וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישאב את המבקרים? מתחם קונספט חווייתי של Dyson נפתח בתל אביב

עודכן לאחרונה: 27.12.2022 / 14:19

היבואנית הרשמית שלDyson בישראל פתחה בימים אלה, בקניון עזריאלי בתל אביב, מתחם קונספט בשם: Dyson Mall Demo Zone בהשראת מתחמי הקונספט של המותג ברחבי העולם. במתחם תתבצע הדרכה ומכירה של מגוון מוצרי Dyson בקטגוריות השונות

מתנסים וקונים, מתחם חדש למותג דייסון. יח"צ,
מתנסים וקונים, מתחם חדש למותג דייסון/יח"צ

המתחם החדש, בהשראת הקונספט העולמי של המותג דייסון, Dyson Mall Demo Zone, נפתח בתל אביב והוא מציע חווית טכנולוגיה מתקדמת עם מבחר מוצרי dyson מכל הקטגוריות: שואבי אבק, מסנני אוויר וכן קטגוריית מוצרי הטיפוח ועיצוב השיער של המותג.

במתחם תתאפשר התנסות טרם הקניה ורכישה של מוצרים ויתקיימו הדרכות והתנסות מעשית על כלל מוצרי dyson שיאפשרו לחוות מקרוב את המוצרים ולראות איך פועלת הטכנולוגיה.

על ההדרכות מופקדים נציגים מקצועיים של המותג שעברו הדרכות בינלאומיות ומכירים את הטכנולוגיה של המותג מקרוב על כל פרטיה.

במתחם ניתן יהיה גם לקבל ייעוץ אישי והמלצות מותאמות לצרכים של הצרכנים ויעניקו להם את התוצאות הטובות ביותר בין אם מדובר בקטגוריית שואבי האבק, מסנני אוויר או טיפוח אישי.

מתחם התנסות ורכישה למותג דייסון. יח"צ,
מתחם התנסות ורכישה למותג דייסון/יח"צ

בהשראת הקונספט העולמי

לדברי אריק כהן, מנכ"ל ב.נ.ז.כ. סחר, היבואן הרשמי של דייסון בישראל: "המתחם הוקם בשיתוף Dyson העולמית. הושקעו בו מחשבה ומשאבים רבים, והוא עוצב בהשראת מתחמי קונספט של המותג בעולם ובהתאמה לשוק הישראלי.

המקום מציע חוויה טכנולוגית מתקדמת וזו הדרך הטובה ביותר להעניק לצרכן חוויית התנסות וקניה מיוחדת. במקום יוצגו מגוון ממוצרי Dyson המשווקים בישראל: שואבי אבק, מוצרי טיפוח שיער ומסנני אוויר, ייערכו הדרכות ותתאפשר רכישה של המוצרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מתחם התנסות ורכישה למותג דייסון. יח"צ,
מתחם הקונספט החדש של דייסון, קניון עזריאלי תל אביב/יח"צ

חוויה של טכנולוגיה ללקוח

מתחם הקונספט של Dyson מביא לידי ביטוי מוחשי את החזון של החברה להנגיש טכנולוגיה בחיי היום יום ולהעניק ללקוחות חוויה. Dyson Mall Demo Zone מביא את הטכנולוגיה החדשה ביותר היישר לצרכנים שיכולים להתנסות, לקבל טיפים, הדרכות ולהפוך את הקנייה שלהם לחוויה מוחשית.

על פי נציגי החברה, הדרך הטובה ביותר להבין את הטכנולוגיה המתקדמת של דייסון היא לחוות אותה, וזו הסיבה להקמתה.

המתחם נמצא בשדרה המרכזית של קניון עזריאלי בתל אביב, והוא יפעל בשנה הקרובה בשעות הפעילות של הקניון בליווי צוות מקצועי מטעם המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully