וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל שטראוס ישראל, אייל דרור, הודיע על פרישה

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 12:10

על פי הודעת החברה, המנכ"ל היוצא הוא שביקש לסיים את תפקידו. עוד מודיעה שטראוס כי אייל דרור יוביל עוד מספר פרויקטים שלאחריהם יצא ללימודים בהרווארד. מנכ"ל קבוצת שטראוס, שי באב"ד: "הוביל לתוצאות עסקיות יוצאות דופן". האם יש קשר לפרשת הסלמונלה?

עופרה שטראוס, יו"ר קבוצת שטראוס, מנכ"ל הקבוצה, גיורא בר דעה, מנכ"ל שטראוס ישראל, אייל דרור,בתדרוך עיתונאים, 28 באפריל 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
אייל דרור (משמאל) לצד עופרה שטראוס ונשיא הקבוצה הפורש גיורא בר דעה. שני המנהלים שהתייצבו לצד שטראוס במסיבת העיתונאים עם פרוץ פרשת הסלמונלה, כבר לא בתפקידם/פלאש 90, אבשלום ששוני

נמשכים השינויים הפרסונליים בקבוצת שטראוס. אחרי פרישתו של מנכ"ל הקבוצה הקודם, גיורא בר דעה שהוחלף על ידי שי באב"ד, לשעבר מנכ"ל משרד האוצר, הודיעה הקבוצה היום על פרידה צפויה ממנכ"ל שטראוס ישראל, אייל דרור.

על פי הודעת שטראוס: "אייל דרור מנכ"ל שטראוס ישראל הודיע על בקשתו לסיים את תפקידו לאחר חמש שנים בהן הוביל בהצלחה את פעילות החברה בישראל. בחודשים הקרובים ילווה אייל את המחליף שייבחר וייקח חלק בהובלת פרויקטים אסטרטגיים בקבוצה. לאחר מכן ייצא מטעם הקבוצה לקורס ייעודי למנהלים בכירים בהרווארד".

עופרה שטראוס, יו"ר קבוצת שטראוס, מנכ"ל הקבוצה, גיורא בר דעה, מנכ"ל שטראוס ישראל, אייל דרור,בתדרוך עיתונאים, 28 באפריל 2022. יותם רונן, צילום מסך
עופרה שטראוס בין שני המנהלים הפורשים. במסיבת העיתונאים, עקב פרשת הסלמונלה, הדגישה כי איש מהם לא ישלם את מחיר הפרשה/צילום מסך, יותם רונן

שוקולד מריר

אייל נכנס לתפקיד בשנת 2018 ועל פי שטראוס: "הוביל את החברה לתוצאות עסקיות מצוינות ולשיפור משמעותי בכל המדדים הפיננסים, תוך גילוי מנהיגות יוצאת דופן המאופיינת ברגישות, נחישות, שאיפה למצוינות וראיה אסטרטגית.

בשנים האחרונות, הציגה שטראוס ישראל תוצאות עסקיות מצוינות, החל מצמיחה גבוהה לאורך זמן, הגדלת נתח השוק, שיפור ברווח וביסוס המובילות של שטראוס בתחומי המחלבה, הסלטים והחטיפים המלוחים.

בשנים אלו, הרחיבה שטראוס את פעילותה בתחום החלב הצמחי, בין היתר קיבלה שטראוס את הזיכיון לייבוא והפצת מוצרי אלפרו בישראל, כמו כן הוביל אייל את המהלך להקמת מפעל חדש לייצור מוצרים מבוססי חלב צמחי בסמוך למחלבה באחיהוד.

בנוסף הועמקו שיתופי הפעולה עם השותפים הבינ"ל שלנו פפסי ודנונה, כמו גם עם יטבתה ויד מרדכי, הוקמה יחידה ייעודית לתחום המוצרים הקפואים והושקו פלטפורמות טכנולוגיות חדשות. לצד הביצועים העסקיים, בוצעה קפיצת מדרגה בהרכב התזונתי של פורטפוליו המוצרים, תוך מיקוד בפתרונות לקהלים שונים, באופן שחיזק את המובילות של שטראוס".

שטראוס מונים את מפעלותיו של דרור ומציינים בהודעתם כי: "במהלך השנה האחרונה ניהל אייל את משבר האיכות במפעל הממתקים בנוף הגליל, אחד האירועים המורכבים שידעה שטראוס מעודה, זאת תוך הפגנת אחריות ונחישות לבצע את כל הפעולות הדרושות על מנת להשיב את העסק למסלול, כשהמפעל והמוצרים טובים יותר".

כזכור, פרשת הסלמונלה השביתה למשך חודשים ארוכים את מפעל הממתקים בנוף הגליל והסבה לחברה נזק שנאמד במאות מיליוני שקלים.

דרור אמנם לא הוכרז כאחראי לאירוע, לא כל שכן כאשם, אבל ההודעה על הפרידה מבר דעה וממנו, במהלך אותה שנה בה אירעה התקרית, מעלה לכל הפחות קשר נסיבתי.

אגב, במסיבת העיתונאים שקיימה החברה בעת התפוצות הפרשה, נשאלה עופרה שטראוס ישירות, על ידי ליאת רון מוואלה! האם מישהו מהיושבים לצידה ישלם בכיסאו על האירוע והשיבה בשלילה נחרצת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שי באבד מנכ"ל משרד האוצר בראיון לוואלה!NEWS. רוני כנפו
שי באב"ד, מנכ"ל קבוצת שטראוס. מודה לדרור/רוני כנפו

שטראוס ממשיכה למנות את מפעלותיו של דרור גם בתחום החברתי:

"בצד המהלכים העסקיים הוקמו בשנים האחרונות פלטפורמות חדשות לקליטה ושילוב של עובדים ומנהלים מהחברה הערבית, חל שיפור נוסף בשיעור הנשים המנהלות וכן פותחו מוצרים עם אריזות מונגשות לאנשים בעלי מוגבלויות.

במקביל לקח על עצמו דרור תפקיד מרכזי במסגרת הפורום החברתי כלכלי, שהוקם בישראל. הצוות שהוביל אייל איגד אנשים מהמגזר העסקי והציבורי, ובין היתר, השיק מיזמים לאומיים לקידום רכש מגוון ושילוב שוויוני של החברה הערבית בתעשייה הישראלית".

שי באב"ד : אנו רוצים להודות לאייל על שותפות והובלה בבניית תשתית עסקית ואסטרטגית, על נתינה ותרומה גדולה ויצירה של רקמה אנושית ותרבותית ייחודית. אייל הוביל את שטראוס ישראל לתוצאות עסקיות יוצאות דופן, ולשיפור בכל המדדים הפיננסים, תוך גילוי מנהיגות המאופיינת ברגישות ונחישות, מצוינות ויכולת ייחודית לראות כמה צעדים קדימה. הוא הוביל את החברה בתקופה סוערת, שמר על החוסן של שטראוס ישראל ודאג לבנות תשתיות שיבטיחו מצוינות בעתיד.

אייל ביקש לסיים את תפקידו לאחר חמש שנים בתפקיד ואני מודה לו בשם כל אנשי ונשות שטראוס. בחודשים הקרובים ילווה אייל את המחליף שייבחר וייקח חלק בהובלת פרויקטים אסטרטגיים בקבוצה ולאחר מכן יצטרף לקורס מנהלים בכירים בבית ספר למנהל עסקים בהרווארד."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully