וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבינלאומית ועומר אדם: אופטיקנה משיקה קולקציה למותג הבית

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 17:43

מותג המשקפיים Cattleya ("קאטליה") הושק לראשונה ב-2021 וכיום הוא נחשב למותג צעיר, צומח מוביל ומבוקש בקרב צעירים, גם (אבל לא רק) בזכות המחיר הנגיש והאחיד של הדגמים. את הקמפיין החדש, מוביל הפרזנטור עומר אדם, הפעם לצד דוגמנית בינלאומית של בתי אופנה מובילים

קאטליה 2023. סיימון אלמלם,
קולקציית החורף של מותג המשקפיים קאטליה לשנת 2023/סיימון אלמלם

רשת אופטיקנה משיקה את קולקציית 2023 של מותג Cattleya עם קמפיין מצולם בו השתתפו עומר אדם, שמשמש כפרזנטור של המותג, כשלצידו הדוגמנית הבינלאומית ליתאי מרכוס, שכיכבה בלא מעט קמפיינים של בית האופנה Balenciaga וצעדה על המסלול בתצוגות של בתי האופנה המובילים דוגמת גוצ'י, מיו מיו ובלנסיאגה הנחשבים למדוברים ביותר במסגרת שבועות האופנה.

הקולקציה החדשה של Cattleya ("קאטליה"), משלבת 50 דגמים חדשים, מתוכם כ-30 משקפי שמש ו-20 דגמים של משקפיים אופטיים.

קאטליה 2023. סיימון אלמלם,
קאטליה 2023: עשרות דגמים של משקפי שמש במחיר אחיד, 299 שקל/סיימון אלמלם

הקולקציה הנוכחית ממשיכה להכתיב טרנדים, עם הקו הצעיר והאדג'י של המותג, זה שמתכתב עם החיים עצמם עם שילוב של נגיעות מאופנת העילית ועיצובים השואבים השראה מבתי האופנה המובילים באירופה בשילוב נגיעות לטיניות.

הדגמים בקולקציה מציגים מסגרות בגוונים ירוקים עזים ברוח טרנד הקיימות החם הכובש את עולם האופנה, לצד מסגרות בעלות צבעים נועזים נוספים, שימוש בחומרים ממוחזרים, מסגרות א-סימטריות, מסגרות בעלות פרופילים עבים וחדים, מסגרות בהירות ושילובים של שרשראות ומסכות.

מה שמייחד את מותג המשקפיים Cattleya, הוא המחיר הנגיש והאחיד, כאשר עשרות הדגמים בקולקציה, נמכרים במחיר של 299 שקל ומסגרות המשקפיים האופטיות כוללות בדיקת אופטומטריסט במחיר של 399 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קאטליה 2023. סיימון אלמלם,
הפרזנטור עומר אדם לצד הדוגמנית הבינלאומית, ליתאי מרכוס, למותג המשקפיים Cattleya/סיימון אלמלם

עמוד האינסטגרם המצליח של המותג מציג תוכן עשיר, צעיר, אופנתי ובינלאומי המשלב אווירה יוקרתית מפריים לוקיישנים בינלאומיים, לצד סלבריטאים ישראליים ובינלאומיים שבוחרים לשלב את המותג בחיי היום יום שלהם.

המותג, ששמו כשם סחלב קולומביאני נדיר הגדל ביערות הגשם של קולומביה, פונה לקהל יעד צעיר, אופנתי שחי את ברשתות החברתיות, מבין את ערך הקיימות אך לא מתפשר על איכות ומחיר נגיש.

המשקפיים מיוצרים בתנאים קפדניים ומשלבים את החומרים המתקדמים ביותר בעולם האופטיקה דוגמת טיטניום, אפונים קרמיים נעימים למגע שיוצרו בשיטה ייחודית וסופיות במילוי שרף מבודד המאפשר הרכבה נוחה וקלה והצירים מגיעים עם תוספת פנימית קשיחה העשויה מפלדת אל-חלד.

מסגרות המשקפיים של Cattleya קלות, גמישות והיפו-אלרגניות והעדשות עשויות מחומרים מתקדמים תחת מבדקי בקרת איכות מחמירים כדי לספק לעין הגנה וסינון מקסימלי של הקרינה המזיקה.

הדגמים של המותג נמכרים בלעדית ברשת אופטיקנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully