וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארטאפ המדרסים Upstep מגייס עובדים למפעל בראשון לציון

20.12.2022 / 12:31

החברה שהגיעה למכירות שיא בארה"ב ברבעון השלישי מגייסת כ-10 עובדים

לימור כץ. מורג ביטן,
מנכ"לית Upstep לימור כץ/מורג ביטן

חברת הסטארט-אפ הישראלית Upstep מגייסת עובדים למפעל בראשון לציון, בעקבות גידול הפעילות בארה"ב ומכירות שיא ברבעון השלישי בארה"ב. החברה מכרה בהיקף של 2.8 מיליון דולר, גידול של 82% לעומת רבעון 3 בשנת 2021.

בימים אלה מגייסת החברה כ-10 עובדים חדשים למפעל החברה ראשל"צ. "למרות שהחברה מציעה תנאים טובים ומקום עבודה שנמצא בצמיחה כלכלית, היא מתקשה למצוא עובדים חדשים", אמרה המנכ"לית לימור כץ והוסיפה כי Upstep נמצאת בימים אלו בתהליך של גיוס המונים של כ-10 מיליון שקל. "מטרת הגיוס להמשך צמיחה תוך שילוב תהליך אופטומיזציה, גיוס כוח אדם מקצועי, שיפור מתמיד של מערך ה-PPC והקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשיית המדרסים. אנחנו כבר היום מובילים את שוק ארצות הברית בתחום המדרסים המותאמים אישית, באופן משמעותי מכל חברה אחרת, ומתכוונים לחזק ולהרחיב את האחיזה שלנו בשוק זה ובהמשך בשווקים נוספים בעולם. החברה נמצאת בימים אלו בסיום של פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך, שיקנו לחברה יתרון תחרותי משמעותי, וימצבו אותה כחברה פורצת דרך בפסגת הטכנולוגיה בענף".

בשנת 2022 הפכה Upstep לחברה המובילה בארה"ב בתחום המדרסים המותאמים אישית. החברה הוקמה ע"י האחים לימור כץ, אביעד רז ואורן רז בשנת 2017 לאחר שנתיים וחצי של מחקר פיתוח. במהלך 5 שנות הפעילות בשוק האמריקאי הפכה אפסטפ לאוטוריטה רפואית אונליין בארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully