וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייברארק מינתה את אל"מ (מיל') עומר גרוסמן למנהל מערכות מידע ראשי (CIO) של החברה

21.12.2022 / 16:07

לאחר קריירה צבאית ארוכה ומרשימה, גרוסמן מביא לתפקיד ניסיון רב בתחום תשתיות ענן והגנת סייבר

עומר גרוסמן. סייברארק,
עומר גרוסמן/סייברארק

חברת סייברארק (נאסד"ק: CYBR) המובילה העולמית באבטחת זהויות, הודיעה היום על מינויו של אל"מ (מיל') עומר גרוסמן לתפקיד מנהל מערכות מידע ראשי (CIO). לאחר שירות של יותר מ-25 שנים בצה"ל, כולל בתפקידו האחרון בחטיבת ההגנה בסייבר שבאגף התקשוב, גרוסמן יוביל את קבוצת ה-IT הגלובלית של סייברארק, כולל פעילות אבטחת המידע של הארגון. הוא מביא עימו ניסיון עצום באבטחת סייבר, בתשתית ענן ובבניה של סביבות מחשוב סקלבליות וחסינות.

"עומר הוא מנהל ומפקד יוצא דופן ואנחנו שמחים מאוד על הצטרפותו לסייברארק. בעשור האחרון הוא עמד בקו החזית של לוחמת הסייבר העולמית, וראה ממקור ראשון את החדשנות המואצת של התוקפים. הניסיון האופרטיבי והאסטרטגי שלו, לצד יכולתו לפתור אתגרים מורכבים, יהוו נכס עצום לסייברארק, כחברה שממשיכה לגדול ולהרחיב את היקף פעילותה, באספקת פתרונות ושירותים מובילים בתחום אבטחת זהויות לעובדים וללקוחות", אמר אודי מוקדי, מייסד, יו"ר ומנכ"ל סייברארק.

גרוסמן שימש לאחרונה כמפקד 'מרכז עליונות בסייבר' ובתפקיד זה הוביל מבצעי הגנה בסייבר בעלי משמעות לאומית. לפני כן שימש כמפקד ממר"ם - מרכז המחשבים ומערכות המידע, ספק שירותי הענן המרכזי של צה"ל, המספק שירותי דאטה ותשתיות לכל זרועות הצבא השונות, לרבות המטה הכללי. בתפקיד זה פיקד על יחידה של מאות אנשים אשר פיתחה, הפעילה והיתה אמונה על אבטחת סביבת הענן הראשית של צה"ל.

"הערכים של סייברארק, התרבות הארגונית והמחויבות שלה ללקוחותיה ושותפיה מעוררים השראה. כחברה מובילה, סייברארק הוכיחה יכולת להתפתח, לגדול, ולחדש כל הזמן, תוך כדי שימוש בכלים חדשים מבוססי דאטה וטכנולוגיות ענן, על מנת לתמוך בחוסן, במהירות ובסקלבליות. אני גאה להצטרף לסייברארק ולהמשיך לפתח את העבודה המצוינת של צוותי ה-IT הגלובליים שלה", אמר גרוסמן.

גרוסמן הוא בעל תארים ראשונים בפיזיקה ובהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני בניהול מידע ממשלתי מהאוניברסיטה האמריקאית לביטחון לאומי, מכללת המידע והסייבר בוושינגטון DC.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully