וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל אולניק מונתה לסמנכ"לית B2B ב-BUYME

26.12.2022 / 13:38

אולניק, שכיהנה בשנים האחרונות במגוון תפקידים בכירים בחברות הייטק מובילות במשק הישראלי, תהיה אחראית על גיבוש אסטרטגיות צמיחה ויישומן בחטיבת ה-B2B של BUYME בהתאם לחזון החברה

מיכל אולניק. אופיר גפקוביץ',
מיכל אולניק/אופיר גפקוביץ'

BUYME, מותג המתנות והחוויות הדיגיטלי המוביל בישראל, הודיע היום על מינוי מיכל אולניק לתפקיד סמנכ"לית B2B של החברה. אולניק, שכיהנה בשנים האחרונות במגוון תפקידים בכירים בחברות הייטק מובילות במשק הישראלי, תהיה אחראית על גיבוש אסטרטגיות צמיחה ויישומן בחטיבת ה-B2B של BUYME בהתאם לחזון החברה. פעילות ה-B2B של החברה מייצרת את עיקר הכנסותיה ומבוססת על שיתופי פעולה בינה לבין מעסיקים גדולים רבים בישראל.

אולניק (48), בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מהאקדמית תל אביב יפו ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה, מחזיקה בניסיון של למעלה מ-25 שנה בחברות תוכנה ושירות לרבות תפקידי ניהול בתחומי המכירות, שיווק, אסטרטגיה, פיתוח עסקי, ועוד. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת לקוחות בכירה בשלוחה הישראלית של ענקית המחקר גרטנר. במהלך השנים לפני כן כיהנה כמנהלת שותפויות בינלאומיות ומנהלת שיווק חטיבתית במיקרוסופט ישראל, ניהלה את הנציגות הישראלית של Dimension Data (חברת בת של NTT) וכן ניהלה יחידה עסקית ב-NCR ישראל (ריטליקס).

תומר כהן, מנכ"ל BUYME , מסר: "מיכל אולניק נבחרה למלא את התפקיד בזכות ניסיונה העשיר והיכרותה המעמיקה את עולמות השיווק, אסטרטגיה ומכירות לצד כישוריה הניהוליים והניסיון המקצועי שלה. אנו בטוחים כי יכולותיה הרבות וההצלחות שרשמה בעברה יבואו לידי ביטוי הן ב-BUYME ויתרמו רבות להמשך הצלחת החברה והתפתחותה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully