וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: על מסיבת פיג'מות ומסיבת סוף השנה

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 9:30

מסיבת הפיג'מות של פטי באטו, Kenneth Cole מסייע לאנשים המתמודדים עם מצב נפשי מאתגר, למה כולם נוהרים לעופר בילו סנטר, בחברת "קולנוע חדש" הולכים על בטוח ובפמינה הולכים על הטופ, ומותג "מאסטר שף" משדרג את הארוחה

מסיבה macסימה קולקציית הולידיי של m.a.c. יח"צ חו"ל,
מסיבה macסימה קולקציית הולידיי של m.a.c/יח"צ חו"ל

מסיבה MACסימה

רגע לפני חגיגות סוף השנה, מותג האיפור הבינלאומי M.A.C, משיק מהדורה מוגבלת של איפורים ומארזי מתנה באריזות מעוצבות בגוני ורוד וזהב עם פפיון ממתכת ועיטורי בועות הניתנות למחזור או לשימוש חוזר.

בקולקציה: MAC Pleaser Eyeshadow Palette-פלטת צלליות עם 12 גוונים מהפנטים, חלקם חדשים, בגימורי מאט עד מטאלי ונוצץ. לצלליות פיגמנט עשיר ועמיד עד 8 שעות; MAC Eye Love Surprises Eye Shadow Palette X 6 -פלטת 6 צלליות במהדורה מוגבלת עם גוונים בגימורים שונים ובפורמולת עם פיגמנט עשיר ועמיד עד 8 שעות, להשיג ב-4 שילובי גוונים.

AC Sparkler Eyeshadow -צללית בגימור מבריק, מרקם קרמי רך ומשיי והטבעת פפיונים, הצללית מתמזגת על העפעף ומעניקה אפקט זוהר יפה. להשיג ב-5 גוונים; MAC Powerpoint Eye Pencil -עפרון עיניים בפיגמנט עשיר, מרקם רך ועמידות לטווח ארוך, קיים ב-3 גוונים;MAC Powder Kiss Liquid Lipstick-שפתונים נוזליים עשירים בלחות במרקם אוורירי רך וגימור מאט קטיפתי עם אפקט מטושטש טבעי ב-5 גוונים.

MAC Lustreglass Sheer-Shine Lipstick-שפתון בצבע בוהק וגימור קריסטלי, בפורמולה מזינה המכילה תמציות שמן זית כתית מעולה ושמן זרעי פטל, קיים ב-5 גוונים; MAC Extra -Imension Skinfinish Wrapped-היילייטר בטקסטורת פפיונים במרקם נוזל; פודרה מסדרת אקסטרה דיימנשיין, בגימור מטאלי עמיד עד 10 שעות.

בין מארזי המתנה: KISSES & BOWS LIP KIT-מארז חגיגי עם תיק במהדורה מוגבלת, מכיל 3 מוצרים בגודל מלא: פריימר לשפתיים, שפתון נוזלי ושפתון קלאסי, מוצע בשני גוונים; BRUSH WITH FATE BRUSH ESSENTIALS KIT-קיט 4 מברשות מהנמכרות ביותר עם תיק תואם; MAC Tas.

Of Bubbly Mini Lipstick Kits - סט של 3 שפתונים בגודל מיני בגימורים שונים-מאט קטיפתי, עז ומבריק ועמיד, מוצע ב-3 קבוצות גוונים; MAC A Taste Of Matte Lipstick X5-תיק קלאצ' קטן עם שפתון, סה"כ 5 שפתונים, 4 גוונים חדשים וגוון אחד מוכר.

MAC Three Cheers! Lipstick Trio-קיט של 3 שפתונים רבי-מכר של המותג; MAC Indulgent Glow Face Kit-קיט במהדורה מוגבלת עם מברשת פנים ושימר בגודל מלא מסדרת Extra Dimension Skinfinish בתיק איפור תואם. מוצע בשני גוונים.

CHEERS TO MOCHA-מארז למראה זוהר עם שפתון, פריימר לשפתיים וקרם סטרוב בגודל מיוחד; MAC Topped With A Bow Eye Duo -קיט עיניים עם מסקרה ועפרון עיניים מכני; Graphblack.
MAC Stacks On Stacks Mascara Duo -קיט עם מסקרה בגודל רגיל ובגודל מוקטן לנסיעות; MAC Hi-Brow Eyebrow Kit-קיט המכיל עפרון גבות וג'ל גבות שקוף ב-3 גוונים.

מסיבה  macסימה קולקציית הולידי של m.amc. יח"צ,
מסיבה macסימה קולקציית הולידי של m.amc/יח"צ

מסיבת פיג'מות

קולקציית הפיג'מות הקסומה של מותג PETIT BATEAU, היא הרבה מעבר לפריטים מעוצבים, למותג יש מורשת ואג'נדה שמלווים אותו לאורך השנים והפכו אותו לאהוב ומוערך, פיג'מות היא אחת הקטגוריות המובילות, ושק השינה הבטיחותי השומר על חום גופו של התינוק, הוא הפריט הכי מוכר.

המותג מאמין ב MINI ME ומציע גם פריטים זהים לאימהות ולילדים. הפריטים עוברים 19 בדיקות איכות, המותג-ממציא הניו בורן, הם 100% אורגניים-ערכים שחשובים למותג, בדי כותנה רכים, נעימים ואיכותיים, עם הקפדה על לבישה קלה ונוחה ועמידות בכביסות. העולם הפיג'מות של פטי באטו מציע חגיגת איורים נאיביים בפלטת גוונים עדינה, הדפסי טבע וחיות, לבבות, כוכבים, פסים, פרחים, אופניים.

סטים של מכנסיים וחולצה, אוברולים בגזרות המאפשרות רכיסת כפתורים בטיחותית, גזרות הקרובות לגוף המשמשות גם כבסיס מתחת לבגדים. מעבר לקולקציות מתחלפות, המותג מציע פריטים אייקוניים שאף פעם לא בסייל ומגוון מארזי מתנות כדי שלא תשברו את הראש.

השם פטי באטו-סירה קטנה בצרפתית, נוסד ב-1920 עם דמותה של מרינט שכיכבה בפרסומת הראשונה של המותג והפכה לקמע שלו. ב-1893, פייר וולטון הקים מפעל לייצור בגדי ים ותחתונים, ב-1918 בנו אטיין שדרג את התחתונים הקלאסיים, והמציא דגם חדש ללא רגליים וכפתורים, בהמשך החליף את הצמר הגס בכותנה לבנה וויתר על הכפתורים לטובת רצועה אלסטית במותניים ובירכיים.

בגדי הגוף של המותג הוכיחו עצמם במהלך השנים כמוצר חיוני לתינוקות ולהורים, הכפתורים הלחיצים והחריצים בזרועות מאפשרים לתינוק לנוע בחופשיות, ומסייעים להורים הלבשה נוחה וקלה. ב-1950 הומצאו בגדי הגוף בהשראת חורי הזרוע שהיו בחולצות הטריקו של החיילים האמריקאים-שיטה שאפשרה להם להתלבש מבלי להוריד את הקסדות.

שיפורים נוספים היו עיצוב מחשוף עגלגל, סגירת תיקתקים נסתרים בין הרגליים ואריג קטיפת-מגבת בעל תכונות בידוד תרמי. ב-1970 הושקה כותנת הפסים הדקים שדרשה סריגה דו-חוטית חדשה, עם מכונות סריגה מיוחדות וב-1990 פטי באטו יצרו בד צמר וכותנה חדש השומר על טמפרטורת הגוף של התינוקות והפעוטות.

הפסים האייקונים הפכו להדפס הדגל המזוהה עם המותג ובכל עונה הם מעטרים את פריטי הקולקציה. אחריות חברתית תאגידית המבוססת על ערכי קיימות ונאמנות עקבית לאיכות הוכחה לאורך השנים בזכות ההכרה שהבגדים עוברים מדור לדור, ב-2017 המותג נקט בגישה ירוקה של אחריות סביבתית, מהלך שכלל הפסקת שימוש באריזות פלסטיק והפעלת מרחב אינטרנטי המפגיש בין קונים ומוכרים של פריטי יד שנייה והשקת אפליקציית מוצרים משומשים שיכולים לעבור מלקוח ללקוח.

להשיג בחנויות הדגל של המותג בקניון רמת אביב, קניון TLV ושדרות ממילא ירושלים, ובאתר הילדים של פקטורי 54.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מסיבת פיג'מות ב'פטיט באטו' מפנקים את הילדים. יח"צ,
מסיבת פיג'מות ב'פטיט באטו' מפנקים את הילדים/יח"צ

השמיעו קול

מותג העל Kenneth Cole, מהמותגים הקלאסיים שאינם רודפים ומושפעים אחרי טרנדים חולפים, צילמו קמפיין עם מובילי רשת ישראלים. Kenneth Cole נשאר נאמן לעצמו, לדרך שלו ולקהל הלקוחות שלו ומצליח להישאר עדכני ומודרני בדרכו המיוחדת.

בקולקציה החדשה שלל פריטים ייחודיים שניתן לחבר למלתחה בעלת אופי אישי. הקמפיין מציג למעלה מ-60 לוקים שונים המאפיינים את ניו-יורק. בקולקציה חליפות מכנסיים, מעילי טראנץ', חולצות בגוני שחור, בג' וחולצה עם הכיתוב FUCK NORMAL - מתוך ליין מיוחד שהושק לקידום העלאת המודעות להתמודדות ולהשתלבות אנשים המתמודדים עם בריאות הנפש בקהילה, לעורר את המודעות לנושא ולהציג את הקשיים שהם חווים ביומיום.

הכנסות ממכירת הפריטים - תרומה לארגונים העוזרים לאנשים המתמודדים עם מצב נפשי מאתגר. בשל העובדה שהשיח הציבורי אינו נותן במה מספקת לנושא, החליטו ב Kenneth Cole לאמץ אותו ולשים עליו את הזרקור, המותג מאמין שכדי לקבל טוב, צריך לעשות טוב ולכן הקמפיין שם לנגד עיניו את קידום נושא העלאת המודעות לבריאות הנפש. להשיג בסניפי רשת ה-MASHBIR בכל רחבי הארץ ובאתר האונליין.

קול קורא קנת קול מעורר מודעות יורק. שי פרנקו,
קול קורא קנת קול, מעורר מודעות לבריאות הנפש באמצעות נופי ניו יורק/שי פרנקו

מותגי הבית

מותג ההנעלה we shoes מפיצה עיקרית למותגים בינלאומיים, משיקה את החידושים של המותגים הפרטיים עם הטכנולוגיות הכי חדשות, תוך הקפדה על בחירת חומרי גלם איכותיים ומדרסים ייחודיים, בין המותגים: Crocs - המותג הוותיק ממשיך העונה לחדש ולהפתיע בקולקציית החורף עם דגמים חדשים עם פרווה, פלטפורמות ועוד, קרוקס מצליחים לחדש ולהביא כל עונה את הדבר הבא תחת טכנולוגיה חדשנית.

למון ג'לי - המותג הפורטוגלי נוחת לראשונה בישראל, 100% טבעוני וצבעוני, המותג מתחייב להשפעה חיובית על הסביבה והנעליים עשויות מחומרים ממוחזרים.

בלנדסטון - מותג אוסטרלי המייצר נעלי עור נוחות למגוון טיולים, מהליכה קלילה בפארק ועד לטיולי טרקטורונים ושטח. הנעליים מיועדות לנשים, גברים וילדים. לנעליים טכנולוגיה ייחודית וחדשנית של בלימת זעזועים SPS ,עמידות בפני מים ובקטריות. דגם הדגל העונה הואLUG BOOTS - נעלי עבודה עם סוליית זיזים צ'אנקית עם אחיזה מוגברת לכף הרגל ומניעת החלקה וטכנולוגיית XRD בעקבים לספיגת זעזועים;

הוקה - מותג הריצה המקצועי הצומח בעולם, עם שיכוך ונוחות מקסימלית, מהליכה קלילה ועד ריצה תחרותית, לא במקרה רצי המרתון הגדולים בישראל ובעולם התמכר.

Seventy nine - מותג הפרייבט לייבל של הקבוצה ממשיך להפתיע ולחדש, בהמשך למגמה העונה הקודמת, יש מגוון סגנונות וטרנדים מבלי להתפשר על הנוחות, מדרך זיכרון וכולל טכנולוגיות מתקדמות.

Magma + Candy - מותגי הבית של הרשת, נעלי ילדים עם דגמים לכל השנה מגפי טרקטור, גומי, פופים וסניקרס בטכנולוגיה ייחודית המקנה נוחות מקסימלית; ECOALF - "איפה שאנשים אחרים רואים זבל, אנחנו רואים מוצרי יוקרה פוטנציאליים" אמר חוויאר גונצ'ה מייסד המותג הספרדי המקדם את תחום המיחזור ואיכות הסביבה בשילוב לייף סטייל, עם דגמים אורבניים לנשים וגברי.

בדרום אטלטיקס - מותג נעלי בית בריטי המשלב בין נוחות דייקנות וחומרי גלם הטובים בשוק.

ורבנס - מותג ספרדי צעיר בסגנון אורבני, מפורסם ברפידות אנטומיות השומרות על קרירות כף הרגל.

להשיג ברשת חנויות WESHOES ואתר האונליין.

רק בקולנוע קולקציית המותגים של חברת קולנוע חדש. יח"צ,
מותג ההנעלה we shoes, מפיצה עיקרית למותגים בינלאומיים/יח"צ

פופ סטאר

ועוד מכוננות חגיגות סוף השנה האזרחית, רשת SACARA משיקה פלטת צלליות POP STAR מקולקציית הקפסולה בחתימה האישית של אנה זק הפרזנטורית של המותג. בפלטת SACARA X ANNA ZAK 8 גוני ניוד-חום נייטרליים, גוונים כהים להצללה עמוקה וגוונים בהירים להארה, 4 בגימוט מאט ו-4 בגימור משי במרקם קטיפתי ופיגמנט עוצמתי. להשיג בכל סניפי רשת סקארה ובאתר.
חוזר ומתחשב

הבושם הוותיק והאהוב קלואה סיגנצ'ר או דה פרפיום מגלם את האישה של קלואה: יצירתית, בטוחה בעצמה, משוחררת, נינוחה, אינדיבידואליסטית, מודעת לנשיותה, מלאת שיק, תכונות התואמות את ערכי המותג הצרפתי. בעת מושק הניחוח הקלאסי בגרסת 100 מ"ל במקום 75 מ"ל, הניתן למילוי חוזר ובנוסף מושק בקבוק מילוי חוזר 150 מ"ל לשמירה על איכות הסביבה. להשיג ברשת סופר פארם ובאון ליין.

פופ סטאר צלליות חדשות לסקארה.. קית גלסמן,
פופ סטאר צלליות חדשות לסקארה/קית גלסמן

עזרה ירוקה

מותג הקלין ביוטי LAVIDO , משיק קרם ידיים טיפולי, לכפות ידיים יבשות, סדוקות ומגורות, לקרם נוסחה ייחודית המכילה רכיב פרה-ביוטי פעיל המסייע בהרגעה ובשיקום העור, בשילוב שמנים אורגניים בעלי סגולות הגנה, הזנה וריכוך: שמן אבוקדו, שמן קלנדולה, שמן חוחובה ושמן זית וחומצה היאלורונית. הקרם מצטרף לסדרה הטיפולית GREENAID.

להשיג ברשת חנויות לבידו ובאתר האונליין, ברשתות הטבע, בתי מרקחת נבחרים ובאתר האונליין של רשת סופר-פארם.

עזרה ירוקה  קרם ידיים חדש לבידו. רונן מנגן,
עזרה ירוקה קרם ידיים חדש לבידו/רונן מנגן

הסבון הזוהר

טרנד המינרלים לפנים כובש גם את מותג הטיפוח הבינלאומי SABON, שמשיק את GLOW FACE CARE-סדרת מוצרים לטיפוח הפנים המכילה מינרלים ייחודים מים המלח ורכיבים מורד דמשק-צמח בעל סגולות טיפוח.

מוצרי הסדרה כוללים: Rose Steam-טיפול אדים לטיהור וניקוי העור מרעלים, הנוסחה הטבעונית עשויה מ-93% מרכיבים טבעיים, מסירה תאי עור מתים וזיהומים ומותירה עור רענן ונקי; Rose Water in Oil-,תמצית עשירה המעניקה לחות וזוהר לעור, מועשרת באלוורה אורגנית ו-3 שמנים בוטניים אורגניים להזנה והגנה על העור.

הנוסחה הטבעונית העשויה מ-99% מרכיבים טבעיים, מעניקה לחות, מרעננת ומוסיפה נפח לעור; Rose Serum in Oil-סרום מזין המחדש ומגביר את הזוהר הטבעי של העור, מכיל תמצית מועשרת ב-8 שמנים בוטניים, מחדש את העור ומעניק לו זוהר לאורך זמן; Rose Soft Cream-קרם טיפוח ליום וללילה, עשוי מ-99% רכיבים טבעיים, נוסחת ה-Cocooning מעניקה לעור לחות וזוהר.

סבון זוהר קולקציית ביוטי למותג 'סבון. רונן מנגן,
סבון זוהר קולקציית ביוטי למותג 'סבון'/רונן מנגן

בארון שלה

הפאשניסטה ובלוגרית האופנה דניאלה אייפנברג פתחה פופ-אפ בשם "הארון השקוף" בשת"פ מתחם עופר בילו מקבוצת קניוני עופר, במסגרתו 30% מהכנסות החנות יועברו כתרומה לעמותת 'רוח נשית' המסייעת לנשים נפגעות אלימות להגיע לעצמאות כלכלית.

אייפנברג מציגה בפופ-אפ, בגדי יד 2 של מותגים מהארון שלה במחירים אטרקטיביים ביניהם בלייזרים, מעילים, שמלות, ג'ינסים, מכנסיים מחויטים, חליפות, חולצות, סריגים, שמלות, חצאיות, תיקים, כובעים, נעלים, צעיפים של מותגים נחשבים צהארץ ומהעולם, כולל פריטי וינטג' מיוחדים של מותגי על הגדולים בעולם כמו Gucci, Fendi, Prada. במהלך פעילות החנות דניאלה תארח חברת מובילות שיציעו פריטי יד 2 מהארון הפרטי שלן.

אפליקציית My Ofer תפרסם המלצות פריטים שדניאלה בחרה בקפידה מחנויות ברחבי המתחם. הלקוחות שיזכו לרכוש פרטים מהארון הייחודי, ייהנו מקוד קופון למימוש בחנויות עופר בילו סנטר באמצעות אפליקציית My Ofer.

בארון שלה הארון השקוף בבילו סנטר. יח"צ,
בארון שלה הארון השקוף בבילו סנטר/יח"צ

הטופ של הטופ

FEMINA משיקה קולקציית טופים מבד SUPIMA-כותנה ייחודית עם סיבים ארוכים במיוחד שהופכים את הבד לעמיד, רך ושומר על צבעו לאורך זמן, זו כותנה קלה וחזקה יותר מכותנה רגילה, "נושמת", ועמידה.

הגופיות רב שימושיות, ניתן ללבוש אותן מתחת לבלייזר או מעיל, חלקן משולבות בתחרות. להשיג בצבע שחור, לבן וניוד במגוון סגנונות, גופיית ספגטי, טנק וחולצות טי עם שרוול ארוך. להשיג בסניפי רשת FEMINA ברחבי הארץ ובאתר המותג.

ממממממממממממממ. דנה לביא,
הטופ של הטופ, פמינה, קולקציית טופים/דנה לביא

המאסטר של הרטבים

הצלחת הסדרה האסיאתית של המותג הקולינארי "מאסטר שף", הולידה שני מוצרים חדשים: שמן שומשום המיוצר בסין ומכיל 100% שמן המופק משומשום, באסיה שמן שומשום תופס את המקום שתופס שמן זית במדינות הים התיכון ומשמש לתיבול ולבישול, הוא מעניק למנות האסיאתיות טעם וארומה מיוחדים ואותנטיים.

רוטב סרירצ'ה מאסטר שף מיוצר בתאילנד, הוא מכיל 80% צ'ילי חריף כתוש, ומגיע בבקבוק מיוחד ונוח לשימוש, סְרירצ'ה הוא רוטב חריף הנקרא על-שם העיר סי ראצ'ה שבמפרץ תאילנוד. המוצרים אותנטיים ואיכותיים ומיוצרים במזרח הרחוק. להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק.

המאסטר של הרטבים מותג מאסטר שף מתרחב. יניב קרן,
המאסטר של הרטבים מותג מאסטר שף מתרחב/יניב קרן

חד גד

רוצים לאזן את הטעם המתוק של הסופגניות? שת"פ בין מחלבות גד ובלוגרית האוכל המושחתת (במובן הטוב) דניאל עמית, הוליד מארז עם הבחירות של עמית לאירוח בחנוכה שיתאים כמתנה למארחים או לעצמינו. המארז המושלם כולל גבינות מיוחדות של המחלבה ומוצרי מעדנייה להשלמת החגיגה.

במארז: גבינה כחולה, מוצרלה פרסקה, פקורינו פרוס, גאודה, צ'דר, גבינת שמנת כמהין, גבינת מאנורי, גאודה עיזים, חמאה מוקצפת עם זיתי קלמטה, זיתים בסגנון יווני, צ'יפס כמהין, בלסמי מצומצם, קרקרים וריבת בצל. להשיג בחנות האונליין של המחלבה.

חד גד מארז חנוכה של מחלבות  גד. אסף אמברם,
חד גד מארז חנוכה של מחלבות גד/אסף אמברם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully