וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיטלקי חוגג 25: מותג האיפור Kiko Milano משיק קולקציית יומולדת נוצצת

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 12:58

הקולקציה הנוצצת והייחודית של המותג האיטלקי לאיפור, Kiko Milano, מסכמת 25 שנות יופי. הקולקציה כוללת את כל מוצרי ה- Best Sellers האהובים של המותג מכל הזמנים והפעם - בעיצוב יוקרתי כראוי לחגיגות יום ההולדת שמגיעות בעיצוי לא רע עם חגיגות השנה החדשה

קיקו מילאנו -סרום פנים מחיר 110 שקל. יח"צ,
קיקו מילאנו -סרום פנים מחיר 110 שקל/יח"צ

המוצרים בקולקציה:

SKIN TRAINER CC BLUR - הפורמולה מכילה מעט צבע והיא מועשרת בחומצה היאלורונית, משלבת את התכונות המתקנות של קרם CC, ביחד עם היכולת לטשטש ולהסוות פגמים ונקבוביות בעור. המרקם של הקורקטור קטיפתי ונעים למגע ונחשב לאחד ממוצרי הטיפוח הפופולאריים ביותר של המותג אי-פעם. המחיר: 119 שקל.

HIGHLIGHTING DROPS - הילייטר נוזלי בעל פורמולה המספקת גימור זוהר בגוון מטאלי, הניתן לבניה. המרקם הנוזלי וחסר המשקל מרגיש קליל להפליא על העור. המוצר לקוח מתוך המהדורה המיוחדת של קולקציית ה-Magical Holiday 2019 הנמכרת והאהובה של קיקו מילאנו. המחיר: 79 שקל.

BRONZER BAKED - ברונזר אפוי בגימור זוהר המחטב את מראה הפנים באמצעות משחק שובה לב של גוונים מנוגדים, בגימור זוהר, להדגשת קווי המתאר של פנייך באופן מושלם ומדויק להפליא. הודות למרקם הקטיפתי הוא מרגיש נעים ומתקבע היטב בעור. הברונזר לקוח מתוך מהדורה מיוחדת של הקולקציה האהובה והנמכרת של קיקו מילאנו - Dolce Diva 2021. המחיר: 110 שקל.

קיקו מילאנו-קורקטור מחיר 119 שקל. יח"צ,
קיקו מילאנו - קורקטור מחיר 119 שקל/יח"צ

BAKED BLUSH - סומק אפוי בגימור זוהר שיפיח חיים בעור הפנים שלך ויותיר אותו זוהר ובניחוח וניל משכר. הסומק במרקם משי נעים למגע, הפורמולה סופר-פיגמנטית ומתקבעת היטב בעור, כך שניתן ליצור באמצעותה מראות איפור ליום ולערב. מדובר במהדורה מיוחדת של קולקציית ה-Ocean Feel 2019 - הקולקציה הנמכרת והאהובה של קיקו מילאנו. המחיר: 110 שקל.

GLOWING SKIN PRIMER - סרום פנים המכיל נוגדי חמצון, מסווה פגמים ומשפר את אחיזת האיפור על עור הפנים. הפורמולה מועשרת בתמצית ערמונים וחומצה היאלורונית, בעלת מרקם דו-פאזי חדשני לחלוטין. היא מורכבת מבסיס ג'ל וקרם פנינים המתערבבים יחדיו בעת המריחה. הסרום נספג במהירות, תוך שהוא מתקבע בעור ויוצר בסיס מושלם למייק-אפ. המוצר לקוח מתוך המהדורה המיוחדת של קולקציית Sicilian Notes 2019. המחיר: 110 שקל.

LASTING DUO EYE PENCIL - אייליינר כפול עמיד לשימוש חיצוני ופנימי, בגימור מט ומטאלי. הפורמולה הרכה מחליקה על העפעף ונותרת עמידה עד *10 שעות שלמות! שחרור הצבע אינטנסיבי וניתן להשתמש בגוונים ובגימורים השונים של של כל קצה בנפרד, או לשלב ביניהם ליצירת מראה מלא נוכחות. המוצר לקוח מתוך המהדורה המיוחדת של קולקציית A Holiday Fable 2021. המחיר: 69 שקל.

GORGEOUS EYESHADOW PALETTE - פלטה המכילה 4 צלליות בגימורים שונים. המרקם המשיי של הצלליות מרגיש נעים במיוחד על העפעפיים, הגוונים השונים והאקסטרה-פיגמנטיים קלים לשילוב וליצירה של אינסוף סגנונות איפור מהפנטים ועוצרי נשימה. המוצר לקוח מתוך המהדורה המיוחדת של קולקצייתHOLIDAY GEMS 2020 הנמכרת והאהובה של קיקו מילאנו. המחיר: 89 שקל.

MAGNETIC EYESHADOW - צללית מגנטית בגוון מטאלי. הפורמולה החדשנית קטיפתית למגע וקלה לקיבוע, שילוב הפנינים בצללית מספקות כיסוי מקסימלי וצבע עשיר במיוחד. ויש גם פטנט חדשני: לא משנה כמה תנערי או תגעי בצללית - המוצר לא ישתנה וישמור על צורתו המקורית. המוצר לקוח מתוך המהדורה המיוחדת של קולקציית Fall 2.0 2017 הנמכרת והאהובה של קיקו מילאנו. המחיר: 84 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קיקו מילאנו - קרם גוף מחיר 110 שקל. יח"צ,
קיקו מילאנו - קרם גוף מחיר 110 שקל/יח"צ

COLOUR SHOCK EYESHADOW - צללית במרקם קרמי ואיליינר במוצר אחד שיעטוף את העפעפיים שלך בגוון נוצץ, עם סרט דק ומדויק המתקבע באופן מושלם. הטקסטורה הקלילה והקרמית של המוצר מרגישה נוחה במיוחד על העפעפיים. האייליינר קל למריחה ומתקבע היטב, כך שהוא אינו מותיר כתמים בצדדים ובקפלים הדקים של העפעפיים. המוצר לקוח מתוך המהדורה המיוחדת של קולקציית Fierce Spirit 2013 של המותג. המחיר: 69 שקל.

LUXURIOUS LASHES MAXI VOLUME BRUSH MASCARA- מסקרה מדגישה בעלת פורמולה חדשנית ההופכת את הריסים לרכים במיוחד. האפליקטור פועל בשילוב עם המרקם הקרמי לציפוי מושלם של כל ריס וריס, להגדרה מדויקת ולנפח עוצמתי שקשה לעמוד בפניו. מדובר באחת המסקרות הפופולריות ביותר של המותג אי-פעם, שעושה קאמבק מרגש לרגל יום ההולדת ה-25 של המותג. המחיר: 49 שקל.

EYEBROW MARKER - טוש קעקוע חדשני לגבות המגדיר ומעצב מחדש את הגבות למראה מדויק. הפורמולה הקלה והסופר-פיגמנטית, על בסיס מים, מתקבעת בעור בצורה מושלמת ומתייבשת במהירות. המוליך הפרקטי בעל 4 קצוות מאפשר שליטה מדויקת במיוחד ומאפשר יצירה של קווים במרווחים עדינים, לגימור טבעי מושלם. עובי ועוצמת הקווים ניתנים לבנייה על ידי הגברת הלחץ של קצה הטוש על קשת הגבות. הוא קל להסרה ונוח לשימוש. המוצר לקוח מתוך המהדורה המיוחדת של קולקציית Revolution 2019. המחיר 69 שקל.

VELVET PASSION MATTE LIPSTICK - שפתון בגימור מט אינטנסיבי במרקם קרמי, לחוויית מריחה קלה ולתחושת נוחות מושלמת כל עוד השפתון מונח על שפתייך. הקצה המרובע המיוחד של השפתון מאפשר דיוק מרבי ומריחה קלה. המוצר הוא חלק מהמהדורה המוגבלת לרגל יום ההולדת ה-25 למותג קיקו מילאנו. המחיר: 69 שקל

HOLO LIPGLOSS - ליפגלוס פנינה עם אפקט הולוגרפי. הפורמולה הקלילה והקרמית של המוצר, המועשרת בשמן חוחובה, מתקבעת בצורה מושלמת על השפתיים ומותירה אותן רכות ומבריקות. הפיגמנט הגבוה והחלקיקים מחזירי האור מעניקים לשפתיים צבע אינטנסיבי וזוהר כבר מהשכבה הראשונה! הליפגלוס קל למריחה הודות לאפליקטור השימושי, אשר הופך אותו מושלם לטאצ'אפים בדרכים. המוצר לקוח מתוך המהדורה המיוחדת של קולקציית Tuscan Sunshine 2020 הנמכרת והאהובה של קיקו מילאנו. המחיר: 54 שקל.

SPARKLING LIP BALM - שפתון ללחות אינטנסיבית אשר יותיר את שפתייך רכות ומבריקות קלות. הפורמולה מתקבעת בצורה מושלמת בשפתיים ומאירה אותן בשכבה בהירה מאוד של גוון ורוד נייטרלי. קחי אותו איתך לכל מקום והעניקי לשפתייך בוסט של לחות בכל שעה ביום! השפתון לקוח מתוך המהדורה המיוחדת של קולקציית Ray of Love 2021 האהובה והנמכרת של קיקו מילאנו. המחיר: 49 שקל.

קיקו מילאנו-היילייטר נוזלי מחיר 79 שקל. יח"צ,
קיקו מילאנו, היילייטר נוזלי מחיר 79 שקל/יח"צ

GLOW ELIXIR - סרום ופריימר 2 ב-1 להזנה ולהבהרה של עור הפנים, הפורמולה מכילה פנינים מוזהבות והיא בעלת מרקם קליל ורב-תכליתי, על בסיס מים, המתקבע במהירות בעור ומותיר אותו חלק וזוהר להפליא. המוצר לקוח מתוך המהדורה המיוחדת של קולקציית ה-Holiday Gems 2020 הנמכרת והאהובה של קיקו מילאנו. המחיר: 89 שקל.

NOURISHING FACE CREAM - קרם פנים להזנת העור שיהווה בסיס מושלם לאיפור שלך! הפורמולה מועשרת בחמאת שיאה, אלוורה ושמן מקדמיה בניחוח משכר ועדין של קוקוס. הקרם נוח למריחה, מספק הזנה מושלמת לעור ומותיר אותו רך ומשיי למגע. המוצר לקוח מתוך המהדורה המיוחדת של קולקציית Magical Holiday 2019 הנמכרת והאהובה של קיקו מילאנו. המחיר: 89 שקל.

CANDY BODY BUTTER - קרם גוף המפנק ומזין את העור, תוך שהוא מותיר אותו רך, קטיפתי ובניחוח וניל שלא ניתן לעמוד בפניו. הפורמולה מועשרת בחמאת שיאה והיא בעלת מרקם מוס קליל ורך המתקבע היטב בעור, להזנה אינטנסיבית ולמגע משי קטיפתי ורך. קרם הגוף הוא חלק מקולקציית Holiday Gems 2020 האהובה של קיקו מילאנו. המחיר: 110 שקל.

BEAUTY CASE - תיק איפור העשוי מבד בגוון כסוף. העיצוב המרווח והמרובע שלו הופך אותו מושלם לנשיאה בתיק או במזוודה; הרוכסן שלו מאפשר פתיחה וסגירה קלה במיוחד. המחיר: 69 שקל.

FACE AND EYES BRUSH KIT - קיט נוצץ המכיל בתוכו 2 מברשות - אחת לפנים ואחת לעיניים.
המחיר: 89 שקל

קיקו מילאנו קולקציית - happy b-day bellezza!. יח"צ,
המותג האיטלקי Kiko Milano חוגג יומולדת 25 עם קולקצייה ייחודית/יח"צ

המותג Kiko Milano נוסד בשנת 1997 במילאנו, ומאז חולל מהפכה באופן שבו מוצרי קוסמטיקה נמכרים בעולם. המותג מזהה טרנדים עכשוויים בעולם הביוטי ומנגיש אותם לכלל, בכדי שכל אחד ואחת יוכלו ליצור את הלוק הנכון לכל סיטואציה, מבלי לאבד את האינדיבידואליות שלו/שלה.

המותג מצליח להגיע למגוון רחב של מוצרים, הכוללים מאות צבעים, גימורים ושילובים בטכנולוגיה חדשנית בדגש על מחיר נגיש.

קו האיפור עובר בדיקות קליניות קפדניות ומעמיקות, לייצור מוצרים היפו-אלרגניים, בכדי למזער סיכוני אלרגיה. מוצרי האיפור מיוצרים 100% באירופה, באיכות גבוהה במחיר נגיש.

ניתן להשיג ברשת חנויות Kiko Milano ברחבי הארץ: מתחם פאריז נתיבות, קניון מלחה ירושלים, מול הים אילת, קריון קריית ביאליק, קניון איילון, קניון ביג נצרת עלית, קניון עיר ימים נתניה, קניון עזריאלי תל אביב, קניון עזריאלי רמלה, קניון גרנד באר שבע ובאתר: www.kikocosmetics.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully