וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LEGO ללא מע"מ: לגו סטור מתרחבת עם סניף רשמי שני בעיר אילת

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 14:46

לאור הצלחתו של סניף הדגל הראשון, קבוצת LEGO בשיתוף פעולה עם שותפתה בישראל, קבוצת TOR, פותחת חנות רשמית שנייה בישראל. כשנה לאחר פתיחת החנות הרשמית של המותג בתל אביב הפעם הוא מגיע לעיר הדרומית אילת. החנות החדשה תפתח במהלך חודש מרץ במתחם ביג סנטר

לגו סטור ישראל סניף דיזנגוף סנטר. יח"צ,
לגו סטור ישראל, הסניף הרשמי הראשון שנפתח בדיזנגוף סנטר/יח"צ

החנות החדשה, השנייה והרשמית של המותג LEGO עתידה להיפתח בחודש מרץ 2023 במתחם ביג סנטר באילת, היא תתפרש על שטח של 200 מ"ר, ותספק ללקוחות הישראלים, חובב לגו בכל הגילאים, חוויית קנייה ייחודית.

החנות הרשמית החדשה תכיל את מגוון המוצרים הרחב ביותר בישראל, מרכז יצירה אישי ודגמים בלעדיים והיא תעוצב תחת הקונספט החדש "Retailtainment' עם התנסויות ומתחמים שיאפשרו למבקרים לחוות את עולם המשחק של LEGO.

לדברי ערן תור, מנכ"ל ובעלים של לגו ישראל וקבוצת TOR: "אנו שמחים על האהבה שקיבלנו מאוהדי LEGO, בוני המחר, שביקרו בחנות בתל אביב מאז פתיחתה. ברור שישראלים מאוד נהנים מחוויית חנות LEGO הייחודית. המטרה שלנו היא להגיע לכמה שיותר ילדים ומשפחות כדי להעלות חיוכים ברחבי ישראל. אני מאמין שהחנות החדשה באילת תהפוך ליעד חובה למשפחות וילדים בו יוכלו ליהנות הן מחוויית LEGO הטובה ביותר והן מיתרון האזור ללא מע"מ. אנו מצפים לפתוח את החנות החדשה הזו לפני חג הפסח הקרוב ולארח מעריצים כשהם נהנים מחוויית LEGO הייחודית".

חנות לגו הראשונה בישראל נפתחה בדיזנגוף סנטר. אבישי פינקלשטיין,
חוויית קנייה לחובבי הלגו בכל הגילאים, לגו סטור/אבישי פינקלשטיין

מדליין אדוארדס, מנכ"לית אזור LEGO טורקיה, ישראל, יוון: "חנות LEGO החדשה תציע למבקרים בכל הגילאים את ההזדמנות לקבל השראה מאינסוף אפשרויות משחק ולצאת למסע גילוי מרגש אל היקום של LEGO. אנחנו לא יכולים לחכות להביא חוויות חדשניות לחובבי LEGO בכל הגילאים באילת, ולהפוך ליעד להשקות מוצרים, אירועים ומרכז לקהילת מעריצי LEGO שלנו".

החנות השנייה של LEGO® תפתח במרכז ביג אילת במהלך חודש מרץ 2023. תאריך הפתיחה הרשמי ואירוע הפתיחה החגיגי ייחשף בקרוב באתר המותג.

המשימה של קבוצת LEGO היא לעורר השראה ולפתח את בוני המחר באמצעות כוח המשחק. מערכת LEGO במשחק, עם הבסיס שלה בלבני LEGO®, מאפשרת לילדים ולמעריצים לבנות כל דבר שהם יכולים לדמיין.

קבוצת LEGO נוסדה בבילונד, דנמרק בשנת 1932 על ידי אולה קירק כריסטיאנסן, שמה נגזר משתי המילים הדניות LEg GOdt, שמשמעותן "שחק טוב". כיום, קבוצת LEGO נותרה חברה בבעלות משפחתית שבסיסה בבילונד. עם זאת, מוצרייה נמכרים כיום ביותר מ-140 מדינות ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully