וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד אגמון, רוזנברג הכהן מתמזג עם משרד טולצ'ינסקי מרציאנו כהן לויצקי

27.12.2022 / 13:24

במשרד הממוזג יהיו כ-180 עורכי דין. המיזוג מגדיל ומבסס משמעותית את פעילות המשרדים בתחומים המסחריים ובתחומי ההייטק והטכנולוגיה

עובדי משרד אגמון. יחצ,
צוותי המנהלים של שני המשרדים/יחצ

משרד אגמון ושות', רוזנברג הכהן ושות' מתמזג עם משרד טולצ'ינסקי מרציאנו כהן לויצקי. במשרד הממוזג יהיו כ- 180 עורכי דין. מדובר בשני משרדים ותיקים ומובילים בתחומי העיסוק שלהם.

משרד אגמון, המונה כ-140 עורכי דין, עוסק בכל תחומי המשפט האזרחי-מסחרי. המשרד מייצג תאגידים ויחידים בהליכים משפטיים מורכבים בהיקפי ענק, מעורב בעסקות הגדולות ביותר במשק הישראלי, בהליכי הרגולציה המהותיים ביותר ומספק ייעוץ לחברות בצמתים אסטרטגיים בכל שלבי פעילותן. בין תחומי המומחיות של המשרד: ליטיגציה על כל גווניה (לרבות תובענות ייצוגיות ונגזרות, משפט מנהלי), ניירות ערך, תאגידים ושוק ההון, מיזוגים ורכישות, אנרגיה לרבות חשמל ואנרגיות מתחדשות, תכנון בניה, נדל"ן, התחדשות עירונית, עסקות בינלאומיות, תשתיות, בנקאות, מימון, דיני תחרות והגבלים עסקיים, איכות הסביבה, הייטק וטכנולוגיה, פירוקים והבראת חברות, דיני עבודה, צווארון לבן ועוד.

משרד טולצ'ינסקי, המונה כ-40 עורכי דין, עוסק בליווי משפטי וייצוג בעסקות מסחריות מורכבות ורחבות היקף של תאגידים מובילים בישראל ובעולם בתחומי ההייטק והביוטק, מיזוגים ורכישות, Licensing ומיסוי. המשרד מלווה פעילותן והשקעותיהן של קרנות הון סיכון ישראליות וזרות. צוות המשרד מייצג בהליכים מורכבים לניהול משברים ויישוב סכסוכים בכלל הערכאות לרבות בוררויות וגישורים בתחומים עסקיים ופיננסים. בנוסף מייצג המשרד חברות ביטוח בעסקות מסחריות ומתמחה בנדל"ן ובדיני עבודה. בין לקוחותיו הקבועים של המשרד נמנות חברות ישראליות ורב לאומיות בולטות. המיזוג מגדיל ומבסס משמעותית את פעילות המשרדים בתחומים המסחריים ובתחומי ההייטק והטכנולוגיה.

עו"ד צבי אגמון, שותף מייסד של משרד אגמון: "המיזוג בין המשרדים הוא טבעי. הוא נעשה על רקע ערכים ומקצועיות בלתי מתפשרת של שני המשרדים ויביא לחיזוק משמעותי בתחומים רבים. השינויים שחלו בשנים האחרונות בשוק העבודה בכלל, ובשוק עורכי הדין בפרט מחייבים התרחבות, צמיחה והתחדשות. המיזוג יגשים את החזון המשרדי של גדילה תוך שמירה על האופי הייחודי של המשרד".

עו"ד מנחם טולצ'ינסקי (טולי), שותף מייסד של משרד טולצ'ינסקי מרציאנו כהן לויצקי: "החיבור האישי והמקצועי שלנו עם החברים במשרד אגמון מבטיח כי במשרד הממוזג ישמר הייחוד האנושי של שני המשרדים, בד בבד עם הובלה מקצועית בכל התחומים הרבים בהם נעסוק. אנו משוכנעים כי איחוד הכוחות המצוינים יביא לתועלת רבה לציבור לקוחותינו - חברינו ולכלל עורכי הדין והעובדים."

  • עוד באותו נושא:
  • עורכי דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully