וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד אייל ידין נבחר ליו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות

28.12.2022 / 16:05

חילופי גברי באיגוד עובדי התחבורה בהסתדרות: מזכירות האיגוד בחרה בעו"ד אייל ידין לתפקיד יושב ראש האיגוד. יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "איגוד עובדי התחבורה הוא איגוד חשוב, ואין לי ספק שאייל יוביל את האיגוד לעשייה והצלחה"

עו"ד אייל ידין. דוברות ההסתדרות,
עו"ד אייל ידין/דוברות ההסתדרות

מזכירות איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות בחרה בעו"ד אייל ידין לתפקיד יו"ר האיגוד, בהמשך להמלצתו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד. ידין יחליף את יו"ר האיגוד היוצא אבי אדרי אשר שימש בתפקיד ב-14 השנים האחרונות.

עו"ד אייל ידין, בן 40 נשוי + 2, עבד בעבר במשרד עוה"ד בנימין מ. כהן ושות', המתמחה בתחום יחסי עבודה, וכן כיהן כסמנכ"ל עסקי בחברת הביטוח מגדל. מאז פרישתו ממגדל, הקים ידין חברת ייעוץ בתחום יחסי עבודה.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: עו"ד אייל ידין הוא האיש הנכון בזמן הנכון. איגוד עובדי התחבורה הוא איגוד חשוב, ואין לי ספק שאייל יוביל את האיגוד לעשייה והצלחה. אני מודה ליו"ר איגוד עובדי התחבורה היוצא עו"ד אבי אדרי על עשייה משמעותית לאורך השנים ועל עבודה מעולה במסירות ובנחישות לאורך הדרך. אבי היווה מופת למנהיגות אחראית והינו שותף להישגים משמעותיים של ההסתדרות למען כלל עובדי התחבורה בישראל".

יו"ר איגוד עובדי התחבורה הנכנס עו"ד אייל ידין: "אני מודה למזכירות האיגוד וליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, על האמון והתמיכה שהעניקו לי ועל הזכות לייצג עובדים שעבודתם הקשה והמסורה מניעה את גלגלי הכלכלה במדינה. אשנס מותניים ואפעל בנאמנות וללא לאות יחד עם העובדים ונציגיהם ויחד עם ראשי החטיבות באיגוד, שכבר הספקתי להכיר ולהוקיר בשנים האחרונות, כדי להבטיח שכר ותנאי עבודה ראויים. אני קורא לכל המעסיקים בענף לפעול יחד איתנו בשיתוף פעולה, מתוך שקיפות, הוגנות ואמון הדדי. בשם כולנו, אני מבקש להודות לאבי אדרי על תרומתו רבת השנים לאיגוד ולעובדים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully