וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SentinelOne הכפילה את מצבת כוח האדם ב-2022 וממשיכה לגייס

27.12.2022 / 9:28

הגידול במספר העובדים ובגיוונם הוביל לחבילת Wellbeing מקיפה, כולל חופשת לידה שוויונית והטבות נוספות. למרות סימני המיתון, שיעור חלוקת המניות הגבוה לעובדים צפוי להישאר

חברת הסייבר הישראלית-אמריקאית SentinelOne (NYSE: S) הודיעה כי בשנת 2022 הוכפל מניין העובדים בה לכדי 2,000 בפריסה עולמית, 350 מהם בישראל. החברה צופה כי מגמת ההתרחבות תימשך גם ב-2023, כאשר בסוף 2022 פתוחות בה כ 175 משרות, מתוכן 25 בישראל.

במהלך השנה, עם הגידול בכוח האדם, העלייה בגיל העובדים הממוצע והגיוון הגובר באוכלוסיית העובדים, הפנתה החברה משאבים מרובים להיבטי ה-Wellbeing. בין היתר, הושם דגש על טיפוח ההורים והתא המשפחתי, עם תוכנית גלובלית פורצת דרך של חופשת לידה שוויונית בת 12 שבועות ללא הבדלי מגדר, נטייה מינית או אופן התרחבות המשפחה (הריון, אימוץ, פונדקאות או אומנה); הארכה של חופשת הלידה ליולדת בחודש נוסף בשכר מלא; שבועיים גמישים לצורך הסתגלות בחזרה מחופשת הלידה; וחמישה ימי חופשה בתשלום לסבים וסבתות בשנה הראשונה שלאחר הלידה. בנוסף מעניקה החברה בכל אתריה ביטוח רפואי לעובדים ולמשפחותיהם ומנהיגה Global Wellness Days - יום חופשה מרוכז של אחת לרבעון בכל החברה, ללא פגישות, שיחות ומיילים. כל אלה הביאו אותה ב-2022 לצמרת דירוג Duns 100 לחברות ההייטק שהכי טוב לעבוד בהן כהורים.

שני גינת. SentinelOne,
גמישות בעבודה ומיקוד ב-Wellness. שני גינת/SentinelOne

"החברה כיום שונה מאוד מכפי שהייתה בשנים האחרונות ובוודאי מיום הקמתה כסטארט-אפ לפני עשור", אומרת שני גינת, VP HR ב-SentinelOne. "עובדים צעירים שהגיעו לחברה התבגרו יחד איתה ושינו סטטוס משפחתי, שלב בחיים וצרכים. במקביל, עם צמיחת החברה, היא גייסה לשורותיה עובדים ותיקים ומנוסים מהתעשייה שהתמחו במתן שירותים ללקוחות גדולים כולל מרשימת Fortune 500. כל אלה, יחד עם ההתפשטות על פני הגלובוס, מחייבים גמישות בעבודה ומיקוד ב-Wellness. התאמת הטיפול לכוח העבודה המשתנה היא אחד האתגרים המשמעותיים שלנו, כי בסופו של דבר, הצורך ה-HR והצורך העסקי שלובים זה בזה".

בינואר הקרוב תציין SentinelOne עשור להיווסדה. הדו"ח הכספי שפרסמה לאחרונה לרבעון הפיסקלי השלישי (הסתיים ב-31 באוקטובר 2022) חשף, בין היתר: עלייה של 106% בהכנסות ל-115.3 מיליון דולר; עלייה של 106% בקצב ההכנסות השנתי (ARR) ל-487.4 מיליון דולר; שיעור שימור הכנסות מלקוחות של 134%; גידול של כ-55% במספר הלקוחות הפעילים ליותר מ-9,250; וגידול של כמעט 100% במספר הלקוחות עם ARR של יותר ממאה אלף דולר.

ב-SentinelOne מציינים כי גם בסביבת המאקרו הנוכחית ומול חוסר הוודאות בשווקים, תימשך ההקפדה על שיעור חלוקת המניות הגבוה לכלל העובדים ומיד עם קליטתם. כן תימשך מדיניות ההשקעה בחינוך, קיימות, הכלה וגיוון וסוגיות נוספות המשתלבות בקוד הפנימי של החברה, זאת במסגרת S Foundation שהשיקה SentinelOne מוקדם יותר השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully