולנזרי. יח"צ,
סופגניה מלוחה של בולנז'רי/יח"צ

עוד מנתוני אפליקציית המשלוחים לערב הדלקת הנר הראשון של חנוכה, ניראה כי אחת ההזמנות הפופולריות ביותר היא מארז הסופגניות המיוחדות, שמציעות מאפיות כמו: רולדין, בבקה בייקרי, בולנז'רי 96 ואורן משי.

בין הסופגניות המיוחדות, הובילו העיצובים והטעמים המשוגעים, בציפויים ומילויים מוגזמים כמו סנט הונורה, פיסטוק, במבה אדומה ואפילו… סופגניית ארגנטינה, במילוי קרם דולצ'ה דה לצ'ה ועיטור עוגיית אלפחורס, שמוכרים בספרינקלס בייקרי לכבוד המנצחת בגביע העולם.

בקטגוריית המארזים, הפופולרי ביותר הוא המארז המורחב של 9 סופגניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מתכונים לחנוכה. דניאל לילה,
הסופגנייה הקלאסית: המלכה הבלתי מעורערת של חנוכה/דניאל לילה

בתל אביב מפתיעים עם נאמנות למסורת

שימו לב לעוד נתון לא צפוי: בתל אביב נשבר השנה שיא חדש של רכישת סופגניות ועדיין תושבי העיר הגדולה מעדיפים את הסופגנייה הקלאסית והמוכרת עם ריבת תות - גם בבאר שבע, אשקלון ואשדוד, מעדיפים לשמור על מסורת החג וגם שם מובילה הסופגנייה הקלאסית.

לעומת זאת, בירושלים מפתיעים, ומעדיפים את הסופגניות המיוחדות: פיסטוק, קרמו שוקולד, קרם לימון ומרנג וקינדר בואנו מופיעות בראש הרשימה בבירה.

כמו הירושלמים, גם החיפאים מעדיפים את המיוחד והשונה ושם הסופגניות המובילות הן פיסטוק, אלפחורס ומרשמלו.

בין המאפיות הבולטות: בבקה בייקרי, בולנז'רי 96, רולדין, אנטיקוביץ', טאטי בייקרי, אורן משי, שואורום בייקהאוס, טאטי, בוטיק סנטרל, מאפיית טלר, מאפיית ג'ייקובס ומאפיית אנג'ל הירושלמית.

רולדין משיקה את קולקציית הסופגניות של 2022. רונן מנגן,
בקטגוריית המארזים, הפופולרי ביותר הוא מארז עם 9 סופגניות, רולדין/רונן מנגן

פי 2.5 מההזמנות אשתקד

סך ההזמנות שבוצעו במהלך נר ראשון של חנוכה גדול פי 2.5 מסך ההזמנות בשנה שעברה.

"אנחנו חוגגים את חנוכה ב-Wolt עם מגוון רחב של מאות סופגניות בפריסה ארצית, ככה שבין אם אתם אנשים של ריבה ואבקת סוכר, או דווקא מאלה שאוהבים להתפרע - כולם ימצאו את הסופגנייה המושלמת לחג. אומר דור גביזון, מנהל הריטייל ב-Wolt ישראל. "הממשק הנוח באפליקציה והמשלוח המיידי מאפשרים שמירה על טריות, ככה שהסופגניות יגיעו אליכם חמות ומתוקות ישר להדלקת הנרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully