וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטוטו הכול יכול לקרות: התביעה הייצוגית והפשרה

28.12.2022 / 9:22

המועצה להסדר הימורים בספורט (טוטו-ווינר) התחייבה לפעול ליידוע אקטיבי של לקוחות ביחס לכספים במיליוני שקלים שהצטברו בחשבונות רדומים ולאפשר ללקוחות למשוך את הכספים. מה זה אומר?

אתר ווינר. אתר WINNER, אתר רשמי
עד כה ניתן היה למשוך כסף רק דרך המחשב. אתר Winner/אתר רשמי, אתר WINNER

בית המשפט המחוזי אישר הסדר פשרה בתובענה ייצוגית שהוגשה כנגד המועצה להסדר הימורים בספורט (הטוטו-ווינר), בטענה שהמועצה פועלת בניגוד לדין ביחס להפעלת ההימורים באינטרנט, ומחזיקה כספים של לקוחות אצלה בחשבונות וירטואליים לא פעילים, בלי שהיא מדווחת באופן שוטף ללקוחות אודות יתרת הכספים המוחזקים אצלה, ואף אינה פועלת להשבת הכספים ללקוחות. סכום הכספים בחשבונות לא פעילים הוערך על ידי המועצה בכ- 2 מיליון שקל.

הסדר הפשרה כולל הוראות להסדרת התנהלות המועצה בכל הנוגע לחשבונות לא פעילים על מנת שהלקוחות יוכלו לקבל את הכספים חזרה אליהם, והכול באמצעות יידוע אקטיבי, ובכלל זה עדכון שוטף של לקוחות אודות יתרת זכות בחשבונם באמצעות דוא"ל, עדכון שוטף של לקוחות באמצעות מסרון, יצירת קשר טלפוני עם לקוחות לא פעילים שליחת מכתבים ללקוחות לא פעילים, וכן דיווח לאפוטרופוס הכללי. התחייבויות המועצה אינן מוגבלות בזמן, כך שהתביעה הייצוגית הצליחה למעשה לפתור אחת ולתמיד את הבעיה של חשבונות רדומים. המועצה גם התחייבה לשנות את תנאי השימוש שלה בהתאם להתחייבויות בהסכם הפשרה.

את התובע יצגו עורכי הדין שאול ציוני, אלי פילרסדורף ורעות זייטלבך ממשרד "ציוני פילרסדורף פיליפ" בפני השופט אבי פורג. התביעה יושבה בגישור בעזרת השופט (בדימוס) יצחק ענבר. עו"ד שאול ציוני: "מדובר בהסדר חשוב מאוד שמסדיר את התנהלות המועצה להסדר ההימורים בספורט ביחס לחשבונות לא פעילים של לקוחות שבהם הצטברו כספים של הלקוחות. ההסדר לא מוגבל בזמן, וישנה את התנהלות המועצה בנושא מעתה ואילך. יש כאן הישג חשוב מאוד של התביעה".

הסעיפים המרכזיים מתוך הסדר הפשרה

המועצה תאפשר ללקוחות למשוך יתרות זכות המצויות בחשבונם גם באמצעות אפליקציית Winner בסלולר, ולא רק דרך מחשב.

הלקוחות הזוכים יקבלו אודות יתרת זכות בחשבונם באמצעות דוא"ל ומסרונים לנייד.

המועצה מתחייבת לנסות ליצור קשר טלפוני עם לקוחות זוכים במטרה לעדכן אותם על כספי זכייה שלא נמשכו, ועומדים זמינים לרשותם.

כספים בחשבונות רדומים, שלא נוצר קשר עם בעלי החשבון, יופנו לטיפול האפוטרופוס הכללי.

עיקרי ההסדר יובאו לידיעת הציבור באמצעות אתר האינטרנט של המועצה וכן במודעות בעיתונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully