וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפכתי למיליונרית לפני גיל 30 - 7 הטיפים האלה יהפכו אותך לעשיר ב-2023"

1.2.2023 / 23:53

רוצים לפתוח את שנת 2023 ברגל ימין? בחורה שהפכה להיות מיליונרית כבר בגיל 26 שיתפה כמה כללים לחיים שיכולים להיות מאוד מועילים לכל מי שחולם להתעשר

שבעה חוקים לחיים שיהפכו אתכם למיליונרים/@realhannahchan

שנה חדשה החלה ומי לא רוצה להיות עשיר יותר ב-2023? אז כדאי שתקשיבו להאנה צ'אן שהרוויחה מיליון דולר עוד לפני שהגיעה לגיל 30 ובסרטון שהעלתה לטיקטוק היא שיתפה את עוקביה בשבעה כללים שלטענתה מי שנצמד אליהם עשוי גם כן לפרוץ את מעגל העושר בגיל צעיר מאוד.

למרות שלא פירטה איך הרוויחה את הכסף, צ'אן סיפרה שהיא עזבה את העבודה שלה בגיל 23 ועשתה את המיליון הראשון שלה שלוש שנים לאחר מכן, תודות לכמה עקרונות לחיים שאליהם היא דבקה. בטיקטוק יש לה יותר מ-200 אלף עוקבים ו-3.8 מיליון לייקים - והיא פרסמה שם את הסרטון שכותרתו "שבעה כללי חיים שיהפכו אותך למיליונר בשנות ה-20 שלך" - שצבר מעל למיליון צפיות.

אז מה הכללים שלה אתם שואלים? ובכן,..

@realhannahchan Replying to @?Rae? Seven life rules that will make you a millionaire. Starting a business or achieving financial success is all about your mindset, not just strategy @Hannah Chan @Hannah Chan ♬ original sound - Hannah Chan

הטיפ הראשון שלה קשור לשפה שלכם. "השפה שבה אתם משתמשים כדי לדבר על עצמכם היא הויטמין או הרעל שלכם", היא אמרה והסבירה שהתת מודע של האדם יכול לעשות את ההבדל בין מציאות לדמיון וכשאתם מדברים בצורה שלילית על עצמכם זה רע מאוד למיתוג שלכם.

שנית, צ'אן הסבירה שחשוב להיות בחשיבה כספית נכונה. "אתה חייב באמת להאמין שאתה שווה הרבה כסף לפני שזה הופך למציאות", היא הסבירה. חוק נוסף שלה הוא "להשתמש בסביבה שלך כנשק שלך". תעשו שינויים קטנים בחיים כדי לעזור לעצמכם לנרמל את השלב הבא של ההצלחה. היא הסבירה ש"אנחנו גדלים רק עד כמה שהסביבה שלנו מאפשרת לנו" - בדיוק כמו שכריש יכול לגדול רק עד כמה שהאקווריום שלו מאפשר לו". לדבריה זה יכול להתבטא בדברים קטנים כמו לקנות בסופר יוקרתי יותר, ניקוי ושיפוץ של הבית ועוד שינויים בחיים. צריך להעז לצאת מאזור הנוחות שלנו. מאידך, היא הזהירה שזה לא תירוץ לבזבז כסף שאין וזה צריך להיות כפוף לתקציב שלך.

ויש צעירות ממנה

כך נראים חייה של דוגמנית וקרייריסטית מיליונרית בת תשע

לכתבה המלאה
@realhannahchan Replying to @user2416782419691 ♬ original sound - Hannah Chan

דבר נוסף. כדי להשיג את המיליון הראשון, אתם צריכים להיות טיפוס של מיליון דולר. תשאלו את עצמכם: איזו גרסה של עצמי אני צריך לאמץ כדי להיות עם מיליון דולר?

חוק נוסף שלה הוא לשאול את עצמנו האם אנחנו מבזבזים את הכסף שלנו או עושים השקעה חכמה. לדוגמא: אלפיים דולר יכולים לשמש לקניית תיק יד וגם ללימוד מיומנויות אישיות, שזו השקעה חכמה שתשתלם לנו בעתיד.

בנוסף, צ'אן טוענת שכשאתם מחייבים את הלקוחות שלכם תגבו מהם לפי ביצועים והספק ולא לפי שעה. "גם אם התעריף השעתי שלכם הוא גבוה, עדיין יש רק 24 שעות ביממה, מה שאומר שההכנסה שלכם מוגבלת".

@realhannahchan

I have ran a business leading with masculine energy & also leading from feminine energy. One led to burnout, another let me have fun & find work life balance. Here are my tips on how to be a business baddie & make money while still being in touch with your feminine.

♬ Chopin Nocturne No. 2 Piano Mono - moshimo sound design

והחוק האחרון שלה: תתרגלו להפסיד חברים. לטענתה, כאשר אתם מטפסים למעלה, הרבה יותר קל לחברים הוותיקים שלכם לנסות למשוך אתכם למטה במקום לשאוב מכם השראה ולעבוד קשה יותר בעצמם. כל אדם מצליח צריך לדעת לאבד הרבה חברים, אבל זה לא בהכרח דבר רע כי הרבה חברים חדשים יגיעו במקומם - ככה היא מבטיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully