וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרונות קטנים לחורף חמים: בני הגיל השלישי עוברים את החורף בשלום

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 17:42

גל קור קיצוני הכה החודש בבריטניה וישנו חשש של ממש לאבידות בנפש. גם בישראל, לקראת החורף חוזרות התזכורות לשמירה על חום הגוף, במיוחד בגיל השלישי. במקביל, ארגוני בטר"מ חוזרים ומזהירים מפני שימוש לא נכון ו/או מסוכן באמצעי חימום אשר גובים קורבנות

זקנים ישנים. ShutterStock
פתרונות קטנים חורף נעים עבור בני הגיל השלישי, גודלייף/ShutterStock

רשת גודלייף, המספקת פתרונות נגישים לבני הגיל השלישי, מציעה לקראת החורף מגוון מוצרי צריכה בטוחים לשימוש בחורף, אשר בנוסף מציעים בחלקם גם פתרונות להקלה בכאבים, עבור בני הגיל השלישי ובכלל.

בין המוצרים שמצאנו כפתרון נוח, קל ויעיל:

בקבוק חימום חשמלי נטען - בקבוק חימום בעל עיצוב חדשני המשחרר כאבים, מפנק ומרגיע. המחיר: 80 שקל.

כרית חימום גדולה עם זרעי חיטה - פתרון טבעי ומוצלח בריח לוונדר המסייע בהקלה וטיפול בבעיות כרוניות, מקלה על כאבים, מפנקת ומרגיעה. ניתנת לשימוש על איברים שונים. המחיר: 60 שקל.

כרית חימום וקירור אישית עם גרגירי חימר - כרית חימום מתוצרת מדיק ספא המכילה גרגירי חימר ו
מיועדת בעיקר לשמירה על החום לאורך זמן. כרית החימום מאפשרת הקלה וטיפול בבעיות כרוניות,
הכרית רכה וניתנת לשימוש על איברים שונים. המחיר: 30 שקל.

בקבוק חימום חשמלי נטען. יח"צ גוד לייף,
בקבוק חימום חשמלי נטען, המחיר: 80 שקל/יח"צ גוד לייף

בקבוק מים חמים איכותי עם כיסוי מפנק - בקבוקי מים חמים עם כיסוי צבעוני בשלל צבעים לשימוש בבית ובמשרד. הבקבוק מיועד לחימום במיטה או לחימום איבר גוף מסוים. מיוצר על פי תקן אירופאי איכותי ומחמיר CE ולפי התקן האנגלי BSI. המחיר: 35 שקל.

כרית חימום/קירור ארוכה - כרית החימום מכילה זרעי חיטה ושמן לבנדר, חום הכרית וריח הלבנדר תורמים לרגיעה והקלה של כאבים ומתחים. מהווה פתרון טבעי ומוצלח להקלה וטיפול בבעיות כרוניות.
מתאימה לשימוש על איברים שונים בגוף או ככרית מפנקת לחימום המיטה בלילות קרים. המחיר: 40 שקל.

חגורת גב חממית חגורת חימום לגב - עוזרת לשחרור כאבים מפנקת ומרגיעה. מידות רצועת הגב: X201.25 ס"מ, מידות כרית החימום שבמרכז הרצועה: 9X7 ס"מ, מתאימה לחימום או קירור במיקרוגל או במקפיא. המחיר: 80 שקל.

מארז נעלי בית וכרית צוואר לחימום במיקרוגל - נעלי בית מבד רך ונעים וכרית צוואר. מארז אידיאלי לטיפול בכאבי צוואר, גב, דלקות מפרקים וכאבי רגליים. מתאים לנשים וגברים בל גיל עד מידה 42. המחיר: 180 שקל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מארז נעלי בית וכרית צוואר לחימום במיקרוגל. יח"צ גוד לייף,
מארז נעלי בית וכרית צוואר לחימום במיקרוגל. המחיר: 180 שקל/יח"צ גוד לייף

כרית חימום לצוואר - תורמת לרגיעה והקלה בכאבים. מכילה זרעי חיטה ושמן לבנדר. כרית בעלת מגע חמים ונעים, ניתנת לשימוש על איברים שונים. המחיר: 80 שקל.

מושב עיסוי שיאצו עם פונקציית חימום - כרית עיסוי שיאצו מקצועי מתאימה לעיסוי בגב, ירך, רגל, צוואר, יד כולל חימום אינפרא אדום, 4 ראשי עיסוי הפועלים באופו דו כיווני, שלט נוח להפעלת המכשיר מנוע שקט במיוחד. המחיר 450 קל.

בנוסף, מוצעת 10%-20% הנחה באתר על מרבית המוצרים.

מושב עיסוי שיאצו עם פונקציית חימום. יח"צ גוד לייף,
מושב עיסוי שיאצו עם פונקציית חימום, המחיר: 450 שקל/יח"צ גוד לייף

רשת גודלייף, מציעה פתרונות ומוצרים לאוכלוסיית הגיל השלישי, נוסדה לפני כשנתיים על ידי עופר איתני, הבעלים וניצן שקל המנכ"ל.

גודלייף היא החברה הראשונה בישראל ובאירופה, המובילה לשינוי חשיבה בקרב בני הגיל השלישי ומעודדת אותם ואת בני משפחותיהם לא לוותר על איכות החיים ולהיעזר בפיתוחים טכנולוגיים ובשירותים הניתנים על מנת ליהנות מהחיים ולשמר את עצמאותם תוך שמירה בלתי מתפשרת על ביטחונם.

ניתן למצוא בחנויות הרשת מגוון רחב של מוצרים ורעיונות, החל מכורסאות קימה, קלנועיות מתקפלות, עזרי בטיחות לחדרים השונים בבית (רחצה, שירותים, שינה), דרך מוצרי שיקום וציוד רפואי ועד עזרים לספורט ומוצרי ספיגה.

ניתן להשיג את המוצרים באתר ובסניפי הרשת: ראשון לציון,בני ברק ,נתניה וירושלים, במוקד הטלפוני ובאתר https://goodlife.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully