וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטרטאפ Walnut ממנה סמנכ"ל פיתוח חדש - מנהל בכיר לשעבר בספוטיפיי

22.12.2022 / 9:50

איל ארז מילא שורה של תפקידים במערך הפיתוח של ענקיות הטכנולוגיה פייסבוק וגוגל

אייל ארז. וולנט,
אייל ארז/וולנט

איל ארז מונה ל- VP R&D בחברת הסטארטאפ הצומחת וולנט, המפתחת פלטפורמה שמאפשרת לצוותי מכירות לייצר במהירות וביעילות הדגמות של מוצרים טכנולוגיים מותאמות אישית ללקוח אליו הם פונים - וזאת ללא עזרה מצד הצוותים הטכניים ואנשי המוצר. וולנט גייסה כ-56 מיליון דולר במהלך השנה הראשונה וצמחה לכמעט 120 עובדים בשנה השנייה.

איל גר עד כה בארה"ב, וכיהן כמנהל קבוצות פיתוח בגוגל, פייסבוק ובספוטיפיי, שבה ניהל את הקבוצה שבנתה את מוצרי הליבה של ספוטיפיי (המלצות מוזיקה, חיפוש וגילוי שירים לרבות באמצעים כמו בינה מלאכותית). קבוצה זו כללה כמאה מפתחים.

מנכ"ל וולנט, יואב וילנר: "הצמיחה המהירה שלנו בשנתיים הראשונות של החברה, ותחילת העבודה עם מאות חברות שחלקן ברשימת פורצ'ן 500, גרמה לנו להגיע מהר יחסית למסקנה ששדרת ההנהלה צריכה תוספת חזקה מאוד בצד הטכנולוגי, כאשר אנחנו ניגשים לבניית הדור הבא של הפלטפורמה וכן תחילת עבודה עם אלפי לקוחות בשנים הקרובות. איל ניהל צוותים וקבוצות בחברות אשר מוצריהן בשימוש של מאות מיליונים, והידע המקצועי שהוא מביא איתו גם בעולמות הפיתוח וגם בעולמות של בינה מלאכותית תואמים לחזון שלנו כחברה."

הפלטפורמה של וולנט מאפשרת יצירת דמואים אינטראקטיביים בקלות ובמהירות ופועלת בסביבה בטוחה בענן שמונעת בעיות טכניות וקריסות מביכות במהלך המכירה. היא מספקת אנליזה ונתונים על תהליך הדמו שמאפשרים להפיק מהם תובנות ולחלוק אותם עם כלל אנשי החברה, כדי להגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה, וכן מתחברת למערכות השיווק השונות כגון סיילספורס והאבספוט.
החברה עובדת עם מאות חברות טכנולוגיה בינלאומיות בהן Adobe, Dell, NetApp, People AI, Medallia, Treasure Data. וכן זכתה בפרסים כגון: הסטרטאפ #1 בישראל לפי לינקדאין, בדרוג מאה החברות ששווה לעבוד בהן וברשימות הסטארטאפים המבטיחים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully