וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית אופנתית: תכירו את PLAN B, מותג בייסיק חדש, חכם ועצמאי

עודכן לאחרונה: 27.12.2022 / 16:48

PLAN B הוא מותג בייסיק חדש מבית רונן חן, הוא מיועד להיות מותג עצמאי ולהוות אופנה פרקטית להרכבת מלתחה חכמה במחירים נגישים. בהקמת המותג הושקעו עד כה כ-2 מיליון שקל וחנות הדגל מתוכננת להיפתח בקרוב ברחוב דיזנגוף בתל אביב

חורף 22-23  planb. דור שרון,
שואפת להיות אופנת בייסיק חכמה: PLAN B/דור שרון

המותג PLAN B שואף להיות הסמארט בייסיק החדש לנשים, כזה שמציע מלתחה על-זמנית, בקפסולה מזוקקת של פריטים הכרחיים ופריטים משלימים ללקוחה העכשווית. הוא נולד מתוך מחשבה על הצורך בבגדים מדויקים שמבוססים על גזרות קלאסיות, בדים איכותיים במיוחד ומחירים נגישים.

PLAN B מבקש להיות טריטוריה חדשה, נקייה וחכמה שמאפשרת להתלבש מתוך צורך בבגדים אמיתיים ומתוך אהבה לסגנון על-זמני ורב-עונתי - עם בגדים שירכיבו את המלתחה הנכונה.

חורף 22-23, PLAN B. דור שרון,
קולקציית חורף 22-23 של המותג החדש מבית רונן חן - PLAN B/דור שרון

מנציגי המותג נמסר: "PLAN B הוא זיקוק של שקט בים השפע הרווי של עולם האופנה המהירה: בגדים מודרניים, שנועדו לשרת את הלובשת אותם, בין אם מדובר בבגדי בייסיק לבית, בגדי עבודה או בגדים ליציאה בעיר. אלו הם בגדים שעוצבו מתוך דיוק מחשבה על התחושה, הנוחות, הפונקציונליות והאיכות, תוך מתן מגוון אפשרויות של צבעים, גזרות ובדים. אלו הם בגדים שמשרטטים קלאסיקה מודרנית החפה מרעשי הרקע של העולם שמסביב".

בכוונתו של המותג PLAN B להוות פתרון מלא לכל מי שמחפשת את השקט הזה: פריטי סמארט בייסיק לצד פריטים עונתיים ובולטים יותר, כשהדגש עובר לאסתטיקה של קווים מינימליסטיים, גזרות רפויות נעימות ודיוק בבדים איכותיים כמו כותנה, פשתן וויסקוזה. אלו הם בגדים המאפשרים לבישה יומיומית, פריטי must-have שכוחם בפשטות, איכות ודיוק - מסוג הדברים שנדיר למצוא בשפע האופנתי, העמוס והטרנדי מדי של האקלים האופנתי הנוכחי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חורף 22-23, PLAN B. דור שרון,
פתרון מלא לכל מי שמחפשת שקט במלתחה, PLAN B/דור שרון

הקולקציה הראשונה של PLAN B מציעה כ-40 דגמים הכרחיים, מבגדי סמארט בייסיק הכוללים מגוון טישרטים בגזרות שונות, בגדי גוף דרך חליפות לעבודה, ז'קטים קלילים, חולצות מכופתרות ועד חטיבת ג'ינס רחבה הכוללת מכנסי ג'ינס בגזרות שונות, חולצות ג'ינס ופריטים משלימים אחרים.

טווח מחירים: חולצות מכופתרות: 230-270 שקל, חולצות טי: 170-230 שקל, סריגים: 230-330 שקל, ג'ינסים: 350 שקל, מכנסים מחויטים: 300-350 שקל, ז'קטים: 400-450 שקל, בגדי גוף: 200-230 שקל.

בקרוב תיפתח החנות הראשונה ברחוב דיזנגוף 91 ת"א, באתר האינטרנט https://planb-fashion.com/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully