וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסורת וגיבוש חברתי: כך ציינו מקומות העבודה את אירועי החנוכה

עודכן לאחרונה: 26.12.2022 / 17:01

גם השנה הגדילו מקומות העבודה לציין את חג החנוכה באירוע חברתי שמטרתו, מעבר למסורת החגיגית, לכנס את עובדי החברה, לעיתים עם הילדים, בשם ערכים של היסטוריה ויהדות לצד קהילתיות, יציאה מהשגרה וגיבוש חברתי. דיברנו עם כמה מהם

חנוכה 2023: זמני כניסת ויציאת החג, מתכונים, ברכות ושירים. ShutterStock
לא רק סופגניות והדלקת נרות: כך ציינו השנה את חג החנוכה במקומות העבודה/ShutterStock

מדליקים מסכים

לנובו, יצרנית המחשוב המובילה, ערכה פעילות חנוכה מיוחדת לילדים והוריהם במתחם הגיימינג של Nom Gaming בהרצליה.

במסגרת הפעילות שנערכה בנר רביעי, ה-21 בדצמבר, התקיימה הדלקת נרות חגיגית בניצוחה של סיגל אלבאום, מנכ"לית לנובו ישראל, וילדי העובדים הוזמנו לשחק במתחם הגיימינג.

באירוע השתתפו גם יוטיוברים בולטים וחמים בעולם הגיימינג, ביניהם שגיא טסלר - יוצר תוכן פיפא; בן סומין - יוצר תוכן ושחקן פורטנייט; רביד פרינס - יוצר תוכן ושחקן פורטנייט ויניב נייטמרקיי - יוצר תוכן ומאמן ולורנט.

מותג הגיימינג של לנובו Legion Lenovo הוא מותג גיימינג מוביל והפעילות בחנוכה נעשתה במסגרת שיתוף פעולה של Legion Lenovoעם Nom Gaming שבמסגרתו פעלה בין היתר גם אקדמיית הגיימינג של Legio Lenovo. כ

חלק משיתוף הפעולה מאובזר מתחם Nom בעמדות מחשבים ומסכי גיימינג של Legion Lenovo המותאמים לצרכי גיימרים תחרותיים.

מדליקים מסכים בלנובו. יח"צ,
מדליקים מסכים בלנובו/יח"צ

אווירה של ג'ונגל

אירוע חנוכה לעובדי מלם תים באווירת הג'ונגל זו השנה ה- 12 ברציפות שבה חוגגים במלם תים - קבוצת ה- IT והאינטגרציה המובילה, את חג האורים בהשתתפות למעלה מ- 2,000 עובדי ועובדות החברה ומשפחותיהם, באירוע גדול ומושקע, כמיטב המסורת, הפעם באווירת ג'ונגל שמחה ועליזה. האירוע התקיים בסינמה סיטי ראשל"צבנר שישי של חנוכה, בשני סבבים.

בהפנינג השמח נהנו המשתתפים מארוחת בוקר, כיבוד עשיר, עמדות יצירה וחוויה, כולל עמדת צילום ועמדת קעקועים, משחקים והרבה הפעלות והפתעות וביניהן עמדת מציאות מדומה וכמובן - הקרנת סרטים והצגה על פי בחירה, המתאימים לקטנטנים, לילדים הבוגרים וגם להורים. סרטים והצגה לבחירת המשתתפים: קופיקו, אוואטר, עפים על הירח, קרוקודיל דייל ו- וויטני למבוגרים.

דורית בר, סמנכ"לית משאבי אנוש במלם תים: "אנו שמחים מאוד להמשיך את המסורת רבת השנים שלנו באירוע חנוכה מושקע ושמח, המותאם לכל שכבות הגיל ומהווה הזדמנות עבורנו להגיד תודה גם למשפחות עובדי מלם תים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אירוע חנוכה 2021 לעובדי מלם תים. שי שבירו,
אירוע חנוכה לעובדי מלם תים/שי שבירו

רד האט ישראל, ספקית מובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, אירחה בחנוכה את ילדי העובדים ליום קריירה שעסק בחוויית משתמש במשרדי החברה ברעננה.

ניר פרקש ויפעת מנצ'יק, מעצבי חווית משתמש בחברה, הנגישו את הנושא בצורה ידידותית לילדי העובדים בכיתות ו'-ז' והעבירו פעילויות שונות שאפשרו לילדים להבין את הקונספט ולהתנסות באופן מעשי ביצירת פתרונות לחוויית משתמש.

ברד האט ציינו כי חופשת החנוכה היא הזדמנות מעולה לחבר את העובדים והילדים סביב עולם התוכן המקצועי ולספק לילדים הצצה לעולם העבודה של הוריהם. במהלך הפעילות, הילדים נהנו מארוחת בוקר עשירה וממגוון סופגניות עסיסיות. בנוסף לכך, בחברה ציינו את חנוכה בהדלקת נרות חגיגית וסופגניות לעובדים.

פעילות לילדי העובדים ברד האט ישראל.. יח"צ,
פעילות לילדי העובדים ברד האט ישראל/יח"צ

סיור חנוכיות בבני ברק

סיור חנוכיות בבני ברק של קבוצת Ready בנר חמישי של חנוכה הזמינה קבוצת Ready, העוסקת בפיתוח שבבים, חומרה ותוכנה 360 מעלות, את לקוחותיה לסיור חנוכיות מיוחד בבני ברק.

משתתפי הסיור הצבעוני עברו ברחובות בני ברק, חזו באורות החנוכייה המאירים מן המרפסות, ושמעו הרצאה לאורך המסלול מדורית ברק, ילידת העיר שהסבירה על ההיסטוריה של העיר, סמליה, תרומת בניה להקמת המדינה והזרמים השונים במגזר החרדי.

במהלך הסיור ביקרו המשתתפים בביתה של שדכנית שסיפרה להם כיצד מתהווה זוגיות ואיך מתנהל תהליך השידוך בחברה החרדית. הסיור הסתיים עם אוכל יהודי מסורתי.

רחלי גנות, מנכל"ית קבוצת Ready וילידת העיר בני ברק: "שמחנו לארח את לקוחותינו ושתופינו בעיר בני ברק לסיור קסום באווירת חנוכה. 70 אחוז מעובדי קבוצת Ready הן נשים כאשר מרביתן חרדיות שחיות בבני ברק וזו הייתה חוויה נהדרת להפגיש את הלקוחות שלנו לעיר ולתרבותה".

סיור חנוכה בבני ברק קבוצת ready. יח"צ,
סיור חנוכה בבני ברק קבוצת ready/יח"צ

מטבעות חנוכה

חברת הסטארטאפ Silverfort, המפתחת פלטפורמת הגנה רב שלבית על ארגונים מפני גניבת זהויות, באמצעות גישה מאובטחת לכלל המשאבים הארגוניים, קיימה את הפעילות השנתית לחג החנוכה "מטבעות חנוכה" שבסופה אחד העובדים יזכה במכונת קפה אקסלוסיבית של נספרסו.

"כחלק ממסורת החברה, בחג חנוכה אנו נוהגים לקיים תחרות במסגרתה ממלאים צנצנת זכוכית עם מטבעות שוקולד ממותגות של סילברפורט ועל העובדים לנחש את כמות המטבעות המסתתרים בתוכה. בתום ימי החג, המנחש נכון ומדוייק כמה מטבעות נמצאים בתוך הצנצנת- מנצח!". מספרת טלי עובדיה, מנהלת הרווחה בחברה.

"השנה יניב שלם, סטודנט שעובד בחברה זכה במכונת נספרסו חדשה לאחר שזרק מספר על הדרך, בעוד כל גאוני המתמטיקה בחברה ניסו לחשב ולמדוד את נפח הצנצנת בעזרת הכישורים שלהם...". "כמו כן, במהלך ימי החג חגגנו בהדלקת נרות וסופגניות של מיטב הקונדיטוריות השוות בעיר". עובדיה מסכמת.

חנוכה בסילברפורט. יח"צ,
חנוכה בסילברפורט: המנחש נכון, מנצח/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully