וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי גל ישמש סמנכ"ל התוכן של HOT, נוה ראובני סמנכ"ל עסקי

28.12.2022 / 12:20

בתפקידו האחרון שימש גל כסמנכ"ל השיווק והתוכן של חברת פרטנר, ובעברו שימש כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של YES וכמנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט. ראובני משמש מזה חמש שנים בתפקיד מנהל חטיבת השיווק ב- HOTmobile

אורי גל. רמי זרנגר,
אורי גל/רמי זרנגר

חברת HOT הודיעה היום על שני מינויים חדשים בשדרת ההנהלה של החברה.

אורי גל ימונה לתפקיד של סמנכ"ל התוכן בחברה. לגל ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם שוק התקשורת והטלוויזיה והוא מילא שורה ארוכה של תפקידים בכירים. בתפקידו האחרון שימש גל כסמנכ"ל השיווק והתוכן של חברת פרטנר, ובעברו שימש כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של YES וכמנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט. לגל תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית ו- MBA מביה"ס וורטון בארה"ב.

אורי גל: "אני שמח מאוד על ההזדמנות להצטרף ל-HOT , יחד נמשיך ונפתח את מקומה של HOT כשחקן התוכן הדומיננטי בישראל וכיצואן מוביל של יצירה ישראלית".

נוה ראובני. סיון פרג',
נוה ראובני/סיון פרג'

נוה ראובני ימונה לתפקיד סמנכ"ל החטיבה העסקית. החטיבה העסקית אמונה על מתן שירותי התקשורת של החברה בקרב עסקים קטנים, חברות וארגונים גדולים וציבוריים, החטיבה בצעה בשנים האחרונות קפיצה גדולה והעמיקה את האחיזה שלה בשוק הלקוחות העסקיים. נוה מביא עמו ניסיון רב בשוק התקשורת והוא משמש מזה חמש שנים בתפקיד מנהל חטיבת השיווק ב- HOTmobile. בשנה האחרונה הוביל נוה את פעילות המותג NEXT ב-HOT שחיזק את מעמדו בשוק שנה האחרונה. נוה שימש לפני כן כראש אגף שיווק ב-HOT ובישרכארט.

נוה ראובני: " HOT היא בית בשבילי ואני מודה על ההזדמנות ומשוכנע כי נוביל ביחד את החטיבה העסקית להצלחות רבות".

מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין בירכה על המינויים החדשים: "אני משוכנעת שאורי ונוה יובילו את החטיבות להישגים חדשים וימשיכו ויצעידו את העשייה ב-HOT.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully