וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת פיג'מות: המותג PETIT BATEAU משיק עולם נאיבי ושיקי לקטנים

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 10:27

מותג הילדים הצרפתי PETIT BATEAU (פטיט באטו), מציג עולם נאיבי של פיג'מות, הכולל דגמים אייקונים לצד דגמים חדשים בגוונים עדינים. המותג שנולד בשנת 1920 וקרוי על שם אלמנט עם קונוטציה של חופש ואופק ("סירה קטנה" בצרפתית), מציע גם שיטות הלבשה ייחודיות לתינוק שלך

petit bateau,  factory54, המחיר: 77-189. יח"צ חו"ל,
petit bateau, factory54, המחיר: 77-189 שקל/יח"צ חו"ל

בחודשים הראשונים לחיי התינוק, הפיג'מה היא לא רק בגד לשעות השינה, אלא כזו שתלווה אותו לאורך שעות רבות במהלך היממה כולה.

קיים הגיון רב להרכיב עבור התינוק מלתחה המבוססת על בגדי גוף ואוברולים המעניקים הגנה טובה בשמירה על חום הגוף, לצד מקסום טווחי התנועה החשובים להתפתחות תקינה של התינוק.

כשמדברים על בגדי ילדים, יש אלמנטים רבים שחשוב להקפיד עליהם, וזה מסביר את הפופולריות וההערכה להן זוכה פטיט באטו, שכן, המותג הצרפתי נודע בזכות עיצוב מלא מחשבה הכולל הקפדה על לבישה קלה ונוחה, עמידה בכביסות מסביב לשעון, ושיק צרפתי נאיבי שמגלם במדויק את מה ששמיש ונחוץ ביותר לקטנטנים שלנו.

עולם הפיג'מות של פטיט באטו מציע חגיגה של איורים נאיביים יפהפיים בפלטת גוונים עדינה. בין אם אלו הדפסים של טבע וחיות, לבבות, כוכבים, פסים, פרחים, אופניים או כיתובים מתוקים בצרפתית - כל פריט בקולקציה הוא פיס בפני עצמו.

petit bateau, factory54, המחיר: 101 שקל  במקום 169 שקל. יח"צ חו"ל,
petit bateau, factory54, המחיר: 101 שקל במקום 169 שקל/יח"צ חו"ל

השם פטיט באטו ("סירה קטנה" בצרפתית) נולד בשנת 1920, אז הופיעה לראשונה דמותה של מרינט בספרי ילדים בצרפת, דמות שבהמשך שרה לצלילי שיר ילדים המספר על סירות בים. אותה מרינט שימשה כדמות הפרסומית הראשונה של המותג ובמהרה הפכה לקמע שלו.

בגדי הגוף מבית המותג הצרפתי, הוכיחו את עצמם במשך שנים רבות כמוצר חיוני לתינוקות ולהורים. הכפתורים הלחיצים והחריצים לזרועות גורמים לתינוק לנוע בחופשיות, ומסייעים להורים בהלבשה נוחה וקלה.

משימת ההלבשה של תינוקות קטנטנים פשוטה יותר דרך הראש בזכות עיצוב מחשוף עגלגל יותר וסגירת תיקתקים נסתרים בין הרגליים.

עוד המצאה שנולדה באטלייה של פטיט באטו הוא אריג קטיפת-מגבת, המשמש בעיקר כפיג'מה לילדים בזכות תכונות הבידוד התרמי שלו ומגע המשי שאין כמותו.

בשנת 1970 הושקה כותנת הפסים הדקים והמעודנים של המותג. לצורך כך נדרשה סריגה דו-חוטית חדשה לחלוטין, עם מכונות סריגה מיוחדות ובשנת 1990 התווסף לרכות של הכותנה אלמנט החום של חוט הצמר, כאשר פטיט באטו יצרו בד צמר וכותנה חדש ששילב את התכונות של שני החומרים, רכות וחום, במטרה להגן על טמפרטורת הגוף של התינוקות והפעוטות באופן שיהיה הנוח ביותר עבורם.

הפסים האייקונים הפכו להדפס הדגל האהוב והמזוהה ביותר עם המותג, ובכל עונה ניתן למצוא אותם מעטרים בגזרות ובגוונים חדשים בגדי גוף, אוברולים, טי-שירטס, סריגים, הלבשה תחתונה ובגדי ים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
petit bateau, factory54 המחיר: 59 שקל במקום 159 שקל. יח"צ חו"ל,
petit bateau, factory54 המחיר: 59 שקל במקום 159 שקל/יח"צ חו"ל

בשנת 2017 החל המותג לנקוט בגישה ירוקה של אחריות סביבתית. המהלך כלל מגוון החלטות, החל מהפסקת שימוש באריזות פלסטיק וכלה בהפעלת מרחב אינטרנטי המפגיש בין קונים ומוכרים של פריטי יד שנייה - גישה מקורית ומעניינת לטיפול בנושא. באותה השנה השיקה החברה אפליקציית מוצרים משומשים שיכולים לעבור מלקוח ללקוח.

בקולקציה של המותג, ניתן למצוא מבחר סטים המורכבים ממכנסיים וחולצה, כמו גם אוברולים רכים בגזרות המאפשרות רכיסת כפתורים בטיחותית. הפיג'מות מעוצבות בצלליות הקרובות לגוף מטעמי בטיחות, יכולת תנועה ושמירה על חום הגוף, ולכן הן גם משמשות כשכבת בסיס מתחת לבגדים נוספים כמו מעיל, סריג מחמם, סווטשירט, מכנסיים ואפילו שמלה.

כל הדגמים עשויים מטקסטיל נעים, איכותי וטבעי, עם דגש על 100% כותנה.

petit bateau, המחיר: 180 שקל. יח"צ חו"ל,
petit bateau, המחיר: 180 שקל/יח"צ חו"ל

טווח מחירים:
אביזרים 39-299 שקל
ביגוד נשים: 89-990 שקל
ביגוד תינוקות וילדים: 59-615 שקל

מבחר נרחב של דגמי הפיג'מות מוצע כעת ב-SALE עם הנחות מדורגות של עד 50%. הפיג'מות. הפריטים האייקונים והקולקציה החדשה של PETIT BATEAU. עכשיו בחנויות הדגל של המותג - בקניון רמת אביב, קניון TLV ושדרות ממילא ירושלים, ובאתר הילדים של פקטורי 54 https://www.factory54.co.il/kids-designers-petitbateau

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully