וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפתח סרי מונה למנכ"ל כצט

28.12.2022 / 10:47

בתפקידו האחרון ניהל סרי את חברת wavelength Pharmacutical ( וויבלנגת' פארמה) לאחר שהוביל את רכישתה מפריגו ומכירתה לחברת סיקוונס (Seqens) הצרפתית

יפתח סרי. סנאפ,
יפתח סרי/סנאפ

חברת כצט שבשליטת קרן פורטיסימו קפיטל, הודיעה היום על מינויו של יפתח סרי למנכ"ל כצט. לסרי ניסיון עשיר ומגוון של מעל ל- 28 שנים בתפקידים שונים בתחום הפארמה בחברות ישראליות וגלובליות.

בתפקידו האחרון ניהל סרי את חברת wavelength Pharmacutical ( וויבלנגת' פארמה) לאחר שהוביל את רכישתה מפריגו ומכירתה לחברת סיקוונס (Seqens) הצרפתית. בעבר כיהן סרי במגוון תפקידים בכירים, ביניהם מנכ"ל בכיר בחברת סאן פרמסוטיקל, מנכ"ל ניופארם (היום Be של שופרסל) ומנכ"ל הפארמה בטבע ישראל. כמו כן, שימש סרי כשותף בסטארטאפים בתחומי הפרמצבטיקה והמזון וכיועץ לחברות בתחום".

יפתח סרי בעל תואר שני במינהל עסקים מהמרכז הבינתחומי רייכמן, תואר שני במדעי הרפואה ותואר ראשון במדעי החיים, שניהם מאוניברסיטת בן גוריון.

יפתח סרי, מנכ"ל כצט הנכנס, ציין "אני נרגש להצטרף לחברה בעלת מוניטין מרשים וארוך שנים של מצוינות וחדשנות, שאת מוצריה מכירים בכל בית בישראל. אשקיע מניסיוני ומרצי, יחד עם ההנהלה המצוינת ובגיבוי קרן פורטיסימו על מנת להמשיך ולהרחיב את הפעילות ולבסס את מעמדה של כצט כפלטפורמה מובילה וחדשנית בארץ ובעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully