וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי לוי מונה לפרויקטור של אביבי מטבחים במיזם החדש בכיכר המדינה

25.12.2022 / 14:23

אביבי מטבחים זכתה להיות חברת המטבחים הישראלית היחידה שנבחרה לספק מטבחים בפרוייקט המגורים היוקרתי, יחד עם חברות מטבחי היוקרה הבינלאומיות

רועי לוי. רפי דלויה,
רועי לוי/רפי דלויה

רועי לוי מונה לפרויקטור של אביבי מטבחים בפרויקט המגורים היוקרתי החדש בכיכר המדינה. לוי הוא חתנו של הבעלים יצחק אביבי ומנהל הפיתוח העסקי בחברה מזה 12 שנים. כפרויקטור הוא ילווה את הפרויקט מתכנון ועד ביצוע, ינתח נתונים וינהל אותו מול קבלני ביצוע, ספקים ולקוחות.

אביבי מטבחים זכתה להיות חברת המטבחים הישראלית היחידה שנבחרה לספק מטבחים בפרוייקט המגורים היוקרתי, יחד עם חברות מטבחי היוקרה הבינלאומיות שולר מטבחים הגרמנית ומטבחי דאדא ובולטהאופ האיטלקיים. היקף העסקה לאביבי מטבחים מוערך בכ- 25 מיליון שקל.

אביבי מטבחים בכיכר המדינה. יחצ,
הדמיית הפרויקט של אביבי מטבחים/יחצ

לדברי חיים משען מנכ"ל קבוצת אביבי מטבחים: "מדובר בפרויקט המגורים הגדול והיוקרתי ביותר היום בישראל. אנחנו רואים בבחירה שלנו יחד עם חברות המטבחים היוקרתיות והמובילות בעולם כבוד גדול. בפרויקט מסוג זה אין מקום לפשרות בביצוע ובסטנדרטים והבחירה בנו מעמידה את אביבי מטבחים, חברת מטבחים כחול-לבן, בשורה אחת יחד עם חברות המטבחים היוקרתיות והמובילות בעולם".

פרויקט כיכר המדינה מיועד להפוך את אחד האייקונים המוכרים ביותר בתל אביב מקרקע פנויה לפרויקט מגורים גדול ובו שלושה מגדלי ספירלה בני 40 קומות כל אחד, עם 453 דירות. באמצע המתחם יוקם פארק ציבורי שיכלול גם אגם מלאכותי ומתחתיו ייבנה חניון תת-קרקעי לדיירים, ובו מעל 900 מקומות חניה. שטח הפרויקט כ-50 דונם ואשטרום ואלקטרה בנייה נבחרו להיות החברות הקבלניות שמקימות את הפרויקט".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully