וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתה כללית בחברת האשראי והפיננסים MAX

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 15:19

העובדים החליטו לעזוב את כלל מוקדי החברה (שרות לקוחות, הלוואות, אישורים וחסימות ובתי עסק). המוקדים מושבתים לחלוטין ולא ניתן מענה ללקוחות. בנוסף כל המחלקות והאגפים שובתים אף הם ולא מתקיימת עבודה בחברה, גם לא מרחוק. בהנהלת החברה מתנצלים בפני הלקוחות

MAX. יח"צ,
כאן שביתה. חברת האשראי MAX/יח"צ

בעקבות פיצוץ המו"מ עם ההנהלה: שביתה כללית בחברת האשראי והפיננסים MAX, העובדים החליטו לעזוב את כלל מוקדי החברה (שרות לקוחות, הלוואות, אישורים וחסימות ובתי עסק). המוקדים מושבתים לחלוטין ולא ניתן מענה ללקוחות. בנוסף כל המחלקות והאגפים שובתים אף הם ולא מתקיימת עבודה בחברה, גם לא מרחוק

יו"ר הוועד רעות פבלוביץ': "כל נסיון מצידנו להגיע לפתרון עלה בתוהו ולכן לא נותרה לנו ברירה. האשמה למצב אליו הגענו מונחת אך ורק על כתפי ההנהלה אשר בוחרת להעמיק את גודל המשבר במקום לפתור אותו. המאבק יימשך ככל שיידרש עד שההנהלה תפנים כי לעסקת המכירה אין זכות קיום ללא תגמול ראוי לעובדים, המהווים את הגורם הישיר לצמיחה שהחברה חווה בשנים האחרונות"


יצויין כי לפני שלושה ימים החלו עובדי MAX בעיצומים ארגונים וחלק מהמוקדים שבתו לסירוגין. במהלך היומיים האחרונים התקיימו מספר פגישות בין הוועד להנהלה, אך ללא תוצאות.

עוד יצויין כי לפני שבועיים וחצי הכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה בחברת האשראי והפיננסים MAX. זאת, בשל פערים משמעותיים בין ההנהלה לנציגות העובדים וההסתדרות בנוגע למענק המכירה - לאור העברת השליטה המסתמנת של החברה לידי כלל אחזקות. הסכסוך יחול על כ-1,600 עובדים ועובדות.

עסקת המכירה של MAX מידי ורבורג פינקוס ל"כלל" נידונה בחודשים האחרונים, והיא עשוי לצאת לפועל בעתיד הקרוב. כמקובל במקרים כאלה של העברת שליטה, מתקיים דיון במענק מכירה לעובדים. עם זאת, במו"מ שנוהל עם ועד העובדים, התברר כי ההצעה שנתנה ההנהלה נמוכה משמעותית מהצפי שלהם.

תגובת Max

"אנו מתנצלים על העיכובים בקבלת שירות ומקווים לחזור בהקדם לפעילות מלאה.
צר לנו שוועד העובדים בוחר לשבש את פעילות החברה ואת השירות ללקוחותינו, אין מקום לפגיעה בציבור הלקוחות בגלל מענקים או בונוסים. הנהלת החברה פועלת לטובת מתן מענק מכירה, ככל שתושלם העסקה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully